DagV's Snes/Nes Stream

til fredag blir det endelig ...





The Legend of Zelda - a Link to the Past
Beste Super Nintendo spillet noensinne ? Jeg regner med at det spillet her ikke trenger noen videre introduksjon for de fleste her, hvordan jeg har klart å streame super nintendo og nintendo spill et helt år uten å komme innom det her skjønner jeg ikke helt selv, men men

For meg er dette et av de absolutt største spillene fra barndommen og jeg regner dette som ikke bare det beste Super Nintendo spillet , men et av de beste spillene i hele Zelda serien. A Link to the Past er jo ganske relevant selv i disse dager pga av oppfølgeren som skal komme til 3DS , så hvis man ikke orker å spille igjennom hele alttp så er det bare å titte innom.

Spillet er litt lenger en det jeg vanligvis streamer og jeg kommer sikkert til å glemme en ting eller to i løpet av gjennomspillingen. (la oss bare håpe det ikke er the Master Sword
) , men jeg sikter på å starte kl 22.30 som vanlig og streame i ca 3 - 3 og en halv time.


http://www.twitch.tv/dagv01
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så er spørsmålet om du drar pro-run i dungeon 5 eller "jukser" ved å ta dungeon 6 først (det pleier jeg).
 
hm jeg skal vurdere det. Jeg hater det templet i skogen.
Jeg har tapt mot Mothula mer en en gang når jeg har prøvd det denne uka
Dungeon 6 er jo såpass mye lettere at det er fristende å gå dit først.

minn meg på å ta half magic i alle fall før jeg går inn i dungeon 5
Det eneste bra med the Lost woods i the Dark World er musikken
 
I morgen blir det siste Snesnes fredag før ferien. Jeg skal spille

Kirbys Dreamland 3
Det her blir en mer eller mindre blind gjennomspilling.
Jeg har kun spilt igjennom verden 1 fra før. Spillet har veldig bra grafikk til et super nintendo spill å være og musikken i Kirby er alltid fantastisk.Som f.eks Gourmet Race som er med på flere av banene i det spillet her også. (ikke hør på hele timen)
Av og til skulle jeg ønske man kunne løse problemer i den virkelige verden slik som Kirby gjør det. Er noen dust mot deg så burde man kunne inhalere de og spytte de ut som stjerner. Problem solved.
Dersom de hadde noen viktige egenskaper så burde man kunne kopiere de også.


blir det tid så skal jeg spille igjennom minispillet i Resident Evil 2
Jeg husker vagt fra tidligere at jeg aldri har kommet igjennom det mini spillet her så vi får se hvordan det går.
Hører skumle rykter om at dette er ganske brutalt.

kl 22.30 på
http://www.twitch.tv/dagv01
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hunk er hardt som faen, men har kommet meg gjennom et par ganger. Fordelen er at det bare tar 10 minutter. Mad creds om du tar det på ett forsøk. Tofu-oppdraget har jeg aldri prøvd.
 
oi herregud haha er det så ille ?
jeg har ikke prøvd det , men unlocka det på nytt igjen etter at jeg mista saven min.
Det kan bli en spennende blind gjennomspilling da
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Skjera?
 
det blir ikke noe comeback med en gang nei.
eller det kan være det blir noen fredager fremmover , time will tell.

MEN i morgen skal jeg imidlertid være med på en Zelda 4 Swords adventures stream
med premier.
Den starter kl 19 (lørdag 8.mars)
og går på denne kanalen www.twitch.tv/Diztar

premiene er som følger
http://smg.photobucket.com/user/99livez/media/premie1_zps75b50bca.jpg.html
jeg gir bort sf action figurene jeg vant på turneringen for en uke siden !!!
Diztar gir bort 3 spill på steam samt en fysisk kopi av book of spells til ps3
Vi skal holde på en 3-4 timer og ha en heftig konkurranse der vi gir bort alt nevnt ovenfor rundt midnatt i morgen !!
 
Så jeg har venta en stund og enda litt til med å ta meg tid til å spille noe som helst igjen.
Jeg kunne tenke meg å starte helt på nytt igjen med litt av samme konseptet jeg gjorde tidligere med en ny vri !
Etter mye jobbing og stress siste halvannet året så har jeg bestemt meg for å ikke forsømme de tingene jeg syntes er veldig gøy selv !

Kanalen er nå
http://www.hitbox.tv/DagV01

tidspunktet er fredager kl 22

Jeg har et par nye segmenter med , blandt annet rage spill som iwbtg , boshy, cat mario , Battletoads og Ninja Gaiden.
Retro spillene jeg ser for meg å streame i desember er: Batman Return of the Joker , Castlevania , Super Castlevania, Yoshis Island, a Link to the Past, Little Nemo og Little Samson :)

Har dere lyst til å sjekke det ut så go ahead. Skal gjøre mitt for at det blir underholdene :)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Velkommen tilbake! Har savna dette og blir å finne klistra til skjermen på fredag.