DagV's Snes/Nes Stream



til fredag blir det skikkelig survival horror !!!
Jeg skal tilbake til Racoon City for å se om det er like Zombie infisert som jeg husker.
Glem Resident Evil 6 og Call of Duty aktig survival horror der du har mer ammo en Nato.
Her gjelder det å ta beina fatt for å løpe fra flokker med Zombier samt få i seg nok magiske grønne planter dersom noen tar en bit av deg !!!
Resident Evil 2 er et av mine absolutt favoritt spill fra tidlig Playstation 1 tid og vi får se om jeg husker hvordan man overlever horror

Jeg skal i første omgang ta scenario A med Leon. Har veldig lyst til å ta Scenario B med Claire Redfield neste fredag dersom det lar seg gjøre

Klarer jeg å komme i mål fort nok uten å bruke for mange førstehjelps sprayer så får jeg Rocket launcher med uendelig ammo til neste fredag ( ond latter)
 


Nå til fredag er det ETT ÅR siden jeg startet å streame. Jeg har spilt igjennom rett i underkant av 70 Snes og Nes spill og i følge episode telleren så ser at jeg har streamet i 41 av 52uker !!

Jeg håper å få til en skikkelig underholdene gjennomspilling av Resident Evil 2 (Scenario B med Claire)
Blir det veldig dødt og stivt så er det fordi spillet er full av døde stive Zombier !!!!!
Jeg skal spille på rimelig høy risiko og forsøke å få en A-Rank på gjennomspillingen. Det innebærer at jeg må klare det rimelig raskt uten å bruke noen av spesial våpnene.
Vi skal heller ikke bruke noen førstehjelpsspray fordi …
Bare fordi det er verdens undergang så betyr det ikke at man ikke skal tenke miljøvennelig.

I morgen (fredag 28.06) kl 22.30

http://www.twitch.tv/DagV01
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Blir å eie. Har tatt A-rank på begge scenarioer flere ganger og man begynner å kjenne nervene mot slutten, så dette kan fort bli spennende.
 
har du noen formening om hva som kan være en bra tid å sikte på ?
Jeg har hatt en tendens til å bli drept av et enkelt headshot fra de lickerne når jeg holder på i politihuset :(
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Du må vel klare det på under tre timer for å få A-rank. Hvis du vet hvor alt ligger og hvor du skal gå for å komme videre, burde ikke det være noe problem.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Bra spilt, men må si det var ganske urutt å gå på de lab-lickerne med gul helse. Kunne fort gått gæli :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fikk ikke med meg noe grunnet brettspillkveld men big ups! Regner med du hadde stålkontroll på de lab-lickerne.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ser mest ut som Sjutten bare er misunnelig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
dun-dun-DUN!

Tar du utfordringen, Sjutt?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Nå skal ikke jeg hevde å være noen ekspert i dette spillet, men jeg skulle nok slått den tida med et par minutter om jeg hadde gått inn for det.
 
I morgen fredag 05.07 kl 22.30 blir det følgende spill.




Turtles in time (Snes)
Etter min mening er dette kanskje beste co-op spillet til Super Nintendo igjennom alle tider. Jeg freaka fullstendig ut som turtles fan når dette spillet kom. Ikke bare var det basert på tegneserien, men det hadde mange elementer fra den andre spillefilmen "kampen om den grønne gørra" også.
Jeg kommer til å forsøke meg på en gjennomspilling med Raphael ! (skulle ha gjort det på spillegal streamen, men jeg feiga ut)
Det vil si at jeg må angripe de før de angriper meg. Statsene hans er at han har masse fart og angrepsstyrke, men helse er det heller dårlig med.
Det blir skli og skulder taklinger og forhåpentligvis så kicker jeg assen til Schredder selv om han har drukket den "grønne gørra"


Megaman 9 (PS3)
Det spillet her er vel pr.definisjon ikke noe retro spill siden det kom ut i 2008, men det er på mange måter grunnen til at jeg fant frem retro spillene mine og begynte å spille igjennom de igjen.
Spillet starter med at noen roboter laget av Dr.Light angriper verden ,mens Dr.Wily dukker opp på TV og ber om penger på sin Sveitsiske bankkonto for midler til å stoppe. hmm hvem kan stå bak.

kl 22.30 på
http://www.twitch.tv/dagv01

PS: Neste gang blir det beste super nintendo spillet igjennom alle tider !