[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29

demake

Seksuelt godteri
Åsen level er folk på nå? Er det flere som har lyst å starte Spille Gal's Store Mørk Sjeler Slåsse Clubb nå? Vær level 100-120 og møt opp i krabbesumpen. Pass på at ingen følger etter dere og putt en nellik i knapphullet.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg er bare i level 60 eller noe. Jrg dør nemlig altfor mye.
Tror jeg ligger på litt under en level i timen.
:(
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg rundet dette i går og lagde umiddelbart en ny STR/FTH-figur: Reverend Hulk. Satser på å få tatt questlines i stor grad denne gangen, og kanskje gå for alternativ ending også.

Døde tre ganger på første boss. :penga:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos bosser og å dø, døde ingen ganger da jeg tok Aldrich istad. Bare for å dokumentere litt bedre tok jeg bilde av skjoldet jeg brukte. Kunne selvfølgelig brukt Shadowplay men Nvidia fant ut at jeg ikke ville ha GeForce Experience likevel sist jeg oppgraderte driverne, tydeligvis.



Mista tre millimeter liv eller noe sånt på en runde med sånt pilregn. Går ikke helt med på at jeg er et så unikt snøflak, ass.

Fant også denne litt artige greia:

Gå rett framover her, og...

...wow. Her har'n Miyazaki glemt å slå av noclip, gett.

Så her, kan man se, da. Turte ikke å gå videre bortover i tilfelle jeg kræsja spillen, men kanskje en annen gang.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Alle de noclip-stedene er livsfarlige. Sjansen er relativt stor for at du ikke kommer tilbake
 

demake

Seksuelt godteri
Og da var Agras nemesis Potetfar Sølevann død.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg pleide å være en eventyrer som deg, men så fikk jeg ei pil i kneet.



Driver og grinder etter achievements nå, banka Master of Sorceries i går og fikk med meg en kompis på å grinde Vertebra Shackles siden de dropper med Lottogevinst-frekvens ellers. Mangler bare en rank i Darkmoon Blades så har jeg alle ringer som krever en innsats også.

Fortsatt den beste spillen.
 

demake

Seksuelt godteri
tfw jeg ser en ny post i tråden og gjernen min bare DLC DLC DLC????!!!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nyheter om DLC-et da, det skal hete Cockrings of the Ancient Lords og du må knerte en ny rekke med Lords of Cinder og stæle kukringene deres fordi årsaker ellers da tok dette bildet i dag:



Få brofists.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rundt hundre totalt. Juksa meg til alle sluttene ved å savescumme litt, da.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ah. For jeg har over 60 timer og er ikke i nærheten engang av å være ferdig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
tfw jeg ser en ny post i tråden og gjernen min bare DLC DLC DLC????!!!
DLC DLC DLC.

According to Japanese blog Hachima (translated via Siliconera), the latest issue of Famitsu noted that the expansion will contain new weapons, magic, and a PvP-exclusive map called Immortal Competition.


The magazine included a picture of a snowy area, though it's unclear if this is Immortal Competition or a new single-player level.

New weapons include a great sword with a colourless flame, while spells include a boomerang made of light and an ice storm attack.
Dritmasse info da! Forresten er det litt dumt at det bare er great swords i spillet, jeg hadde håpt mer på mediocre swords og sorta okay I guess swords.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ja
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vent hæ hørt om season pass eller?
 

demake

Seksuelt godteri
Kroppen min verker etter DLC nå. Er det neste uke det kommer?