Dead Island

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#1
Folka bak Call of Juarez lager nytt spill. Dette har de visstnok holdt på med lenge, men jeg må ihvertfall si at det er lenge siden jeg syntes en spilltrailer var så kul.


Har desverre ikke tid til å skrive mer. Så hvis noen har mer info så stapp det inn.
 

Lodin

Der Waaaah
#2
For de som syns det minner vel om Left 4 Dead kan det jo nevnes at spillet og var annonsert lenge før Valve kom på å finansiere den modden. :p
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#3
Imponerende og rørende trailer, og konseptet er jo det beste konseptet. Men jeg tør ikke hype opp før jeg ser no' gameplay.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Hva er det egentlig som er så spennende med konseptet her, egentlig? Zombier?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#5
Free-roam zombie survival på en øy. Det er hvertfall slik jeg forsto det.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#7
Veeeel. Den traileren sier jo absolutt nada om spillet, og eneste grunnen til at den skiller seg ut er at den går baklengs. Er noe som er veldig off med grafikken og.

dessuten så er zombier bare såååå to år siden.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#9
Som om jeg vil gjøre noe annet med zombier enn å drepe de uansett.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Hvorfor går det ikke ann å bare lage et jævla zombiespill hvor man utelukkende dreper zombier? Med en gang man introduserer dritt som dette her handeler det ikke lenger om å overleve i et zombiehelvete. :argh:

 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Hahahhaha hva faen er det der. Men fy søren ass, traileren var jo bare så bra da ikke sant!!
 

Klokkespill

Velfungerende female zombie.
#15
En slags preview som stort sett bare slår fast at alt i traileren var piss. Det er bare enda et hjernedødt zombieslaktespill.
Det er jo det som er så fett med zombiespill? Ekle døde ting som vil spise deg, du slakter dem. The end.

Uansett, er grenser for hvor langt spill kan gå fra grunnbasen sin. Alle actionspill er jo kun skyting og puzzles, men i ny wrapping hver gang. Storby, ny by, space, underground, ørken, middelalder. Men det er fortsatt same basic.

Denne gangen får vi zombier på et tropisk ferieøy-paradis. Og jeg synes godt om det.
 

Klokkespill

Velfungerende female zombie.
#18
Nei det er det ikke og det er sånne holdninger som er grunnen til at de fleste actionspill per i dag er Call of Generic Manshoot #2084: This Time with Zombies. :ras:
Det er bare tull. Uansett hvor spennende du vil ha det, så er det uansett "bare" tvspill, med ei stikke og knapper, gå hit, flytt den hit, klikk på rett tidspunkt her og gå hit. LVL UP!

Og uuuuuansett, om min "holdning" påvirker spillbransjen SÅ mye, så er det greit - for slenger de inn zombier er jeg fornøyd. ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19