Har knertet Nito og Sif i dag uten større problemer. Bruker å hjelpe andre med bosser før jeg tar de selv, og det var morro og kjapt å hjelpe til med Nito. I tillegg til at man får shitloads med sjeler på null tid. Tips: det hjelper ikke med iron skin når man hopper ned til Nito for å minske skaden

Etter Nito stakk jeg til Firelink og fylte på med estus flasker og tok veien mot skauen igjennom crest of artorias snarveien. Er fortsatt i human form så jeg blir dobbel invadert etter 10 sekunder... Heldigvis fant jeg et summon skilt før jeg ble ganket og løp som en tulling rundt i påvente av backup. AKkurat når de to idiotene hadde backet meg opp i et hjørne ser jeg en sunbro stige opp av bakken bak de

Jeg begynte å spamme ild på de mens hjelperen min backstabbed de til oblivion. Ble invadert fire ganger til på vei til SIf, men lagde hakkemat av alle

Selve Sif fighten gikk uten problemer, men jeg møtte ikke på de tre små ulvene på veien dit som jeg har hørt skal være bæsj. Tror det blir de fire konger neste.