[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29
Vært skikkelig busy i det siste assa bror men har NIspilt i det siste og har kommet meg til Låddrikslottet. Jeg dritkoser meg skikkelig! Fete og ganske varierte steder, mange alternative veier å gå som ofte fører deg tilbake (og kanskje åpner ny snarvei) og nok passe rimelig irriterende fiender.
Gikk ei kule varnt inni arkivene der. Rimelig unfair mengde med dritt på veien mens du driver og skal ta råtta på den trollmannen. Og disse som jeg googlet meg frem til at heter Boreal Outrider Knight klarte virkelig å fakke meg opp. Den i arkivene brukte jeg sikkert 15 forsøk på. Plaga meg mer enn det noen boss har gjort hittil for å være ærlig. Men fett at de tar med ting fra eneren. Trist gåsehud da jeg fant storesmith som var død, men kult med Anor Londo med is.
Men.. hva mener spillet at jeg skal med 456416148941518964135464136489415618564142424245456164254242424242424242424 tiitanitter?? I eneren var disse matsa litt stas å finne men nå er det jo litt mer sånn MEH.

Status nå er i hvert fall dødd to ganger på denne prinsen. Ikke kommet til det som virker å være en fase to? Jeg døde samtidig som det som i såfall er fase 1 og da ble det sagt DETTE BLIR VÅR GRAV MEN DU KAN FÅ HVILE HER DU OGSÅ eller noe i den duren. Jeg døde samtidig som jeg slo Aldrich også, og der telte seieren så jeg går utifra at jeg ikke var ferdig her :laugh: og det lover ikke bra for jeg hadde 0 estus igjen D;
Men ja, spillet eier skikkelig \o/
 
Det hender jo i disse spillene at det går opp for meg hvor råtten jeg egentlig er i å spille dem.
Denne navneløse kongen er seriøst no way in hell for meg solo. Altså, det er ikke 1% sannsynlig engang. Ingen som gidder å hjelpe meg heller. Men når jeg slenger ut sign da blir jeg kalt på. Så jeg tenkte jeg kunne øve på denne måten. Var to karer som bytta på å summone meg. En av gangene sammen med han ene var vi veldig nære å ta ham (jeg kan sverge at jeg så bossen dø, og karen vinke til meg etterpå, men han summona meg igjen, så...).
Uansett da, med en gang spillet blir skikkelig utfordrende er jeg totalt sjanseløs. Så skills har jeg ikke hatt, bare tålmodighet. Men her hjelper det ikke med tålmodighet. Må ha hjelp. Det gjør meg litt deppa, for dette er spill som jeg kunne tenke meg å kicke ass i.
Foruten om dette har jeg prøvd flere ganger på Soul of Cinder også, uten noe bedre hell.
 
Du burde equippe den thunder resistance ringen før prøver deg på han. Anbefaler å prøve han på egenhånd for så og smadre pip pipen hans til helvete så fort som f. Unngå å bruke lock on når han rir på dragen og hold deg bak ørene når han gjør den laserstrålen. Et par gode smekk i huet med et feit STR våpen burde være nok til å erte på seg sjefen sjøl. Viktigst i den kampen er å ta det helt med ro. Du har sikkert blitt fortalt det tusen ganger allerede, men tålmodighet er det aller viktigste i fase 2. La han komme mot deg, tell hvor mange ganger han slår, til du er selvsikker nok på å dodge Unna, så chipper du ned hpen hans til du går derfra med hodet hevet.

Er litt usikker nå, siden jeg ikke har spilt det siden dlcen, men mener at den ringen som øker invincibility framen når du dodger er luksus i den kampen, siden du bare kan rulle deg gjennom angrep og ta han i rassen.
 
Hei! Har ikke titta innom her siden sist jeg posta, og jaggu tok jeg ikke dritten i går. Har logga på litt nå og da og prøvd både solo uten ember og å øve mens jeg forsøker å hjelpe andre. I går så løsnet det veldig. Fikk først hjulpet en annen fyr helt i mål, og det føltes kjempebra. Problemet mitt er at jeg har leta etter signs, og det har vært lite hjelp å finne. Når jeg legger ut blir jeg summona ganske raskt, så det er jo folk her, dem bare gidder ikke hjelpe andre. Men i går så var det 2 stk sunbros her. Han første som prøvde å hjalp meg var jo helt verdiløs. Dæva før kongens fævvel prompa. Han andre forsøkte å bistå to ganger. Første gangen gikk han ned for telling ganske fort, men andre gangen hadde vi et langt bedre samarbeid. Når du har knerta fuggern så ble det fo rmeg avgjørende at vi bytta på. Han slår og tar aggro, ruller unna, jeg slår og tar aggro, ruller unna, repeat. Var helt sykt deilig å endelig bli ferdig med han.
Jeg kunne nok tatt han her solo, men det hadde tatt flere uker. Jeg har seriøst vært helt sjanseløs og har tydeligvis en del igjen å gå på i forhold til timing.

Jeg fikk dessverre ikke med meg tipsene deres før jeg var ferdig, men tusen takk for det. Nå som jeg har fått tatt'n er det nok mulig at jeg skal hjelpe flere. For en awesome fight er det jo, om noe vel vanskelig for meg.

UANSETT, følelsen i går da jeg og random sunbro satt in nådestøtet: \o/
 
Har også nå fått tatt siste boss og har starta på DLCen, som er kjempekul! Liker dette maleriet bedre enn eneren sitt, selv om det for all del er noe mystikk med begge som jeg elsker. Kult med ulvene <3 flott sted å utforske med mange veier å gå og forskjellige fiender. HATER de nye "fuglefolka". Ikke de med sverd, men de med sånne talons. Helvette ass :ras:
Har kommi meg til første boss (nettopp dratt i den spaken nede ved fluene og denga den pyroen nede i arenaen (trodde jeg skulle møte noe Smough-aktig her :rolleyes:). Rakk bare prøve èn gang før det kom gjester, men tror jeg skal klare denne ganske greit. Men sikkert ikke.
Det går litt tregt med meg for jeg har ikke så mye tid til å spille som jeg hadde en gang i tiden og spiller ikke så lenge i slengen. Men jeg håper jeg kan være ferdig med denne DLCen til neste kommer. Når det er sagt så rusher jeg aldri i spill, for jeg utforsker og samler alt som kan samles, så får se.
 
Jeg er lei for denne tråden nå er min lille dagbok, men nå tenkte jeg kanskje å grave litt i deres kunnskap & erfaringer. Har runna de ell se tror jeg og drøyer nok med NG+ til etter neste de ell se. Så i mellomtia tenkte jeg at jeg skal eksperimentere litt med forskjellige våpen. Fant ut at schyten fra Friede jo er rimelig kul. Hadde vært gøy å være litt kjapp for en gangs skyld siden jeg alltid spiller STR. MEN, dette våpenet scaler jo både med DEX og INT. Så da kanskje jeg skulle bygga de statsa og bruke noe sorceries ved siden av? Men av det lille jeg har testa magi tidligere har jeg liksom følt at på coolness så er det pyro > miracles > sorceries. Det kan jo være helt på trynet å si for alt jeg vet, men ja. Pyro scaler vel med INT også? Jeg har ikke peiling på hvordan dette fungerer. Jeg bare vet at jeg har lyst til å prøve meg på noe nytt.

Dere har vel sikkert lekt dere litt med forskjellige builds og har kanskje noen erfaringer ift deksvåpen og kanskje også ift å kombinere med en eller annen form for magi?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det lille jeg brukte av magi i DS3 var mest Crystal Soul Spear på noen bosser. Hadde vel et par anledninger til å bruke Profaned Flame også. Uansett, for dex-våpen i DS3 har jeg bare to ord til deg: Hollowslayer Greatsword. Brukte det noe sånt som 95% av tida mi med spillet. Skalerer brukbart med str og dex, men det jævla movesettet. Det har alt. Nesten. Pass på å bruke det tohåndet, da.
 

demake

Seksuelt godteri
Sjæl ruller jeg Farron's Greatsword som scaler med dex/str for de treige fiendene, og så har jeg en katana for kjappe trash mobs.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjæl ruller jeg Hollowslayer Greatsword som scaler med dex/str for de treige fiendene, og så har jeg Hollowslayer Greatsword for kjappe trash mobs. Det kan seriøst brukes til alt.
 
Så ja, fikk testa Ringede byen en beskjeden stund i dag.
Litt smått sånn slag i trynet å komme inn i dette stedet som forøvrig har et veldig kult design. Sliter med å takle de oppi lufta. Den første jeg møtte på døde da jeg drepte et eller annet vesen, men etter andre bonfire finner jeg ikke et sånt vesen å drepe. Kanskje er det ikke meningen at de skal dø, i hvert fall ikke enda. Her fått løpt litt rundt og titta+loota sånn mellom dødsfallene, og møtt på ei pyrodame. Dummet meg litt ut på henne, og hun driker jo estus som ei tørst ballerina. Spennende sted. Gleder meg til å prøve mer!

Forresten, disse flyvende folka høres ut som The Grudge.
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
Husker dere Old Monk fra Demon's Souls?

Vel, her er en video av meg som feiler katanabackstabs og L1 spammer litt helt til jeg finner ut at Farron's Greatsword er noe som eksisterer. Så ja, Spear of The Church er en ny covenant og den HERJER!
 

demake

Seksuelt godteri
Fy flate, Spears of The Church er den beste covenanten. Hvem hadde trudd jeg skulle bli PvPer på mine eldre dager?
 

demake

Seksuelt godteri
Fy faen. Hosten hadde to summons med seg, og jeg greide å ta svinet. Jeg er jo PvP-ubrukelig, så that never happens. Det verste var at jeg trudde jeg hadde tatt den ene phantomen, men jeg blingsa (som dere kan se) og han estuser opp igjen.


Dette er så jævla gøy. Thank you, Dark Souls!
 
Med den lille spilletiden jeg har fått har jeg kommet så langt at jeg fikk
lovet ei dame å drepe en drage. Når du først kommer til selve sonen som faktisk heter Ringed City.. var rimelig tatt på senga av alle disse summona bueskytterne. Daua der gitt. Kul liten greie at du skal løpe fra gjemmested til gjemmested. Litt awkard å få drept han store trollmannen synes jeg, men. Gikk nå greit til slutt :)
Og så går du ned mot neste bonfire og han stygge fyren som står og titter ut rundt et hjørne i trappene der skremte livskjiten ut av meg. Forventer liksom ikke dialog sånn ut av det blå.

Første bossen var forøvrig skuffende lett (klarte den på første forsøk med onkel Gael), men det skal jo bli rimelig vanskelig hører jeg, så er glad at jeg har en to ukers ferie fra og med neste uke.
 

demake

Seksuelt godteri
I den Ringede Byen så er det en fin snarvei helt mot slutten som binder sammen det andre bålet i byen med to av bossene. Denne snarveien er like ved en heis, og det kan jo utnyttes.

Jeg venta i 10 minutter for dette, og det var verdt det. Hadde betalt for å være flue på veggen hjemme hos hosten. Sendte han en mld etterpå og beklaga og sa jeg kunne være sunbroen hans når han skulle ta bossene, men han svarte meg aldri. Mulig han strøyk med pga sprengte blodkar.

Slutten vil forbløffe deg.
 
Ja, det er en kul covenant. Tar litt tid mellom hver gang jeg får forsvare søvnen, siden jeg er på Xbone. Burde vært slik at du må bekrefte at du er klar. Var og pussa tanna i går og kom tilbake midt i en fight. De hadde ikke rørt meg enda heldigvis.

MEN, noen som kan svare meg på
hvor jeg finner igjen han som leita etter monumentet? Sist jeg møtte han kunne jeg ikke svare på spørsmålet hans.
Og en annen ting, en annen spiller hadde hjelmen/hodet til en av disse krekene i sompen (de voksne som er helt like han som er vennlig og bare snakker til deg). Hvor finner jeg det? Random drop, eller må jeg drepe de som bare står og prekær? Hater å føle at jeg har missa noe.

Edit: dere kan slutte å stå i kø for å hjelpe. Jrg fant ut!
 
Sist redigert: