[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#81
Spilte litt Dark Souls på awesome frihetsfølelse 360 akkurat og veit dere hva, dette er Demon's Souls med litt andre klasser, litt annen GUI og et par andre småtweaks. Men: Instadeath-bossen på starten av Demon's Souls dukker opp igjen bare at nå er den ikke instadeath. 0/10, BOYCOTTING YOUR GAAAAME.

PS: Det jeg egentlig mener å si er at dette eier. Ja, og du er ikke lenger i Soul Form når du dør, du bare ser ut som ei brent bikkje.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Du har fortsatt to forskjellige tilstander?
Jepsi deisi. Undead og... øh, ikke undead, antar jeg (bare kommet til det andre leirbålet enn så lenge). Nytt av året er at du ikke lenger mister halve HP-en din når du er dævv, du mister faktisk ingenting. "The sole concession to accessibility" eller noe sånt var det vel Edge kalte det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#85
Det skjer derimot noe annet som de nevnte i Eurogamer-omtalen og som jeg har glemt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#87
Hollowed var det, ja. Her følger man med, som dere ser.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#89
Hah. Selv starta jeg som Pyromancer fordi brenne ting, eneste aberet er at prisen du betaler for brennemagi er at du starter på level 1. Så, vel, mye dauing og grinding så langt. Da er det jo litt ekstra koselig at grinding i Souls's's' er moro. ^^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#91
Førti kopier på PK på City, så det var nice. 360-versjonen i hus, obviously.
 
#92
Kom dere online da, ingen summoner meg. Jeg vil ikke gå gjennom den skogen alene :(
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#93
Show's over for i dag! Dette var faktisk ganske festlig, og jeg greide boss numero dos til slutt (svær minotaurlignende demon med klubbe som man møter på en trang bro). Den stripa som sammenligner casual/hardcore/Dark Souls er merkverdig spot on, det er ganske herlig mestringsfølelse å få til en boss til slutt. Artig nok ble en doublekill, bossen og jeg tok hverandre med siste slaget.

You have died!
Demon Defeated!
 
#94
Ble jaget gjennom skogen av svære krystallgolems før jeg fant et tårn jeg kunne søke tilflukt i. Etter å ha åpnet døren og løpt inn ble jeg slått i hodet med en slegge på størrelse av en mann og døde momentant.
 

Lodin

Der Waaaah
#96
Wellp, spillet kræsjer etter at man får et lik dumpa i cella si hvis jeg lar spillet patches. Det var en artig feature. :ras:
*titte litt rundt på nettet*

E: Måtte starte spillet uten patch og nett og spille litt og så funka det. Dette spillen eier som forventet. Syns foreløpig ikke det er særs vanskelig, men jeg er vant til alt lureriet til det første og er ekstremt forsiktig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#97
Ahahha fy faen dette spillet. Spilte aldri Demon's Soul's så dette er sikkert ikke nytt for mange, men god damn dette er vanskelige greier. Som Fetthest så rulla jeg Pyromancer fordi flammer er kule, men har levla (rundt 12 nå, tror jeg) mest på strength, vitality og stamina fordi jeg liker å klubbe folk med øks også. Jeg er helt elendig på parrying og dodging så det blir en del flere deaths enn nødvendig, men det går for det meste greit. Har bare mista alt av souls et par ganger hittil, men der jeg er nå (et bittelite stykke etter metalloksen, er knights galore) har jeg få flasker, ikke noe flammemagi igjen og (hvis man skal tro beskjedene jeg finner) en grusom encounter like rundt hjørnet, så det blir spennende å se hva som skjer. Har ikke følt noe særskilt behov for grindings ennå, men så har jeg egentlig ingen forventninger til akkurat hvor vanskelig og urettferdig det skal være heller. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gikk til anskaffelse av noe pil og bueings, har vært et par steder hvor det hadde hjulpet ganske kraftig å kunne angripe fra litt avstand - for ikke å snakke om en viss drage jeg måtte baile på med halen mellom beina. Men men osv. Fortsatt sabla gøy, er selvfølgelig helt bånn å dævve, spesielt siden det alltid er jævlig langt og gå og nesten ingen fitte å få, men innbiller meg at jeg blir klokere på seksjonene etter hvert. Det er morsomt hvor jævlig jeg stresser for å dævve ("åh gud sjelene mine, jeg orker ikke mer, dette er så jævlig nervepirrende"), men når jeg først dør er det intenst sinne i noen sekunder før acceptance setter inn og jeg bare "ok, vi prøver igjen". Sliter litt med hvor mange låste dører og fiender jeg forlater, men siden jeg allerede har bestemt meg for å spille dritet uten bruk av FAQs og den slags (bruker jeg det først litt, ender jeg alltid opp med å sperge fullstendig og egentlig ikke ha det noe gøy; er jo å oppdage/finne ut av ting som gjelder) får jeg bare bite tenna sammen og tåle det.

Skjønner også hvordan DS-fansen ble så jævlig preachy, har bare spilt i to-tre timer og har allerede lyst til å stappe det ned i halsen på alle casualfag-kompisene mine, der de sitter og leker hardcore med Dragon Age II.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#98
Nicholas sier det egentlig ganske godt fra en som ikke har spilt demon's souls. Fetthest sier det egentlig ganske bra som en som har spilt det.

Jeg spilte Demon's souls som en thief, fordi jeg alltid har vært veldig glad i å være en slags Garret. Det var jævlig vanskelig i starten av Demon's Souls, og det er enda vanskelige her gitt. Jeg får kun brukt dagger, og selv om jeg riktignok har større sjanse for criticals så har jeg dødd unødvendig mange ganger. Har ennå ikke møtt første boss etter introbossen, som utrolig nok ikke krevde mer enn 3 forsøk, Men jeg elsker denne spillen. Hadde en skikkelig "on a roll" igår da jeg startet fra det første bålet ved der du kan velge å gå. Jeg hadde driti meg ut på et punkt og dævva ved noen sånne flammekastende skjeletter langt oppi Skjelettania (husker ikke navnet på byen) så jeg måtte jo gå hele den lange veien.
Jeg starter bra med å kverke de første fiendene med parrys og instakills. Kverker rotta kjapt, løper videre, slakter alt, løper litt til. Slakter alt... Ser på livet.. Hva faen? jeg har ikke mista liv? Da postet jeg det på irc og quittet spillet for en stund. Det ble for mye for meg. Så jeg tok en sigg og starta spillet igjen. alt var smooth, var fortsatt on a roll og løp videre.Aah. leirplass. Jeg får ta å save, siden jeg har rundt 3000 sjeler og da er det ihvertfall litt kortere å gå. Så går jeg ut, uten å tenke videre over det. så blir jeg drept av en jævel som står i trappa som jeg visste så jævlig om, men glemte i dette tilfellet. jaja, heldigvis savet jeg. På vei mot kroppen hopper han samme duden på meg, noe han aldri har gjort før, han har charget men ikke hoppet som dette, og jeg har flaks og dodger han... utenfor stupet, så man kan vel si at jeg hadde uflaks som dodget han,... denne spillen. DENNE SPILLEN!
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#99
Sendingsbekreftelse i går kl. 13.00. Skal gå det? Sant? Neste dag når det er Oslo - Stavanger? SANT? PLEASESIDETGÅRAN! D;
 
PS: Finn en bue og ca 25 large arrows, sto under broa der den røde dragen er og skyt på halen hans. Etterhvert faller den av og du får Drake Sword, et altfor kraftig våpen så tidlig i spillet. Ja, det er fegt men kommer godt med i enkelte vonde situasjoner.