DagV's Snes/Nes Stream

#88
then sf x mm it is :) !
Har funnet en del hemmeligheter , men har ikke klart å få noen "perfects" slik at jeg klarer å møte den virkelige sluttbossen.

Jeg er ganske imponert over programeringen her, det spiller litt annerledes en et vanlig megaman spill.
Vanlige fiender tar mindre skade av den vanlige skyteren din, mens mega busteren gjør om mulig mer skade.
Bossene har såklart et mønster , men du verden hvor uforutsigbare de kan være til tider.
Dog det hadde vært gøy om spillet var litt lenger.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#89
Egentlig ikke noen spoiler men for å være sikker:

Jeg forventer en kamp mot Akuma!
 
#91
Det skal definitivt bli kamp mot den virkelige sluttbossen ja.
Jeg har klart meg veldig bra mot han de siste gangene jeg har prøvd , men noen ganger så blir jeg bare fullstendig destroyed. Håper jeg har mange liv når jeg kommer til sluttbossen så jeg kan ha flaks en av gangene hehe
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#93
Så på for første gang i går. Bra saker! Blir nok å følge med flere ganger.
 
#94
kan noen være så snill og minne meg på at det ikke finnes stort av nøkler i Dungeon 7 i morgen !?
har seriøst klart å waste 30 min på det stedet flere ganger nå.
Tenkte jeg skulle oppdatere hva jeg skal spille i Januar på Snesnes fredag

Det blir selveste The Legend of Zelda til Nes i morra kveld.
Første spillet i den middels kjente Zelda serien, tror ikke det spillet trenger noen nærmere introduksjon. :)
Her kan jeg jo skifte ut navnet til "Link" med hva jeg vil, har planer om å bruke navnet til en av seerne og skylde på han eller henne dersom det går til skogen.


neste fredag 11.01 blir det

Batman Return of the Joker til Nes
Jeg eide Batman spillet når jeg var liten selv, dette er det andre Batman spillet til Nes altså ikke det notorisk vanskelige Batman spillet som minner mer om Ninja Gaiden enn det som er gøy.
Laget av Sunsoft og gitt ut mellom Jack Nicholson og Danny DeVito filmen på tidlig 90 tallet.
Passordet til sistebrett er tydeligvis "GPZT" fordi jeg har skrevet det med tykk grønn tusj på esken !

I tillegg til Batman skal jeg spille noe jeg mener er en ganske undervurdert perle til Snes
Skyblazer

Det mest beskrivende jeg klarer å si om det er at det er en beat-em-up platformer der du får nye abilities al av megaman hver gang du slår en av hovedbossene.Gitt ut av Sony Imagesoft i 1994

fredag 17.01 skal jeg slutte og tulle og spille Super Metroid

100% under 3 timer
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#95
Jeg elsker Skyblazer!

Bare husk å ha maks magi når du kommer til den fiskebossen så du kan bruke lynet. Ugh!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#96
Skipper du det siste Magiske Mikke-spillet!?!?!?

PS: I Zelda kan man vel stikke relativt tidlig til dungeon 8 (mener jeg det er) også raske med seg universalnøkkelen.

inb4 Fetthesten mener det er uspillbart i dag
 
#97
ah nice tips Kakarlsen, men jeg kommer nok til å ta dungeon 1,3,4 også 2,5,6,7,8,9
Skal ikke være så avhengig av den forbanna universal nøkkelen, må få inn massive mengder rupies hvis jeg skal ha råd til å kjøpe candle helt i starten på spillet.
Det som kan være utfordringen er at jeg skal prøve å samle et par upgrades før jeg stikker til dungeon 1 og jeg må løpe litt kamikaze igjennom ganske scary steder med bare 3 hjerter. Kan være det blir tidenes raskeste Game Over

Thinaran: Det vannbretter er fullstendig umulig uten lyn angrepet !!!
jeg har spilt Skyblazer en del ganger og ALDRI kommet forbi den bossen uten det angrepet.