[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Shock and Awe!

Det er et spill jeg absolutt ikke hadde forventet å se en utvidelse til.

/har enda ikke kommet meg gjennom hele spillet

Lodin

Der Waaaah
Ting skjer og ting skjer og det ser faktisk ut til at Namco Bandai vurderer å porte Dark Sauce til PC. Det vil i så fall være en ganske unik situasjon hvor en japansk utgiver og en japansk utvikler gir ut noe til PC. Untatt Capcom da.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Strengt tatt står det vel bare at Namco nå er klar over at folk ønsker seg Dark Souls til PC, blir ærlig talt litt overraska om de bare tenker "jaok vi får vel mekke det da". Og: Hvor mange PC-spill har From Software mekka? Hvis det skjer, blir antageligvis spillet shippa ut til en ekstern utvikler som skal porte, og det pleier jo stort sett å bli suksess (spoiler nei). Uansett, lov å håpe.

Lodin

Der Waaaah
Ja asså jeg regner med at muligheten for at det skjer er nada, men fler og fler jappsete spill man aldri hadde venta på PC dukker opp etterhvert som utgiverne ser at salgene synker og PCen døde ikke alikevel sånn som de økonomiske spåmenna deres har sagt i femten år nå. Det faktum at Sonic Generations er et spill som finnes på PC og har solgt bra er argument nok.
Hvis de porter Dark Sauce så kommer det til å selge. Jeg hadde kjøpt det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, helt enig, jeg bare våger ikke håpe på at det skjer. :p

Får vente noen år til laptoper og nettbrett blir såpass kraftige at de kan dra current-gen-shizz over nett og konsoller blir overflødige. Da kommer japsene, skal du se.

Er det mulig å slå Seath the Scaleless? Når jeg angriper han, tar jeg ikke liv av han...
Om det er aller aller første gang du møter han, skal du dø.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Du må gjøre ham sårbar først.
Krystall bakerst i rommet.
Valgfri semi-hemmelighet:
Hvis du denger halen hans først, får du et unikt våpen

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da har jeg nominert Dark Souls til kritikerprisen under årets Gullstikka, så veit dere det!

Må man være i human form imens man tar de tre folka når man skal få tilbake Fire Keeper-dama? Har allerede tatt de, mens jeg var hollow. Fått den suverniren også...

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Stikk tilbake til der dama er og trykk X (A) for å gjenopplive berta med sjela hennes.