[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Jeg sitter faktisk fast mot de to Gargoyle bossene.
Klarer fortsatt ikke å slå dem, så jeg ga opp dessverre.

Skal gjøre et nytt forsøk nå i juleferien.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Bli human og finn deg noen summons. Det artige er hvor kakegang den bossen er når man er vant med spillet.
 
Det er bare så synd at det er så forjævlig vanskelig, før man blir vant med spillet. xp
Men så er jo vanskelighetsgraden en av de tingene som gjør spillet så bra.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
I eldre nyheter: Craig sin letsplay er opp til da jeg coopet med ham for... ca. 4 år siden.


Edit: Fy søren som jeg roter der :psyduck:

I mitt forsvar så klarer jeg meg litt bedre på level 4-dama mi, men jeg måtte ty til coop der også fordi slik gikk det alene:
 
Fikk omsider starta på DLCen i helga, liker at den enkelt og greit starter med en boss. Slet ganske hardt med ham i starten, men det var i grunn grei skuring når jeg fikk lempa av den tunge rustningen min og lært angrepene hans (tydelig telegrafert alle i hop)
 
"A lot of it was not very well done, sort of half-assed," Dark Souls 2 director Yui Tanimura told Shacknews via translator (Tak Miyazoe), while promising a much better experience for the sequel.

"Yes, we will definitely put more priority on the PC. Last time, we started working on PC after the console version was complete," Tanimura explained. "This time, because we are considering the PC from the beginning, you can be sure there will be more care put into PC development."
SNARF
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg har selv blitt raeget på for å bruke estus mens jeg blir invadert. Det er så harry.

Sistgang var når jeg laga en ny dude for å hjelpe en kompis som sleit i undead burg. Jeg var level 3 ellerno og ble invadert av en pyro som tok 8 skade da jeg backstabba. Han oneshotter meg nesten og jeg tar en slurk asbestus, og han disconnecter. Tenker ikke mer om det, men et par minutter seinere får jeg en melding via live om ERMEGERD fifan folk som deg ass ødelegger ALT fifan i helvete at dere ikke har HONOR til å sloss rettferdig!!!!
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg sluker estus som en morraknuller hver eneste gang jeg blir invada. No shame!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Klart, det er den som blir innvandert (som det skrives hvis du har vært med i Paradise Hotel) som er en drittsekk.

Minner meg på at jeg fortsatt ikke har kommet meg forbi Sen's Fortress. Ulempen med Dark Souls er at det er så veldig lett å tenke "Oi, et nytt spill! Bare å peise gjennom det, så fortsetter jeg med Dark Souls!". Gjett hva, det kommer et annet nytt spill å peise gjennom etter det nye spillet. :penga: