[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29
Ikke vær redd for prøve ut forskjellige våpen! Alle våpen er brukandes, og dette spillet kaster steiner etter deg så ingen grunn til å føle seg bundet til kun et våpen. Jeg har nå funnet 5 slabs, ingen ved drop. Angående skjold så ville jeg ikke brydd meg med å oppgradere de, da det gir nesten ingen effekt og man vil som regel bytte skjold etter forholdene uansett.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Som om jeg skulle brukt noe annet enn det ene skjoldet som tar mest dmg hele tiden!

Men neida, gidder nok ikke oppgradere de og må vel sjonglere litt skjold etterhvert som jeg møter ordentlig fucked up motstandere. Får grinde litt og putte noen poeng i dex så jeg får testet ut noen fler våpen, spillestilen med straight up sword er veldig behagelig som knight i det minste, forsøkte meg på halberd en stund (som kunne passet tematikken) men føltes ikke helt riktig.

Så får jeg grinde levels, teste våpen og velge et som jeg oppgraderer med ALT stæsjet muahahah!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fysisk seff, de slår jo på meg med fysiske våpen!

Jeg er ganske noob men leser jo tallene, og vil jo ha et alternativ for magiske angrep men ja, oppgradere skjold er kjedelig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du går lei av å være awesome med katanas så går det jo an å svitsje over på Str og bli awesome med greatswords også. Kilde: Meg, siden det var hva jeg gjorde. Og ja, bare oppgrader greiene dine. Som ganon nevner får du en del slabs, men vær liiitt forsiktig med akkurat dem... ikke at det er noe problem ennå. Bra oppgradert gear har en hel del å si, for eksempel ble jeg akkurat invadert i et endgame-område av en person som nok anså seg selv som rimelig hvass siden vedkommende bare gønna rett på meg. Jeg fikk noen skrammer, men det holdt jaggu med en kombo for at invadøren gikk rett i - heh - invadørken.

Ellers da, drepte akkurat en boss på ett slag. Det var omtrent 120% awesome. Nå er jeg på neste boss. Det er omtrent 120% awesome andre veien.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har jo skaffet Claymoren som jeg ser er et type greatsword, og tenker litt det passer bedre med idéen min om å bygge tanky så skal teste den en del tenker jeg, og oppgradere om jeg liker. Ellers virker den Deep Battle Axe populær fordi den har noe dark magic på seg men vet ikke helt hvor mye det vil ha å si.

Redd det ikke blir mer ikveld, så blir nok ikke Undead Settlement på meg før i helga.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg holder på med Aldrich for øyeblikket, men sliter. Jeg har hatt bossen nede på noen piksler et par ganger, men ikke greid å fullføre. 90% av bossen er egentlig ganske problemfritt, men det faens knivregnet som varer i et halvt år samtidig som Aldrich fortsetter med andre angrep, det er faktisk ganske provoserende!
 

demake

Seksuelt godteri
Det der. Alt det der. Definitivt den bossen som gav meg den hardeste tiden.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg greide den nå, med hjelp fra et fantom. Jeg hadde flaks med RNGsus og fikk ikke bladefall så ofte, men det holdt på å gå helt på trynet fordi et nytt bladefall dukket opp akkurat idet jeg drepte bossen, så jeg rullet febrilsk og så helsa mi nede på subpixel-nivå og slang ut noen gloser mens jeg håpte på å leve lenge nok til at bossmordet ville telle.

Det holdt på å bli en reprise av aller første gang jeg hjalp noen med den bossen. Bossen døde, men det gjorde hosten også og det teltes som en fail.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men altså realtalk, dere veit at et skjold med dugandes magic absorption gjør at du kan le og riste litt på hodet av den skaden det angrepet gjør?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi har mao. spilt ulike Dark Souls III. Rare greier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eh. Ble myrda uten skjoldet, fniste meg gjennom kampen med. Uansett! Bestemte meg for at det var på tide å bringe litt glamazon realness inn i detta spellet.

 

demake

Seksuelt godteri
Jeg elska den bossen! Stedet er også utrolig fett siden det er så.... Light Souls.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ooooooog da var man ferdig med spillen. Skulle fått "The End of Fire"-slutten men jeg begikk et drap på slutten der. :eek:

Så, ja, bedre enn Dark Souls? Det er bittelitt vanskelig å svare på, for designmessig så er det en del ting som ikke ville eksistert i DS3 hvis det ikke var for DS1, og vel jeg har spilt DS1 ganske mye så jeg er forholdsvis biased. Pluss at det ikke går an å gjenskape følelsen jeg fikk da jeg spilte DS1 for første gang. På den andre siden er det ganske mye som bare er objektivt sett mye bedre i DS3; Covenants, onlinespillings, mer variasjon i områder og encounters, og mer dybde i mekanikkene (Weapon Skills og sånt). Det er iallfall mye bedre enn Dark Souls 2, så mye er klart. Bedre enn Bloodborne også, egentlig. Det kommer ganske nære dybden i våpenspillet i 'Borne, og det har større bredde. Jeg synes fortsatt dette er det letteste Souls-spillet; jeg sto aldri fast på noen bosser like mye som i noen av de andre spillene (jepp, inklusive Bloodborne), og det finnes ikke noe som tilsvarer f.eks. Winter Lanterns eller hva de heter i Bloodborne. Og nei, de folka i Irithyll Dungeon teller ikke for de er cirka en tusendel så creepy som Lanterns og mye mer pinglete.

Men ja, jeg har litt lyst til å skrive noe lengre om dette spillen fordi det er ganske mye å si om det. Men kanskje det viktigste sånn umiddelbart kan jo være dette: Hvis det ikke skjer et mirakel, er dette det suverent beste spillet som kommer ut i 2016 og alle burde prøve det. Hvis du er redd for at det er for vanskelig, tenk på at du kan delta i jolly co-operation som er cirka den beste måten å spille online på noensinne. Det å knæse en boss med en vennlig, fremmed spiller er en følelse jeg unner alle. Og når du går lei av det, kan du invadere dem isteden og skjære av dem tungene, ørene eller deler av ryggraden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ting jeg har gjort på et par timer i dag: Peisa gjennom hele Farron Keep og Cathedral of the Deep, inklusive begge bossene. Det er LITT lettere på NG+ gett, ikke at det er nytt. Men ja, jeg bruker guide nå for å sikre meg sidequests og pickups og sånt, og jeg får litt hakaslepp av f.eks. Gestures og Rings-achievementene og hvilke krav det er for å få med seg alt. Har forsåvidt planer om å savescumme for å få et par slutter denne gangen, men jeg ser jo at det rett og slett ikke nytter hvis jeg skal ha med meg alt. Det er nok spill for penga her, med andre ord.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fikk en artig invasjon i kveld.