De Tre Caballeros rir igjen sin FFSJUachievementliste

Nabbe

Har fin hatt.
Heller Yetipants.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jante og Thinaran raeger over MGS? Det kan funke!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Da sier vi neste helg da vøttø. Jeg hopper på toget nå så jeg rekker frem akkurat i tide.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Om du skal ta tog til Tromsø, ja.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
:eng: Neste helg er jo også langhelg. Utnytt den faktoren.
 
Husk at tøffinger som meg og Nicholas har hatt sommerferie i snart to år. Langhelg eller ei.
 

oma

Village Drunk
Syns det burde være overkommelig å få tak i 3 webcams/laptops for å fikse stream. 1 til hver tv og ett oversiktskamera for å overvåke drittslengingen fra hver deltager sin sofa.

Problemet blir vel heller at man skjønner fort hvem som vinner av dem etter man er en 50% ut i spillet.

Resident Evil 4 hadde vært en potensiel kandidat til dual speedrun.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Resi 4 tar ca. en time da, men jeg ser poenget.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Neste opplegg blir God of War III vs. Bayonetta: Hva ser fetest ut?

Men ja, dette var rimelig artig. Bortsett fra at jeg er SuperDuperØdelagt akkurat nå og skal stå opp for no jobbings klokka seks. Fikk ikke med meg all verdens av Final Fantasy VII er jeg redd, men jeg glante iallfall på skjermen da jeg fikk beskjed om at det var noe kult på ferde (Knekter av Runden, Ettellerannet Weapon, Omnislash osv). En ting jeg syntes var litt artig, var at folk drev og masa om Lifestream og at det var så enormt kjipt... og så spiller vi gjennom den før vi bruker to timer på å avle fram jævla Chocobos. Samma det, jeg kommer nok aldri til å se gleden i FFVII. Spesielt ikke etter denne helga.

Når det er sagt: Det avgjort beste med helga var det gode selskapet, både i kåken og på nett. Justin er den fødte programleder/DJ, og når han backes av moromannen Mjau og guruen Kumool... vel, jeg koste meg iallfall. Høydepunktene var mange, for eksempel da vi fikk besøk i stua (hver gang, altså, ikke bare en av gangene. Shoutouts til Alex, SirkusMartin, Buggz, Are, Thomas Heger og Kumools kompis Ronny), at Kumool gang på gang demonstrerte sin FFVII-asparges (da han bare kunne ramse opp antall trapper i Shinra-tårnet, for eksempel :psyduck:), de mange saklige debattene (uttale av forskjellige ord, Mjaus selektive døvhet, den episke episoden hvor Justins ærlige mening om en navngitt person ble besvart på Twitter ettersom vedkommende satt og fulgte med på streamen) og så videre. Noen av folka på chatten var også riktig så... fargerike, etter hva jeg fikk se. Håper han som satt oppe i tredve timer får lest noe til eksamen.

Men ja. En episk helg på flere måter. Bra jobba, karer. Takk for at jeg fikk være med. ^^
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Strengt tatt burde neste gjennomspilling være Baldurs Gate 2, men problemet med det og mange andre spill er at disse spillene er ikke like relaxed. De krever at man følger med og ikke kan være like "talkshowhost".
Final Fantasy spillene er typiske, "jeg kan sitte å slappe av samtidig som jeg spiller"-spill.

"Bare noe jeg kom på"-edit: Eller kanskje et av Zelda-spillene?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kan spille gjennom Link's Awakening i blinde mens dere ser på, det blir nok bra.

Hvis man skal spille Zelda må man vel ta flere i en smell, siden de ikke er så uttværa som visse andre spill *hark*.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Neste prosjekt er allerede i planlegging, men dette konseptet kan bli større og bedre så fortsett å kom med forslag.

Det er for mye å skrive på slutten av en lang helg, men takk til alle involverte, og jeg har nå rammet inn og hengt opp PSOne Memory Cardet med savingen vår og hengt den ved siden av Gullstikka.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Big ups til dere. Dere fikk meg til å bruke mesteparten av en hyttetur, hvor været var knallbra, på å glane på streamen. Og det for et spill jeg ikke bryr meg filla om, så jeg bøyer meg i støvet. Ga meg følelsen av å sitte og prompe med kompiser på samme måte jeg pleide å gjøre da jeg var mindre og gjerne satt flere døgn i strekk og spilte. Kjempebra, gutta.

Edit: Chocobogreiene er forøvrig det objektivt verste i et spill noen sinne.
 
Isåfall stemmer jeg for at dere får inn kakarlsen og, med et krav om at han er dritings. Drunkpoastinga hans krever en demonstrasjon i levende live.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Tror det ville funket dårlig.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så, så. Husk at dette er et familieprogram.