[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29

Lodin

Der Waaaah
#24
Laura Kate Dale som faktisk har spilt spillen sier starten er mye lettere enn andre Souls. Det hater såklart alle. =D

Folk hater og at det er et Bloodbornish våpen som er et sverd og en dolk. Om du bruker det med skjold og sånt funker det som et longsword, men om du two-hander er angrepa bananas og ikke det man hadde forventa. Flere av angrepa går ut på at man stabber dolken i bakken og spinner rundt med sverdet. Det så awesome ut så alle hater det såklart. =D
 

demake

Seksuelt godteri
#25
Yeeeeeeesssss! Jarle skal til Hardanger for å hjelpe til med lamminga helgen etter DS3 slippes. Jeg takket nei, fordi jeg hadde ~Andre Planer.

#husmorferie #promp
 

demake

Seksuelt godteri
#27
Spoiler alert! En haug med folk har xbone har lasta ned den engelske versjonen av DS3 fra japan og driver og laster opp videoer til youtube med thumbnails av bosser og bare "FINAL BOSS XXX DS3 BLABLABLA". På tide å slette historikken på youtube, så man slipper å få det opp som recommended.
Jeg fikk akkurat opp et forslag om å se pewdiepie sin let's play, så jeg må tydeligvis ha gjort noe jævlig kjipt i mitt forrige liv. Kanskje jeg var Hitler?

Bare noe jeg tenkte på.
 

demake

Seksuelt godteri
#29
Fortell meg. Veit du noe jeg ikke veit?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#30
Du har sannsynligvis sett på SoulsBorne-videoer før eller googlet ting så ja, slett historikken hvis du ikke vil ha mer sånt. Men selv om du gjør det får vel en jomfrubruker på Youtube opp Pewdiepie siden han er den mest populære greia på hele tjenesten.
 

demake

Seksuelt godteri
#31
Men det var jo det jeg skreiv. Slett historikken. Jeg trudde du skulle komme med noe protip nå.
 

Lodin

Der Waaaah
#33
:eng: Folk som lasta ned til Bone fra Nippon "ulovlig" har fått kontoene sine midlertidig banna fordi Microsoft. De åpnes igjen når det lanseres her.
Derimot har alt som kan krype og gå av tubbere og anmeldere fått koder så det er de som slenger opp videoer nå.

En artig ting med den versjonen de og Bonerne jeg nevnte spiller er at den er i babbymodus. Fiender gjør mindre skade og tåler mindre. Dette er såklart fordi tubbere og spilljournalister suger balle. Grunnen til at man vet dette er fordi folk har sammenligna med den japanske utgaven som er sluppet til alle. The Real Dark Souls does not start here.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Anmeldelser har begynt å tikke inn også.

  • PC Gamer: Dark Souls 3 gracefully nudges the series’ notoriously difficult action towards a greater artfulness that tests far more than reflexes. - 94/100
  • Eurogamer: The fact is that From Software own the action RPG genre to such an extent that the only valid comparison is with themselves - not a single other studio can match the quality or rate of production of the four Souls games and Bloodborne. Dark Souls 3 bears the hallmarks of a mighty heave to bring closure, from creatives who have long since mastered their tools and style. - Essential
  • Polygon: If you play these games for the intense, controller-clenching combat and the excitement of invading other players' worlds, then there's a lot here to keep you busy and happy. But in so many important ways — its world design, its pacing, the technology powering it — Dark Souls 3 falls short of the mark. - 7/10
Sikkert flere også, men det er de jeg har lest. Protip er å ikke lese anmeldelser siden de er innmari spoilery nå. :argh:
 

Lodin

Der Waaaah
#37
Bamco har ihvertfall akkurat bekrefta at spillet låses opp på Steam midnatt mellom mandag og tirsdag. Så sånn er det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
De av oss som har punga ut for Dark Souls III på Steam har nå allernådigst fått lov til å begynne vår preload, så da er det bare å kjøre på. ~19GB her i gården.