[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Lodin

Der Waaaah
Jeh, når man innser hvor intrikat designa bare første biten er og at alle shortcuts faktisk er logiske så blir man imponert.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså nigga please, legg i det minste ut det offisielle kartet da.

Tar meg den frihet å slenge det her siden det uansett følger med alle LE-utgaver av spillet.

Lodin

Der Waaaah
Starta en pyromancer for lulz nå og fireball var ikke all verden. Lærer man nye spells av han kuken man redder nede i smuget før Capra Demon? Tipper han ikke ga banditen min valget siden han har for lave stats.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Magikere blir sterkere ved å øke intelligensen, mens pyromancere kan oppgradere flammen som våpen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Starta en pyromancer for lulz nå og fireball var ikke all verden.
Er ikke all verden mot vanlig rask, men større fiender som er svake for børn er en annen historie.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei. Du kan kjøpe flere etter hvert.

demake

Seksuelt godteri
Kjøpte denne spillen i går kveld. Har ikke gjort meg ferdig med Demon's Souls enda (trur Adjudicator var den siste jeg jøda), men Dark Souls frista så sjukt da jeg så det i buttikken.

Jeg elsker det. Blir eid gang på gang. Tok først heis ned i et jævla mørkt område og grinda litt souls før jeg trengte luft. Ramla inn i en kirkegård og fikk ræva mi servert meg på sølvfat av noen skjeletter. Stakk så oppover og har lekt meg i Undead Burg siden den gang. Blir most av en kjiping (noe knektings) som vokter noe (antatt) verdifulle greier, og blir most av en okse oppe på muren. Trur jeg må være litt mer agil neste gang. Har en plan om å lokke han opp i det runde tårnet og sjonglere meg selv rundt han mens jeg fyrer av no soul magic. Vi får se om det funker.

Er det mulig å få mer enn 30 sånne soul arrows eller hva faen? Finnes det noe greier som kan fylle opp magien min, eller har jeg bare 30 mellom hvert bål? Spiller sorcerer (siden jeg huska det som ålreit fra Demon's Souls), men føler klassen er mer enn ubrukelig (ja, det er jeg som er ubrukelig) nå, siden jeg har noen få souls greier igjen når jeg treffer på oksen og jeg kunne like gjerne brukt smørkniv når jeg går melee.

Noen gode start-tips?

Lodin

Der Waaaah
Ikke finn på å fight han oppå tårnet er en god start. Istedet, sleng deg utfor og stæbb ham ovenfra. Løp så vekk og pælm brannbomber. De koster 50 sjeler hos han sniken med den usynlige katta og er greie i den kampen.
Måten du skaffer fler soularrows på er å kjøpe spellen en gang til og så memorere den ved et bål to ganger. Er dog sikkert bedre spells å lære etterhvert.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De har forkastet mana til fordel for at spells har et visst antall uses. Man har også et begrenset antall slots man kan plassere spells i (forsåvidt lignende D&D), så hvis man har to eksemplarer av samme spell kan man sette begge to og dermed få dobbel mengde uses.

Nå som det er sagt, jeg liker det ikke helt men jeg misbrukte magisystemet så jævlig i Demon's Souls..

demake

Seksuelt godteri
Jeg ser for meg at jeg må forandre taktikken min.

Lodin

Der Waaaah
Er det forresten noen situasjon tilsvarende Demons's hvor spillere blir påtvunget å være boss sånn som den gule turbangreia?

E: Trur jeg fikk svar på mitt eget spørsmål for jeg slang ut tegnet mitt i Darkroot Garden og fikk plutselig beskjed om at jeg dreiv å innvaderte noen sin verden. :D
Så skrudde fyren av maskina si i protest eller no og jeg fikk ikke leke. :(

kjøpt denne spillen nå og nettopp tatt første boss (var det meningen at han skulle være vanskelig?), uansett, hvor mye av det spillet her går ut på å explore? utover det å gå vekk fra obvious pathways for å finne items etc. Har aldri spilt demonsss soulss før.

Lodin

Der Waaaah
Jeg fant akkurat veien tilbake til Undead Asylum. Så datt jeg gjennom et gølv. Og så ble jeg drept av en bitch ass knight. Og så dreit jeg meg ut å ble ganka av dreglings. :sukk:

Eivind: Det går omtrent så mye ut på å utforske som du foreslår. Saumfar hver eneste lille krok av bretta siden det kan være goodies der. Fra tid til annen dukke det og opp falske vegger av diverse slag så man bør lese teksten på gølvet.

demake

Seksuelt godteri
Taurusbossen gikk lett på Lodinmetoden. Nå har jeg blitt fritert av en drage, knust av en kuk oppi et tårn og voldtatt av et pansra villsvin.

Jeg elsker det!

D

Deleted member 91

Gjest
Oh yes, etter utallige deaths kom jeg meg endelig til toppen av Sen's Fortress. Gikk et par forsøk på
Golem
-bossen, men på det tredje
ramla jeg av borgen, og han fulgte etter. 30000 lette sjeler. =D
Ganske tydelig hvor jeg skal nå, men tenker å ta en tur tilbake til Firelink Shrine, pløye gjennom Great Hollow og forhåpentligvis katakombene også. Woot woot.

Den spillen her ass. Lurer på om jeg skal lage en ny fyr IGJEN uten Master Key for jeg er så jævlig lei av å intetanende valse inn i et rom hvor Roid Rolf står klar med klubba si for å gjøre meg til hans bitch.

Noen andre gits dere annbefaler? Eller burde jeg bare lære å bruke huet(tm)??