[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

demake

Seksuelt godteri
Jepp, det der skjer hele jævla tiden.
 
Goty 2013.

Synd det ikke ble annonsert til Wii U. Hvis dem kunne ungått raua framerate og lastetider så tror jeg inventory management på padda kunne sørga for den overlegne konsoll-versjonen.
 

Lodin

Der Waaaah
Flere spill der ble annonsert kun til "gamle konsoller" og det tar jeg med litt smør. Ingenting ble annonsert til WiiU, men jeg tror det vil endres.
 

demake

Seksuelt godteri
YESSS!!!!!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvis jeg barberer meg dagen dette kommer ut vil jeg likevel ha det vprste hoboskjegget innen jeg går ut døra igjen..
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Sier meg litt skeptisk med ny regissør og fokuset på personer i traileren, men mulig jeg spikker fliser. Satser på at det blir bra.
 

Lodin

Der Waaaah
Vi får håpe det kun betyr at de slenger inn valgmuligheter som gjør spillet lettere. Straightforward and understandable kan rett og slett bety bety at det har tutorials og svære lysende piler som viser hvor man skal gå, men at de kan skrus av.
Men det betyr nok at de dummer det helt ned for babby ja. :sukk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg vil også bli synsk, det må være digg.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ja, her forsikrer vi oss om ting i øst og vest.
Nei, altså, jo, nei, det må da værra lov å si seg skeptisk og kritisk til at den nye designeren sier han vil gjøre spillet enklere rettframere. Om dette betyr "oi kanskje vi burde lage en bruksanvisning som forklarer hva forskjellen på en parry og counter er" eller "oi kanskje vi hadde solgt mer hvis vi innfører litt God of War" vet vi ikke, og det er skummelt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var sikkert noen som grein da de fjerna Tendency i Dark Souls også.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Hvem trenger noe annet enn en bue mot bosser uansett... hva sier du Manus?

Nå skal det nevnes at han valigvis bruker den bua til å 360 no-scope folk i pvp, men hvor vanskelig kan det være? Neste gang jeg sloss mot Manus med hovedfiguren (NG+6) skal jeg kun bruke gough's greatbow. Fint den tar et år å spenne. :penga:
 

demake

Seksuelt godteri
Manus er en jævla fet boss egentlig. Etter O&S er han min favoritt.
 
Fyfaen, her sitter jeg og spiller Dark Souls og koser meg med juleferie, også går denne nyheten meg hus forbi? Takket være Demakes cover-oppdatering på FB skjønte jeg at noe var på gang. Jeg er så jævlig klar, og så jævlig lei av Dark Souls siden alt går på autopilot og er walkover.