De Tre Caballeros rir igjen sin FFSJUachievementliste

Dette var driiit kult! Mad jizz til JC, Moolen, Pappa Yeti, Maraj og Co. Epic at Buggz var med også!

Gleder meg til neste!
 
Dette gjorde meg til en aktiv SG-er igjen. Så lenge det varer. Takker på vegne av hele forumet for dette.
 

oma

Village Drunk
Jeg kommer på at jeg ikke har hyllet jeg heller. Det var faktisk meget awesome, men den gangen jeg var lengst på pcen og hadde streamen oppe samtidig, så var det desverre bare den rævva chocobo grindingen som foregikk. Dumt for meg. Men mad props til dere. Faktisk litt troen på nye spillegal etter dette (og Jante sine lets play tråder).
 
Takk for underholdningen gutta, dette var det promperommeste arrangementet siden den gamle Bygdøy allé-leiligheten til SHDR og SirkusMartin.

Lost Odyssey peker seg ut som en naturlig oppfølger, eller Dark Chronicle.

Min stemme går imidlertid til Killer 7. Men det er jo for kort, så da må dere gjøre Killer 8 også.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Oerhört: Tydelig at du ikke kjente meg og Erlend før han flytta hjemmefra. Fy faen. Det var prompings det. Huskeru Erlend? Kjellern? Sokken? Kålen!?!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
den episke episoden hvor Justins ærlige mening om en navngitt person ble besvart på Twitter ettersom vedkommende satt og fulgte med på streamen
Yes, do go on?
Oerhört: Tydelig at du ikke kjente meg og Erlend før han flytta hjemmefra. Fy faen. Det var prompings det. Huskeru Erlend? Kjellern? Sokken? Kålen!?!
Tydelig at du ikke var nok i Bygdøy Allé!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nei altså, jeg snakket om individer i den norske spillpressen for Yeti, og kommenterte rundt, ehm, noens personlige status/tilstand. Han var da seff på streamen og fikk med seg dette, kommenterte på Twitter men alt jeg kan si er at jeg keep my ear to the street og bare formidler informasjon jeg faller over, pluss at denne informasjonen virket reell.
 
Dette eide, og jeg fulgte med sånn halvveis i dritmange timer mens jeg holdt på med andre ting. Å ligge bakfull på soffaen med en cola å følge med på at folk grinder Chocoboer var en mildt sagt spesielt opplevelse, speielt siden jeg spredte det partiet der over flere uker da jeg spilte igjennom FFSju sånn i...1998 eller noe. Dessverre fikk jeg ikke med meg hverken slutten eller begynnelsen, men ble det snowboardkonkurranse?
 

oma

Village Drunk
Silent Hill marathon.

Men seriøst, må definitivt prøve å få streamet direkte fra skjermen neste gang. Heller ha en stemningsstream i tillegg.

Om det hadde vært Silent Hill maraton, så hadde jeg nok sett hele greien fra start til begynnelse
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Om noen vet noe om hvordan vi enkelt kan streame direkte fra en TV istedenfor å filme det, for eksempel deg Oma, så er det lov og oppfordres til å skrive det med fingrene sine og poste det for eksemepel i denne tråden siden vi åpenbart ikke kan fra før. Vi gjorde det ikke sånn fordi vi mente det var bedre.

Feiked: Sorry, veldig irritabel for tiden, men alle tips tas imot med takk! Silent Hill serien er et godt forslag, skal definitivt i bunken.
 
Faen ta dere, har hatt den jævla Chocobo Racing-musikken i hodet mer eller mindre kostant siden forrige lørdag. Aaaargh!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Trykk på play. Gjør det.

[yt]LvDuyVp17Pw[/yt]
 

oma

Village Drunk
Om noen vet noe om hvordan vi enkelt kan streame direkte fra en TV istedenfor å filme det, for eksempel deg Oma, så er det lov og oppfordres til å skrive det med fingrene sine og poste det for eksemepel i denne tråden siden vi åpenbart ikke kan fra før. Vi gjorde det ikke sånn fordi vi mente det var bedre.

Feiked: Sorry, veldig irritabel for tiden, men alle tips tas imot med takk! Silent Hill serien er et godt forslag, skal definitivt i bunken.
Kanskje vi kan donere til tvkort med paypal donasjoner?
 
Kort oppsummert: Dette var awesome to the max!

Fikk ikke med meg så mye, men det jeg så gav definitivt mersmak. Jeg kunne godt tenke meg å se dere fortsette med Final Fantasy-spill, så for eksempel kan dere ta FF8 neste gang. Hvis tanken er at dere skal tilbringe brorparten av en helg med ett spill, så må det i hvert fall være noe som tar en del tid å komme gjennom.

Jeg tror forresten ikke det vil gi en bedre opplevelse om dere kjører video direkte fra konsollen inn på streamen. Webcamera på mot TV-skjermen gir så klart ikke den beste bildekvaliteten, men for min del tror jeg det hjalp med å skape en illusjon om at jeg satt i rommet med dere. Jeg tror den illusjonen forsvinner hvis vi ikke ser omgivelsene og folk som romsterer rundt av og til.
 

oma

Village Drunk
Siden shigsy kanskje ikke helt forstod tanken min, så hadde jeg tenkt at 1 stream fra tven, og 1 stemningskamera som viser mer stue.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Problemet er at to streams samtidig er ganske ustabilt for en bønsj dudes som sitter på samme linje/samme ræva ruter og surfer på hver sin PC når de ikke spiller.