Neste opplegg blir God of War III vs. Bayonetta: Hva ser fetest ut?
Men ja, dette var rimelig artig. Bortsett fra at jeg er SuperDuperØdelagt akkurat nå og skal stå opp for no jobbings klokka seks. Fikk ikke med meg all verdens av Final Fantasy VII er jeg redd, men jeg glante iallfall på skjermen da jeg fikk beskjed om at det var noe kult på ferde (Knekter av Runden, Ettellerannet Weapon, Omnislash osv). En ting jeg syntes var litt artig, var at folk drev og masa om Lifestream og at det var så enormt kjipt... og så spiller vi gjennom den før vi bruker to timer på å avle fram jævla Chocobos. Samma det, jeg kommer nok aldri til å se gleden i FFVII. Spesielt ikke etter denne helga.
Når det er sagt: Det avgjort beste med helga var det gode selskapet, både i kåken og på nett. Justin er den fødte programleder/DJ, og når han backes av moromannen Mjau og guruen Kumool... vel, jeg koste meg iallfall. Høydepunktene var mange, for eksempel da vi fikk besøk i stua (hver gang, altså, ikke bare en av gangene. Shoutouts til Alex, SirkusMartin, Buggz, Are, Thomas Heger og Kumools kompis Ronny), at Kumool gang på gang demonstrerte sin FFVII-asparges (da han bare kunne ramse opp antall trapper i Shinra-tårnet, for eksempel

), de mange saklige debattene (uttale av forskjellige ord, Mjaus selektive døvhet, den episke episoden hvor Justins ærlige mening om en navngitt person ble besvart på Twitter ettersom vedkommende satt og fulgte med på streamen) og så videre. Noen av folka på chatten var også riktig så... fargerike, etter hva jeg fikk se. Håper han som satt oppe i tredve timer får lest noe til eksamen.
Men ja. En episk helg på flere måter. Bra jobba, karer. Takk for at jeg fikk være med.