De Tre Caballeros rir igjen sin FFSJUachievementliste

Awesome! Dette er klart det kuleste som har skjedd på SG på veldig lang tid.

Dere må gjenta dette en gang! Da må dere ta platinum på Demon's Souls!;)
 
DERP MEG
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei igjen, jeg har brukt søndagen på GameStop Byporten og varetelling, men er hjemme igjen og skal ha nachspiel på streamen den neste timen.
Mjau: Laptopen din står her og har det fint, kom og hent når du vil og kan!
 

SHDR

Gullmedlem
Jeg lo og klappet da dere tok ut Emerald. Hadde ikke trodd jeg skulle se Lucky 7777 live noensinne, og iallfall ikke to stykker.

Jævlig fett. Jeg angrer littebitt på at jeg ikke ble oppe og så hele sulamitten siden dere tilsynelatende ble ganske fort ferdig etter Emerald, men jeg var så jævlig trøtt. Mistet litt motet underveis i grindinga, men jeg koste meg iallfall litt mens dere polisha off Wutai like etter Emerald. Merkelig hypnotisk og fengende å bare sitte og se på at dere spilte og prata, jeg gadd iallfall bruke mesteparten av lørdagen på det.

Hva er neste prosjekt? Jeg får plutselig skikkelig lyst til å gjøre noe megapromp selv. Gå gjennom begge Digital Devil Saga-spilla i ett strekk, for eksempel. Bare kanskje med et spill noen bryr seg om. Viewtiful Joe? Killer 7?

Super Street Fighter IV-turnering sendt direkte? Spille gjennom Water Closet ved at communitien tar valgene?
 
FFSju-nachspielet fortsetter NÅ på streamen. Vi har akkurat sett ferdig Advent Children, og har nå fyrt opp FFtretten. Come join us, our lords!
 

oma

Village Drunk
Neste gang - 2 tver, 2 konsoller, 2 kiser som prøver å spille gjennom <insert game here> fortest med ett eller annet form for objektiv. Alle DogTags på MGS2 eller noe lignende.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Litt grinete over hvor mye av dette jeg gikk glipp av, men satt de første 10 timene og så noen fler utover lørdagen. Ble det noe av European Extreme MGS1? I så fall blir jeg vaffal bitter.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Nei, Mjau og Yeti baila så Filip og Sjutt orka ikke.
 
Og codec-samtaler.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Neste gang - 2 tver, 2 konsoller, 2 kiser som prøver å spille gjennom <insert game here> fortest med ett eller annet form for objektiv. Alle DogTags på MGS2 eller noe lignende.
Det kommer garantert til å resultere i sabotasjeforsøk som utarter seg til slåsskamp.
 
Even better.
 
Stemmer for forslaget til Oma, annent spill selvfølgelig. Men det skulle jo bare mangle at dere kjører gjennom de to spillene det er påvist at man får kreft av.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det blir bare mas å følge med på to stykker som slenger dritt og prøver å vinne, spesielt hvis spillet er langt. Da er det bedre med no sendings rundt kontrollen, og høre på kozeprat.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Stemmer for forslaget til Oma, annent spill selvfølgelig. Men det skulle jo bare mangle at dere kjører gjennom de to spillene det er påvist at man får kreft av.
Det er jo akkurat det som gjør det så bra. Jeg har aldri spilt FFVII og siden de skippa all teksten (som uansett var ganske vrien å lese) skjønte ikke jeg en dritt av hva som foregikk med mindre JustinC eller noen andre påpekte hva de holdt på med akkurat da, men det eide som bare faen alikevel. Vil nesten si at desto treigere og "dårligere" spillet er, desto bedre. Tross alt enklere å le av ræva spill.

Jeg er litt skeptisk til forslaget til oma for å være helt ærlig. Det er sound på papiret, men det var jo mengder av trøbbel med feeds, nett som gikk ned, mikrofoner som sluttet å fungere etc denne gangen, så kanskje ikke ta seg vann over hodet. Men hvis dere tror det kan funke så kjør på I guess.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det beste er jo å sitte å riffe dritten de spiller. Så lenge det er kule folk som spiller har det mindre å si hva de egentlig spiller.