Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg blir med om jeg får lov. Lover å sende inn ny runde innen 24 timer osv.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Leste over, sist ville demake, Martin, Shinra, kak og meg selv spille men sistnevnte utgår grunnet mac, det beste er jo om alle kan spille et svært game.
 

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
6 er maks per spill, men det er jo ikke noe i veien for å lage to om veldig mange vil...

Funker ikke spillet på Mac?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, det kan ha vært noe jeg har fått for meg men synes å huske jeg spurte noen og fikk nei til svar.

Agradula: Når vi alle er pensjonister, da skal vi kjøre ny runde.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, av en eller annen jalla mongogrunn finnes det ingen Mac-versjon av Solium Infernum. Dette er litt... pussig, siden det er laget i Director og det har fin støtte for å slenge ut ting på Mac. Aner ikke hvorfor. Kan være at kisen bare er ræva på programmerings i tillegg til at Director i utgangspunktet ikke er det aller råeste (har vært borti en del bugs i SI kan du si), så ja.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Marius og Jonna er helt klart favoritter i min bok, Jonna et hestehode foran for å faktisk holde det gående hele veien, selv om bilda var større enn månen til tider.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Det tar jo 5 minutter med nedlasting av bilder å gå inn i en av trådene til Agradula, selv på universitetsinternettet.
 
I utgangspunktet var jeg megakeen på dette, men det gikk litt for tregt til at jeg klarte å motivere meg skikkelig til å sette meg inn i sakene. Jeg kunne jo spilt single player også for å forstå mer, meeeeeeeen jeg gadd ikke. Alle forsøk på å lese FAQs og guider ga meg vestnilfeber og gulsott så da trucka jeg bare på. Men men.
 
Jeg hadde lyst til å være med på en nybegynnerrunde, men siden det ikke finnes på mac, så får jeg vel la være og heller følge nøye med på en eventuell noobrunde med andre. Da blir kanskje loggene litt mer forståelige for meg å lese også.
 
Det er jo bare å legge inn boot camp. Det har vært mange rykter om hvilken maskinvare jeg har brukt for å spille SI, noe som er helt irrelevant. Bare legg inn boot camp.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Sånn virkelig forstår jeg ikke problemene med nedlastingen av loggene mine. Jeg har sett på de på flere maskiner på forskjellige typer nett og det tar da faen ikke så lang tid. Uansett så skal jeg sørge for at jeg skal lagre bildene som jpeg og bruke litt lenger tid på å laste opp bilder å skrive logg for at det skal ta litt kortere tid for yall people.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg har aldri hatt problem med å last ned loggene dine, men det er ingen tvil om at bildefilene var unødvendig store.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Angående publikumsvinner så jeg for meg en egen kategori i Spillegalprisene.

Som vi sikkert kan se mer konkret på snart, ser ut til at det går treigt med nomineringen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ja. Jeg begynner strengt tatt å bli hypp på ny runde nå som ihvertfall en del folk er in the zone.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Din tur til å mekke tråd og hoste, Ainsley Jonathan.