De mest oversette spillene

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#81
Jepp, ble en smule vonbroten da jeg fikk vite at spillet sier "With the pass!" og ikke "Wåppe på!" når man passer pucken slik jeg trodde da jeg var liten. :(

Sånn ellers så har jeg spilt litt Thief mens jeg har vært uten nett, og det er bemerkelsesverdig hvor fort man går fra "Haha jævla fuckface stygg drit grafikk ass" til "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ" når man sitter der midt på natta. Er såpass lenge siden jeg har spilt det at jeg har glemt omtrent alt, inkludert - utrolig nok - panikken som setter inn når man føler seg riktig så kjekk i Bonehoard og tenker at "sjekk her'a, detta blir lett" når man ser på kartet, før
man finner ut at faenskapen har rast sammen og.... noe har gravd et nytt sett med katakomber under gravkamrene som man nå må navigere seg gjennom. Så går man seg vill, så klart, og sjekker kartet. Istedenfor at det er angitt hvor i gravkammeret man er, ligger markeringen på et felt utenfor kartet hvor det står "WHERE AM I?!". OHSHI-

Så ja, Thief. Det er bra. =D
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#82
Er det ikke "Pass the puck" de sier?

og thief spillene... Jeg tør ikke. er så pingle ass. må finne en kompis jeg kan spille de med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#83
Wikipedia skrev:
This game also features distinct voice samples, which were rare at the time in NES games. Most notably, the voice says "Blades of Steel" during the beginning of the game, "FACEOFF!" before each faceoff, "FIGHT!" when a fight breaks out, "With the pass..." after a successful pass is made, "Hit the Puck", "Icing", and an "aaahhh" made by the losing player after a fight.
Der jeg har det fra, iallfall.
 
#84
Ice Hockey til NES er det beste hockeyspillet noensinne. Spesielt tøft er det når dem børstebilene kommer i pausen og bare WOOSH WOOSH over hele banen :afro:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#86
Hrm, wikipedia har jeg hørt i nyhetene at farer med mye usannheter, så jeg kjøper det ikke helt.

/joine originalbladesofsteelklubben.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#87
Supreme Commander er hvert fall oversett på spillegal.

Beste RTS siden AoE 2.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#88
Æsjnei, uenig der altså. Masete mikromanagement med konstant strøm av ting man ikke klarer å holde styring på som ender opp i unkontrollert rushing. >_<