Kjøpte denne spillen i går kveld. Har ikke gjort meg ferdig med Demon's Souls enda (trur Adjudicator var den siste jeg jøda), men Dark Souls frista så sjukt da jeg så det i buttikken.
Jeg elsker det. Blir eid gang på gang. Tok først heis ned i et jævla mørkt område og grinda litt souls før jeg trengte luft. Ramla inn i en kirkegård og fikk ræva mi servert meg på sølvfat av noen skjeletter. Stakk så oppover og har lekt meg i Undead Burg siden den gang. Blir most av en kjiping (noe knektings) som vokter noe (antatt) verdifulle greier, og blir most av en okse oppe på muren. Trur jeg må være litt mer agil neste gang. Har en plan om å lokke han opp i det runde tårnet og sjonglere meg selv rundt han mens jeg fyrer av no soul magic. Vi får se om det funker.
Er det mulig å få mer enn 30 sånne soul arrows eller hva faen? Finnes det noe greier som kan fylle opp magien min, eller har jeg bare 30 mellom hvert bål? Spiller sorcerer (siden jeg huska det som ålreit fra Demon's Souls), men føler klassen er mer enn ubrukelig (ja, det er jeg som er ubrukelig) nå, siden jeg har noen få souls greier igjen når jeg treffer på oksen og jeg kunne like gjerne brukt smørkniv når jeg går melee.
Noen gode start-tips?