[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis 25. oktober er neste uke, så ja.

Dvs. nei.
 

demake

Seksuelt godteri
Ugh! Hadde det nedskrevet i almanakken min.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis det kan gi vederkvegelse, fant jeg denna dumpen på imgur. Når du har bladra gjennom de første bildene står det "Load 199 more images" på knappen nederst, så da burde det være litt å glane på i mellomtida. For eksempel denne:

 

demake

Seksuelt godteri
Så. Mens vi venter på DLC så er det crazy fight clubs ved Pontiff Sølevann i kveld. Jeg vant en fight mot en shade og hosten droppa 41 soul of a champion til meg. Dvs over 1 mill souls! Hva i helvete?

Jeg elsker dette communitiet.

Edit. Feil tråd ja. Flytt plz. BUGGZ?????
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
DLC er ute nå til datapese iallfall!!!!

PS: !!!!
 

demake

Seksuelt godteri
Måtte selvsagt spille tre kvarter før jeg legger meg.

Alt eier!
 

demake

Seksuelt godteri
Vent. Var dette alt? Føler jeg må ha missa noen bosser...med mindre det kun er to da. To gode bosser, men likevel.
 

demake

Seksuelt godteri
Herregud, den siste bossen i DLC'et er helt sjukehus. Beste bossen i spillen.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Periferirelatert.
Du kommer ikke til å tro hva som skjedde i resten av tråden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du vil ikke TRO hva som skjedde da han prøvde å gå inn på de ulåste kontorene til From Software. Med mindre du kjenner til hvordan en dørlås fungerer.

Mer på emne så fikk jeg endelig satt meg ned med litt aske fra Ariandel i går, og... joda! I tilfelle du savna Bloodborne, har From mekka en tilleggspakke som er... Bloodborne, miksa med Painted World of Ariamis fra DS1. Har vært gjennom to områder, og hvis jeg tolker ting riktig går det an å velge hvor du skal gå hen etter det første, så siden jeg er en nisse valgte jeg å ikke gå rett fram over den åpenbare hengebrua men isteden slenge meg nedi grøfta ved siden av. Hvorfor? Fordi det gikk an.

Ikke kommet til noe bossanova ennå, men regner med det er rett rundt gjørnet. Jeg liker at det er nye fiender og sånt; selv om det ikke er så veldig mange forskjellige, er de som har kommet til såpass unike at det blir god stemning. Dog, litt skakk balanse er det; jeg sleit til tider med å takle de biffeste folka i første område, og neste område kosta jeg direkte gjennom uten å bli truffet mer enn et par ganger. Men men, skal ikke klage. Det er dritartig iallfall, og jeg liker at de har henta inspirasjon fra de litt mer åpne områdene i Bloodborne. Selv om det føles biiittelitt som en retread innimellom.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fullførte DLC-pakka på torsdag, altså dagen etter. Og det er godsaker, selv om jeg tydeligvis hadde pløyd gjennom det aller meste da jeg skrev det forrige innlegget. Sistebossen... jo, fantastiske saker, men altså øh den daua på første forsøk. Ikke med god margin, men læll. Da var det mer vederkvegelse å hente i den nye duell-modusen, som kaster alt av innlevelse over ripa og bare lar deg velge en kamp fra menyen og kaster deg inn en arena når du har en motstander i vente. Og det er så klart standard Souls-dueller, på godt og vondt. Ingen Estus, noe som er et stort pluss, og det er skikkelig artig å se alle slags ulike builds folk bruker. Spesielt de som tar i bruk de nye DLC-våpnene er artige å spille mot.

Så ja, Ashes of Ariandel anbefales på det sterkeste hvis du har Souls 3 og fortsatt kløa.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette var litt artig. Savner Boletaria, dog.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen



Nesten så man får lyst til å køle gjennom en gang til og få til den glitchen der.
 
Fristelsen ble for stor, og dette ble plukket opp på torsdag, selv om jeg ikke har runna 2ern (liker ikke 2ern så godt...).
Det er sikkert bare fordi jeg er ræva, men jeg har fått en røff start i den første sonen man kan dra til.
Fiendene som er litt større og sterke enn gjennomsnittet er vanskeligere for meg å deale med nå føler jeg.
De bruker både våpen og skjold på en smartere måte og før jeg vet ord av det er estusflaska tom.
Så ja, litt startupvansker for min del, men fy for noen gorgeous views!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Dobbelpost fordi dette gikk så dårlig at jeg begynte å ane ugler i mosen. Jeg skjønte ikke hva jeg gjorde feil og begynte å kjenne på at dette var den første mørke sjelen hvor jeg ikke følte jeg kunne noe for at jeg tapte. Dette kan jo ikke stemme så jeg endte opp med å google noe av tinga som frustrerte meg, bl.a hvorfor jeg ble slått ut av balanse av søppelmonstre selv med rimelig tung rustning, og det med god grunn.

Mulig dette har blitt nevnt i løpet av 15 sider men nå har jeg nettop lest 15 sider om poise og orker ikke lese 15 sider spillegal. For de som ikke gidder lese romanen om hvordan dette nå fungerer, så er den nye tingen at poise er bare "på" under hyper armor; visse frames under visse angrep. Selv om du er i Havel's og blir bitt av ei rotte kommer du til å bli staggered med mindre du er i en hyper armor-frame.

Så nå føles spillet helt annerledes (og bedre!) ut, når jeg vet på forhånd hva som blir konsekvensen av å bli truffet fremfor å bare "faen da jeg kommer jo ikke til selv med rustning for satans hva er poenget med rustning i det hele tatt".

Også en shoutout til hvordan armbrøst fungerer nå. Jeg har alltid ville bruke dem mer men det at du var tvunget til å lade om etter hvert skudd i de tidligere spella ødela hele poenget med hvordan jeg så får meg å bruke dem. Nå kan du fyre av og velge når/om du vil lade om, som lar deg raskt skyte fra venstrehånd før du 2-håndterer hovedvåpenet ditt og denger. Artig.
 

demake

Seksuelt godteri

\o/
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Dobbelpost fordi runding skjedde.

Hadde egentlig ikke planlagt å spille noe særlig da studiene starta og skulle bare teste litt mens middagen sto i åmmen og slikt. Det som skjedde etterpå vil forbløffe deg, tannleger hater dette rare trikset.



10/10. Objektivt den beste mørke sjelen for meg. Lothran var DS på sitt beste og jeg kommer ikke på mye jeg skulle klage over.

Så blir det bare å styre unna ng+ og dlc før sommerferien.

Tror det skal gå greit.

Vi får se.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nedtelling til "neida så fant jo ut at jeg like greit kunne gå for 100% achievements"-innlegget. PS DLC tar deg maks to kvelder å peise gjennom men eier all the same, bare sier det.