Dead Island

Lodin

Der Waaaah
#62
Fartzee beviser nok en gang at han er en casual. Han skjønner seg ikke på kampsystemet. Ja, man kan sparke fiender til kuene kommer hjem, men det er ikke det det er til. Man bruker det til å holde dem på avstand.
Desuten spilte han ikke lenger enn til andre kart så alle de uendelige mengdene med eskorteoppdrag han måtte lide seg gjennom er to og de er frivillige.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#63
Har vel klokka inn ni timer på dette, og så langt digger jeg det. Det er stort og åpent, belønner utforsking, har masse frivillige sideoppdrag, mange forskjellige våpen, oppgraderinger og strategier å velge mellom, og det har stemning. Et svært vellykket førstepersons rollespill i mine øyne.

Det kunne sikkert vært litt mer polert. Det er f.eks. et par småting med interfacen jeg ikke liker, og filleting som at spillet auto-equipper alkohol når man plukker den opp, som om det er jævla nyttig mens man er ute og vandrer blant vandøde. Dette går såvidt jeg vet ikke an å skru av heller. Men dette er bare småplukk, spillet er allerede en promperomsfavoritt her i gården.
 

Lodin

Der Waaaah
#64
Fyll opp alle slotsene dine så equiper ikke spillet alkohyler lenger og du slipper å hyle nedpå midt i kamp.

Forøvrig runna jeg det nå og alt i alt var det en bra slutt på en bra spill. Trur jeg kommer til å spille litt mer, men jeg er hypp på å starte en annen karakter. Runna det med kineserdama og ragen hennes er rimlig søppel.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#65
så vi er alle enige om at Dead Island er *Far Cry 2 med zombier

*disclaimer jeg likte Far Cry 2
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Jeg syntes det sugde, men okay.
Om noen vil ha meg med på eventyrene sine en kort stund er det bare å bippe meg på Steam btw. Coop virker gansk fett, men ikke med pubbies.
 

Lodin

Der Waaaah
#67
Noen måneder senere og etter at de slapp en kjip arena modus kommer det nå info om DLC nummer 2 som virker mer lovende. Ryder White heter den og det er da kisen man snakker med på radio gjennom store deler av spillet og møter helt på slutten. Her skal man spille som ham og finne ut åssen han havna på den fengselsøya sammen med den innfiserte kona si. Vil tro den gir et ganske annet blikk på hva som egentlig skjedde på Banoi.
Flere spill burde la en oppleve ting fra bad guyen sitt synspunkt.
Slippes ihvertfall første februar.