[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29
#62
Det er en bærbar jeg spiller på: Multicom Kunshan 15.6" Full-HD Matt IPS, Intel Core i7-4720HQ @ 2,6 Ghz, 8GB ram, 1TB 7200rpm, GeForce GTX 980M 4GB.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#63
Og du lurte på om du kunne kjøre spillet i det hele tatt, ganon?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#64
Det går an å bare skryte av specsa sine direkte uten å gå omveien først, @ganon. :p

For å følge mitt eget råd så går spillen som schmørr med alt på max, og dette gjelder også når jeg streamer til laptopen sånn at jeg kan spille samtidig som jeg forsømmer ungen min. #JustMasterraceThings
 
#65
Ifølge systemrequirementslab.com oppfyller jeg ikke minstekravet på processor, noe jeg såklart fant merkelig, men jeg er litt datamartin så det gjorde meg skeptisk. Men som sagt så fungerer spillen fint så alt er bra.
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Bah, først fant ikke spillet gamepaden så jeg måtte inn å luke vekk gamle drivere. Spillet tror G13 minikeybardet er gamepaden jeg vil bruke så den er midlertidig ute av drift. Mener DS2 hadde samme problem.
Så er det såklart en bug som gjør at bakgrunnslyden forsvinner med jevne mellomrom, men det funker vistnok å oppdatere driverne til lydkortet.
Men men, det kjører i det minste i konstant 60FPS.

Nå må jeg bare finne ut åssen jeg dreper den første dumme bossen. :sukk:
 

demake

Seksuelt godteri
#69
Er du lei av å få en statuseffekt på kirkegården som fører til konstant bleed build up?

Ha fakkelen equipped bare et sekund, så forsvinner statusen
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#72
Uten å ha lest spesifikt om det og som pur hearsay fikk jeg inntrykk av at den versjonen alle fikk has på før release var en preview-build for pressen og som var en del enklere. Hørte at f.eks NG+ ikke skalerte, og etter at folk kom igjennom spillet etter en par dager kunne de meie seg gjennom NG+ i løpet av noen få timer.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#73
Fredagens Beastcast kasta litt mer lys over situasjonen. Spillet er gitt ut av FROM selv i Nippon mens Bamco håndterte resten av verden. Sikkert også derfor de fikk det tidligere, men uansett var versjonen Bamco ga til anmeldere og tubbere satt ned i vansklighet. Sikkert og derfor de var såpass grinete over at gaijiner kjøpte spillet med japansk konto på Bone.
Presseversjonen hadde forøvrig kun online-greiene skrudd på på PC av en eller annen grunn. Alt i alt et rimlig klasepul av en lansering.
Nå gjenstår det bare å se tubbere og presse ræge hardt over hvor jævlig alt har blitt. =D
 
#74
Det kan godt være at det finnes en covenant som gjør spillet enklere /vanskeligere slik som i starten av dark souls 2. Blir å spille mye i kveld, men nå skal jeg trene barn i fire timer :/
 

demake

Seksuelt godteri
#75
Og så er jeg stuck! Herregud jeg elska leveldesignet på det siste stedet jeg var på. Det minnet litt om Anor Londo på et vis, bare mye større! Det er stedet etter sumpen, for de som lurer.

Jeg tok en boss der og fikk en liten dukke, og nå aner jeg ikke hvor jeg skal. Tips mottas med takk. Husk spoiler-tag, for de som ikke vil vite!

Faen, leveldesignet i denne spillen altså! Masse snarveier for den som har øya med seg!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Jeg har da fått klemt inn litt souls innimellom alle ~forpliktelser~ i dag, så jeg knæsa en bas i Høyveggen til Klodrik og er nå i en bosetning som ikke er tilstrekkelig død. Dette spillet er ca. 100% koz så langt. Og forsåvidt også det letteste Souls-spillet som ikke heter Bloodborne så langt, så løp og kjøp.
 

demake

Seksuelt godteri
#77
Letteste??? Jeg blir knæsa av vanlige mobs både titt og ofte. Har for øvrig ikke daua på noen andre bosser enn den aller første. Veit ikke hva det sier om meg.
 

demake

Seksuelt godteri
#78
Håhåhåhåhå! Så ja, jeg fant ut at det var masse greier i sumpen jeg ikke hadde sjekka ut. Jeg var for redd krabbene første gangen jeg var der, så jeg turte ikke krysse vannet. Så joda, havna inn i spillets blighttown (egentlig ikke, for det var helt ok der) og dumpa borti en boss...og der der. DET DER! La oss bare si at jeg burde ikke feira for tidlig da jeg trudde jeg hadde drept'n. Og musikken! Jeg dauer!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Vel, jeg pleier å koste gjennom mobs og slite mer på bosser i dettane spellet. "Letteste" baserer jeg på hvor fort jeg gjør framgang, som pleier å gå rimelig trått. Fordi jeg er dårlig i spillen.

Uansett, det er ikke akkurat vanskelig å kjenne igjen både det ene og det andre fra Bloodborne i dette spillet. Noe som ikke er så rart, kanskje. Og det eier jo.
 

demake

Seksuelt godteri
#80
Kjære vene! Husker dere Catacombs fra DS1? Vel...gled dere til dere møter på de rødøyde fiendene der nede. De er kjappere og mer atletisk flippety-floppety-stab-slash-slash enn noe Bloodborne diska opp med! YOU DIED, for å si det sånn. Og bossen her nede er bare mindfuck og friker meg ut så jeg ikke greier å konse. Trur jeg må ta en pause og se RuPaul's Drag Race nå.

Noen flere her som ruller dex og vil infusere våpen med sharp?

Når du har tent/slukka (alt etter som) de tre flammene i Farron's Keep, gå gjennom døra som åpnes, hold til høyre, finn bonfire. Fortsett videre forbi bonfire, gjennom en dør, og bare fortsett rett frem. Helt i enden finner du kull som du kan gi til Andre.