[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Er det noen her som brukee de derre weaponskillgreiene noe særlig? Føler ikke at jeg har helt, hehe, skills til å bruke det effektivt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg bruker det noen ganger. For uchigatanaen fungerer det bare i tohåndsmodus, og da går du inn i en egen stance. Fra den stancen er R1 et angrep med horistonalt sveip der du tilbakelegger en god del avstand først. R2 er et parry som jeg fortsatt har til gode å prøve noe særlig. Parrying begynner jeg ikke med før jeg er temmelig komfortabel med fiender.

Snellers har jeg prøvd skillshots med bue også, men merker ikke stort annet enn at jeg bruker shitloads med stamina på det.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
med compositebow skyter man ihvertfall grisefort, som kan være digg hvis man vil overrumple fienden med flere piler så den potensielt dør før den får løpt mot deg.
Var ganske awesome frihetsfølelse da jeg blastet piler mot en sånn bikkje, og den døde i lufta og falt om rett foran føttene mine. sahweet.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg kjører longbow, for jeg bruker den ikke i kamp. Den brukes til å tiltrekke enkeltmobs eller for å skyte ned noe på avstand, f.eks. en drage. Eller for å kline en pil eller to på en boss fra avstand mens en AOE lades opp eller noe slikt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da er jeg kommet til Irithyll, og her var det bra pent. Ikke fullt så pen var den store bikkjetingen i starten som gjør at Lakitu får et epileptisk anfall og gjør det umulig å se noe som helst. Da ble jeg irritert og skrudde av.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sært, opplevde ikke det i det hele tatt.

Weapon skills da, den Stance-greia på uchigatana er kjekk, men bare brukbar når folk kommer mot deg med guarden nede - dvs. sjelden. Det er en fellesnevner for de skillsene jeg har sjekket ut, egentlig; veldig nyttige i svært spesifikke situasjoner. Mitt Greatsword har en tohånds-RT-skill som er helt briljant mot sword-and-board-folk som turtler istedenfor å rushe, for den åpner dem opp fullstendig hvis du kommer nære nok. Den er rimelig verdiløs mot det meste annet siden den har så kort rekkevidde og forholdsvis lang startup.

Mangler en Covenant nå, skal prøve å få tak i den i kveld.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fikk den. Renska også ut katedralen og sumpen siden det hadde jeg utsatt. Dritfett å loffe rundt i gift og faen i en time for å samle to stykk Rotten Pine Resin.

Ellers merker jeg forsåvidt at jeg - som vanlig - har totalfeila i å følge så mye som en eneste jævla questline. Har sett flere steder hvor det er helt åpenbart at det skulle vært en NPC å prate med, men det er bare tomt. Jaja, hva har man ikke NG+ til?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
bare hugga skrittet på'n og healet opp det lille skade den gjorde med AoE'n sin mens jeg klaska på den med Uchien min.
Dette endte med å være tipset over alle tips, tok han alene på andre forsøket. Hvis man kommer seg på innsiden av våpenet hans unngår man skade fra sveipene, da gjenstår bare å heale opp de små AOE-ene og løpe litt når det kommer meteoritter. Og så håpe han ikke drar frem oneshot-AOE-trikset sitt, for det suger.
 
Sist redigert:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Har lagt merke til da, i denne spillen (ikke at jeg har kommet så langt), at det er flere bosser som er litt sånn.
Den første bossen da han morpher. De kjempene i katedralen. Til og med den ild-greia ved undead byen.
derimot så var ikke de tvillingene eller hva faen de er for noe. sånn. De var bare jævlige og det var rundt femte forsøk på de at jeg fikk tipset om at jeg har oversett hele jævla inngangen til katedralen som nå er en uke sida.

Mer om min dude da.

Farta litt rundt i katedralens område i går. Det var... plutselig veldig greit? Helt til jeg begynte å traske rundt på de takene etter han dual-wielderen. Kommer over den lille plankebrua der man møter de tre gnomete møkkajævlene med sverd som er større enn dem. Deretter videre nedover møter litt vanlige flammefolk. Hmm? En liten sti der oppe? Oj. Folk som står i ring rundt en... magiker. Faen. FAEN DE SÅ MEG. TOM FOR ESTUSFLASKER ETTER DE JÆVLA GNOMENE! FAEN FAENA. død.
på vei tilbake så falt jeg ned ved den planka som ble nevnt... da... Da skrudde jeg av gitt. heh. to levler i dass. igjen.
IGJEN.
går faen meg aldri opp i levler på denne måten, men det føles så pinglete å stikke tilbake hele tida.

Etter litt skrudde jeg på igjen og tenkte jeg skulle ta å invadere noen folk. Er jo sunbro uten at jeg helt vet hva det har å si når jeg invaderer, men jeg møtte ihvertfall 4 sånne blå møkkajævler. Heldigvis for meg blastet jeg dem med så mange firebombs at jeg utrolig nok klarte tre av dem, før jeg ble backstabbet til Otta og tilbake av hovedduden.
faen az. Men det føltes godt da i det minste.
Også stakk jeg tilbake til det første stedet for å hjelpe noen nye folk. Han duden hadde summonet meg og en til, og gestures-faktoren var ekstremt høy og meget underholdende.
Han ble invadert av en fyr, så jeg og det andre fantomet satte oss i Toasting-posisjonen utafor den svære døra ved hu gamle dama.
Invadern kom bort. beveget seg litt sånn brydd frem og tilbake, før han charget oss med no pinglete magi.
Vi kverket han på en tre-fire slag også var han borte.

Jo! hahahaha.
her om dagen så ble jeg summonet til en fyr som var en sånn moundmaker-dude eller no.
Han drev også og gestikulerte no innmari og han hadde tre andre der også. De var av diverse klaner og shit, men alle bare satt der i ring rundt den første bonfiren på det første stedet.
Jeg ble litt stressa, så jeg tok opp skjoldet og gjorde meg klar til kamp, men ventet tålmodig. Han mainduden reiste seg opp og hadde tohånds aktivert, og spammet på L1 sånn at det ser ut som duden får spasmer. Også gikk han rolig bort til meg og gestikulerte videre.
Etter en stund med meg som var dritnervøs og stressa for at han skulle kverke meg, så satte jeg meg ned sammen de andre. Da begynte mainduden og klappe også satte han seg også ned. Og der satt vi da. fem stykker rundt et bål og chillet maks.
Så etterhvert ble han invadert. Da reiste alle seg opp og stakk opp til det første rommet man kommer til når man er der første gang. Det runde rommet vet du? med det lille alteret. Invaderen kom opp dit, også stakk vi alle ned til bonfirestedet. Hoveduden sparket meg til midten, sikkert fordi jeg var den siste som kom inn i hans verden, mens alle de andre dekket alle rømningsveiene og lagde en slags sirkel rundt meg og invaderen. Det var kamp mellom meg, og invaderen.
Invadern prøvde jo å kverke de andre, men de sto der bare og blokkerte han. Så skjønte invaderen hva som skjedde, så da bukket han til meg, og jeg bukket tilbake. Så var kampen i gang, mens de andre da begynte å stå rundt å klappe og hoppe og hele pakka.
Jeg vant kampen, og da gav mainduden meg fire embers og et dypt bukk, så satte alle seg rundt bonfiren igjen og ventet på neste invader som skulle drepes. Dette holdt på i over en time. Fire invaders fikk lide samme skjebne.
Han mainduden var forresten ganske gæren. Han hadde en knallfet sort armor og hjelmen så ut som den hadde noen horn eller no. Minna litt om den Dark Knighten i dark souls 1 og den i sumpen her.

Det er noe av det morsomste jeg har opplevd i noe spill noensinne. Jeg satt og gliste som en sjuåring som for første gang har klart å runne Mega Man 3.
Så ja. Det var dagens.
jeg prøvde å recorde det, men alt bugga seg og jeg fikk det ikke til.
 

demake

Seksuelt godteri
Fight clubs er det beste <3
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei meg igjen, jeg tenkte jeg skulle henge med noen andre så kjøpte en sånn white sign soapstone, men lurer på hvilke forutsetninger som må være på plass for å bruke den? Jeg er online og sånn men "Use" valget er grått i inventory.

Mvh nub
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det må være et sted det går an å summone folk? Og du må ikke være i champions covenant eller hva enn det heter i Dark Souls 3, det finnes antageligvis en covenant som hindrer deg i å hjelpe/bli hjulpet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg henger fortsatt rundt i High Wall of Lothric, har aktivert bonfire nummer to. Covenants har jeg ikke tatt stilling til enda.

Får ikke spilt noe særlig så fortsatt tidlig i spillet, kanskje for tidlig for white soapstone?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ser Vordt er boss i dette området, men... jeg må komme til han selv først? Aktivere bonfire rett før han? Ha drept han selv?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ca det samme sier google, så får bare fortsette og prøve igjen etterhvert.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Restarta spillet, funker nå! Noen som vil henge i dag så er jeg klar, selv om jeg er veldig kort :3 Nå bare spammer jeg inn til andres verdener og samler opp sjeler, og har sloss mot de som har invadert og det er ganske artig!