[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Smertens tak, kaller jeg det.

Kveldens, da? Sto litt småfast på 'n Pottifar i en viss katedral i en viss by i en viss dal, og det innrømmes at det begynte å gå litt trått. Ikke fordi fighten er dårlig, bevares; det er klassisk Souls, med kjempeobvious telegraphs og generøse dodge-vinduer og sånt, jeg bare er ikke alltid like dritgod på å utføre nevnte dodges når jeg er dritstressa og har sovet to timer om natta og sånt. Vederkvegelsen fant jeg i jolly co-operation, endelig kom både den hvite såpesteinen og de noen-og-tredve Embers jeg har samla underveis til sin rett. Det smakte godt da han datt, gett. Spesielt siden jeg hadde raska med meg alle mobsa på veien til fighten og aldri mista sjeler underveis.



Var rett og slett dritfornøyd med den der.
 
Har kommet meg til pottifar selv! Jeg spiller offline grunnet nettet offshore, og jeg prøvde uten NPC summon første runde nå oooooog det virker ikke som om faith builden min har så jævla mye den skulle sagt. Settingen: Jeg ser han langt borte og løper Leeroy Jenkins stil mot han som jeg alltid gjør når jeg står ovenfor noe nytt, og gauler LIGHTNING SPE*sverd i trynen* og ender opp med å hoppe/løpe rundt i Benny Hill stil for å bli kjent med angrepene og gjorde noen samtidig noen forsøk på å parere han uten å lykkes.
Jeg klarte også å bli drapsdrept av en NPC invader og nesten drapsdrept av en annen NPC invader i snøslottet så joda, man er ikke trygg mot å bli trollet offline heller. (med trollet mener jeg at NPCen gestikulerte etter nevnte drapsdreping, noe som fikk meg nesten på tilt)

Ellers så har jeg vært på oppdagelsestur rundt i de tidlige områdene og fått med meg endel snacks jeg overså i starten. Jeg sporter nå blant annet Pharis hat (med matchende bue selvfølgelig) og et antikt skjørt fordi fashion souls er som alltids viktigere enn poise og slikt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Conjurer's Set selv, kompromiss mellom lav vekt og den hotteste catwalk-looken. Glass cannoner det opp sånn at jeg får brukt den ringen som gir mer skade jo mindre equip load jeg har. Som en konsekvens av det, spiser jeg ca. halvparten av livet til invaders på ett treff hvis de har pissrustning, en tredjedel hvis ikke.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
er pottifar den bossen med alle de msgikerne? Deacons summink?
Den var rar. Spilte mot den i coop (jeg var phantom) og den mistet så.å si alt livet sitt.med en gang. Problemet mitt var at jeg ikke hadde no estus igjen da vi hadde kommet dit så det kan man si var ganske døvt da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, Pottifar kommer av at det er nesten det han heter. Du ser det når du kommer dit. :-p
 

demake

Seksuelt godteri
Potetfar Sølevann :eng:

En av mine favorittbosser for øvrig. Visste dere at: han kan parryes herfra til helvete?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Visste dere at det er flere av angrepene hans det går an å rulle rett gjennom sånn at du kan stå og gi ham masse koz uten at han kan gjøre EN DRITT?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Irithyll Dungeon. Sier bare at dette er harskt, evaluer meg.
 
Haha, knerta puttiplott på andre forsøk, uten summons og som hul :cool: En god følelse! Parerte han bare en gang (jeg trodde ikke helt det var mulig etter første forsøk, men men), og dro opp noen gamle triks i nærkamp så gikk ting ganske så greit må jeg si. Har også fått utforsket så å si hele neste dungeon og kommet videre, men det blir nok å romstere litt mer i det morsomme fangehullet og lirke ut så mange hemmeligheter som mulig før det bærer videre.

Må si at selv om jeg tok putti ganske greit ble jeg lemlestet av en gammel demon i noen demoniske ruiner x antall ganger før jeg fik has på han tidligere i kveld :$ Jeg puttet på meg flash sweat (tm) deo og alt, men sleit noe voldsomt med å komme unna aoe drit.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Mens jeg har backtracka litt og lett etter områder og items.
fant ut at hvis man hopper av heisen under kjempen i undead landsbyen så treffer man på et flammemonster, noe som var moro, for han i tjukk rustning som hmm hmm hmmm-er så mye hjalp til. Hi hohoohohohoh. Sikkert åpenbart for alle, men ja. Jeg fant det ut nå.
Ellers da har jeg funnet ut at jeg er foe ballsy/dårlig. Dør hele tiden og tar for store risikoer når jeg bærer rundt på mange sjeler.
Sikkert wastet 4-5 levler bare på to-tre timer. Faen az.
Den ene gangen kjente jeg at jeg fikk høy puls og kaldsvette (på den gode måten, ikke knuse kontrollen i veggen-måten)
Mer? Tja. Fant jo en gammal kjenning i første del av sumpen. Den jævla knighten fra dark souls var der gitt. Etter to stykk sånne... Kors-Troll liker jeg å kalle dem.
Fy faen. Jaja. ENDA EN LEVEL BORTE JA HEHE.
Mer?
Fått plukka opp en del items som er chill, men bruker vel... Tja. Det jeg føler for?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Er kommet til en ny og skummel boss: Old Demon King. Har hjulpet noen folk med den, stort sett uten hell men noen ganger har vi greid det så da tenkte jeg at jeg prøver selv. Spurter inn bossdøra etter å ha summonet to folk til å hjelpe meg...

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kom til en ny og skummel boss i kveld jeg også, mistenker at Buggz gikk nedover til den pro faens kapitalen i det 21. århundre der jeg gikk oppover til... et annet sted. Måtte leite under skrivebordet for å finne kjeven da jeg kom opp heisen, gett.

Før det hang jeg opp noen juletrelys.



Bossen het jo Aldrich og må vel sies å være blant de letteste så langt i spillen, synd med tanke på omgivelsene. Uansett måtte jeg bare slenge ned denne meldinga i rommet etter fighten (MEGASPOILERS HVIS DU IKKE HAR UTFORSKA BAK POTTIFAR SØLEVANN ENNÅ):


Jeg har forøvrig syndet mot ikke-guide-prinsippet mitt, rett og slett fordi jeg ville bli med i Mound Makers. Så nå er jeg i Mound Makers. Gleder meg til å utforske det litt mer.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Trasket litt rundt. Tok knekken på den derre dark-knighten og fikk meg en mfin teknikk på de korstrolla. De ligger som oftest på bakken og så lenge du kommer bak dem når de ligger og chiller så får du inn en ganske god kombo før han rekker å våkne ordentlig. Gir grei med skade med uchigatanaen min som er pluss tre så den dør på fire slag ca.
Har boosta mye stamina i det siste. Husker ikke hvilken stat det var, men har hatt altfor lite av det, så nå klarer jeg faktisk å slå en del ganger må også booste equiploaden min sånn at jeg klarer å bære litt mer enn the pure essentials, for det er slitsomt å ikke kunne bruke det ene paret hansker som gjør at vekta bikker over. Særlig siden jeg er helt avhengig av fakkelen i katedralen pga de jævla ormene som gir deg bleed.
Vil spille mer, men Ellinor saltet gamet mitt i går kveld ved å insistere på at hun overhodet ikke skulle sove.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg veit ikke hva Buggz og Fetthesten går på, men Den Gamle Demonkongen var den desidert enkleste bossen i spillet. Jeg tok den aleine på første forsøk, bare hugga skrittet på'n og healet opp det lille skade den gjorde med AoE'n sin mens jeg klaska på den med Uchien min.

Aldrich derimot....definitivt den bossen jeg brukte flest forsøk på. De derre pilene som bare stagger deg til helvete er en one-hit-kill for meg. Og der hjelper jo ikke at han har så mye liv og kampen bare drar ut i en evighet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh. For å si det sånn, det beste anti-magi-skjoldet mitt tar vekk 69% skade eller der omkring, og da mista jeg til sammen noen millimeter liv på en hel runde med piler. Resten av angrepene hans er av typen KRAFTIG ANGREP VENTES I DITT OMRÅDE STOPP VURDER Å RULLE UNNA I LØPET AV INNEVÆRENDE UKE STOPP så det gikk rimelig smooth.

Edit: Mye liv?! Black Blade +4 ble ikke spesielt imponert, iallfall. Og det var med en hånd til og med, har tohåndet ca. 95% i resten av spillet.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hver gang har det gått greit bortsett fra ett AOE-angrep som brukes sjeldent (noen kamper så jeg den ikke i det hele tatt), men det oneshotter meg. Videoen var bare fordi "nå føler jeg meg bra, på tide å knuse bossetryne!" for så å dø før summons engang rekker å komme inn. Tenker de panneklasket bra.

For the record, første gjennomspilling liker jeg å utforske og spille med andre, så jeg bruker mye tid på å hjelpe andre og summoner folk inn til meg når jeg skal ta bossene selv. Tar soloruns i NG+ eller med figur dos.