DagV's Snes/Nes Stream

I morgen kl 22.30 blir det forsøk på følgende spill. http://www.twitch.tv/dagv01


Kung Fu (nes)
Kung Fu er et ganske kort nes spill som ikke skal ta stort mer en 5 minutter forutsatt at jeg klarer det.
Man styrer hovedpersonen Thomas som må redde sin forlovede Sylvia fra de onde kung fu menneskene ?
Spillet foregår i en 5 etasjes bygning der hver etasje er et level. Du skal sparke absolutt alt du kommer over i fjeset.
Fiendene er alt fra bier og slanger til hunchbacks og dverger. (det er ganske mange dverger faktisk)


Megaman X2 (Snes)
Jeg har ikke prøvd MegamanX2 tidligere. Jeg skal forsøke meg på en 100% gjennomspilling som kan føre til at jeg må ta alle Robotene omvendt rekkefølge. Det er 3 ekstra sterker roboter som kan dukke opp hvor som helst og det gjelder å ta disse først. Målet er å redde Zero og få tak i den notoriske vanskelige Shoryuken upgraden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fyff. Kung Fu er ikke akkurat vanskelig, men det er drit pisse møkka kjedelig. Godspeed. Tror forøvrig faktisk jeg fikk Ryu-oppgraderinga da jeg loka meg gjennom Megaman X2, men det var på emulator med savestates og dilldall.
 
Synes å huske at man skal spille igjennom kung fu to ganger for å få den gode slutten, stemmer det? År og dag siden jeg har spilt det skal sies.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Foreslår at du spiller Shatterhand eller Power Blade til NES. PS Shatterhand har noe av den beste grafikken jeg har sett på NES.
 
noterer meg alle forslag. Shatterhand har jeg testa litt i i forhold til å streame. Det ser gøy ut.
Nå er det 17.Mai til Fredag , men jeg kommer til å være bortreist 2 helger på rad etter det.
kanskje like greit å få en pause fra maset mitt haha.

men jeg kunne tenke meg å streame nå til fredag alikevel selv om jeg ikke har så mye planlagt.
Noen som kunne tenke seg å se Contra ?
Mulig jeg må prøve flere ganger her, men jeg har prøvd en del 2 playe contra fordi det rocker hardt.
Det pleier som regel å gå en av to veier , enten tidlig failiure eller spread gun dominanse hehe
 
I morra på selveste nasjonaldagen så kommer jeg til å streame

Contra (Nes)
Da blir det forsøk på Contra uten konami koden. Det spillet her trenger vel ikke noen nærmere introduksjon, det er et maskulint spill der man skyter det meste og body counten blir skyhøy. det blir Spreadgun eller bust. Setter av litt god tid i tilfelle jeg må prøve et par ganger.


Samurai Pizza Cats (Nes)
I samme slengen så streamer jeg Samurai Pizza Cats til nes som er mest kjent som den dårligste oversatte anime serien importert fra Japan noensinne.
Det ryktes at ingen av oversetterne kunne et ord Japansk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du spiller Probotector etter å ha lova bort Contra, da blir det fatwa her altså (nei ikke egentlig).
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det spilles Contra.
 
haha oi da. Jeg mente jo selvfølgelig Contra. Hadde ikke vurdert å spille probotector så vet ikke hvorfor jeg skrev det.
Det ble ikke den mest grasiøse gjennomspillingen akkurat, men slo Contra til nes like fullt.
Nå skal dere få slippe maset mitt et par uker. Jeg får ikke streamet 24. eller 31.Mai

er tilbake i Juni med ny pc og mulighet for å streame fra de fleste konsoller.
 
Hello !
Etter et par uker med bare reising og jobbing så blir det endelig stream igjen i morra , merker jeg har mye å prate om og gleder meg skikkelig til å spille
Donkey Kong Country til snes !!!!


tipper jeg starter ut i skikkelig godt humør også kan det være det gradvis går over i rage eller tårer.
Jeg skal spille igjennom hele spillet fra start til mål uten å være innom noen snarveier (jeg vet ikke hvor de er :( )
http://www.twitch.tv/dagv01 kl 22.30 i morra
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Åløø, den spillen der har jeg på GameBoy. Ligger fortsatt oppe i annenetasje tenker jeg. Tror jeg skal se på da ass!

EDIT: Den slangen på coveret representerer oss.