Dead Island

#41
Hadde jeg ikke vist det så hadde jeg aldri assosiert det spillet der med den første traileren, ihvertfall. Skuffa over både stemning og type gameplay, så dette spillet går fra å virke spennende til å virke meh.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#42
Jeg elsker idéen. Alltid vært en fetish for meg dette med et free-roam zombiespill hvor man kan gjøre hva man vil. Så langt minner det meg litt om et litt mer realistisk Dead Rising, noe som er helt greit. En sprinteknapp man må bruke forsiktig, sparking, plukke opp tilfeldige våpen osv. Kampinga blir liksom litt mindre hyperaktiv, som Left4Dead var, og lener seg heller mot noe mer forsiktig hvor utforsking lønner seg. Det er fett

På en annen side er det så mange ting her som irriterer meg. Spillet ser glitchy ut, og jeg er lei superzombier eller hva faen vi skal kalle dem.

Skal ikke se bortifra at jeg plukker dette opp fra play.com når det går ned i pris.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#43
Nå som jeg tenker meg om ser det jo bare ut som Farcry 2, bare med zombier. Og det spillet sugde.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#45
enda en gameplay video


samme som GT videoen bare uten prating
 

Lodin

Der Waaaah
#46
En del anmeldelser er ute og de er så som så med et snitt på 75%. Selv kommer jeg til å vente med det siden PC-versjonen trenger en del patching (om man har mer enn en skjerm funker det ikke) og det er andre ting som Sphess Mherene og Hard Reset i nær framtid samt at Deus Exer må viderespilles. Synd.

E: AHAHAHAHhhhh. De har tydligvis sendt ut feilt utgave til "trykking".
< X b o x L i v e S u b m i s s i o n P r o j e c t V e r s i o n = " 2 . 0 . 5 0 3 3 0 . 0 " x m l n s = " h t t p : / / w w w . x b o x l i v e . c o m / x l a s t " >

< G a m e C o n f i g P r o j e c t n a m e = " D e a d I s l a n d D i s c X b o x 3 6 0 " t i t l e N a m e = " D e a d I s l a n d D i s c X b o x 3 6 0 " p r o j e c t V e r s i o n = " 1 . 0 0 . 0 9 3 4 . 0 " s c h e m a V e r s i o n = " 1 . 0 8 . 0 0 0 0 . 0 " v a l i d a t e A g a i n s t = " . . \ . . \ . . \ . . \ . . \ U s e r s \ t e c h l a n d \ A p p D a t a \ L o c a l \ M i c r o s o f t \ X b o x L i v e \ 4 B 4 D 0 7 D F . p a r t n e r \ . . \ . . \ 4 B 4 D 0 7 D F . p a r t n e r \ . . \ . . \ 4 B 4 D 0 7 D F . p a r t n e r \ . . \ . . \ 4 B 4 D 0 7 D F . p a r t n e r \ D e a d I s l a n d . x l a s t " c l a s s i f i c a t i o n = " B a s e G a m e " t i t l e I d = " 0 x 4 B 4 D 0 7 D F " m u l t i p l a y e r = " t r u e " t i t l e T y p e = " 1 " a r n = " 0 x 5 5 E 2 C 5 D 2 F 1 4 A F 9 " >

This is why the control scheme is alternating

< L o c a l i z e d S t r i n g i d = " 6 7 7 " f r i e n d l y N a m e = " L B _ S T A N D A R D L B _ A r e n a 2 p 1 _ G A M E R _ S C O R E _ N A M E " >
[3:26:43 AM] Ty the Fox: < F i l t e r l e f t = " 0 x 1 0 0 0 0 0 1 7 " l e f t T y p e = " A t t r i b u t e " r i g h t = " 0 x 1 0 0 0 0 0 1 7 " r i g h t T y p e = " P a r a m e t e r " o p = " = = " / >

< F i l t e r l e f t = " 0 x 1 0 0 0 0 0 1 3 " l e f t T y p e = " A t t r i b u t e " r i g h t = " 0 x 1 0 0 0 0 0 1 3 " r i g h t T y p e = " P a r a m e t e r " o p = " = = " / >

< F i l t e r l e f t = " 0 x 1 0 0 0 0 0 1 5 " l e f t T y p e = " A t t r i b u t e " r i g h t = " 0 x 1 0 0 0 0 0 1 A " r i g h t T y p e = " P a r a m e t e r " o p = " & l t ; = " / >

These variables AREN'T defined.

This is big, this isn't a port, not at all, this isn't supposed to be public.

This is why we can noclip.

!include("DebugConf.def")

// implemented:
Cheats()
UseDeveloperKeys()
NoLogos()

// deprecated:
SaveGame("none")
SetLogLevel(15)

//CallCheatActionOnLevelStart(0)
//ConsoleCommand("NewAI.ShowElementBoxes(1")
//ConsoleCommand("NewAI.fDamageThreshold 123123")
//ConsoleCommand("NewAI.SetFlag(6")

//ConsoleCommand("NewAI.Freeze(")
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#49

Drauden

SGs kollektive lillebror
#51
Dropper nok fort i pris, men det gjør også mange andre bedre spill først. Så dette blir å plukke opp høst 2012.
 
#53
Bare Buggzer for Buggz her og påpeker at det ikke er særlig lurt å fjerne kode som fjerner bugs.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
Sjekk Eivind ikke aner hva debug-kode er.

Og sjekk hva John Walker (som er en dårlig healer og dessuten ikke liker MP) sier om Dævv Øy:
For once here’s a game where I want to stick a score on the end of the review, just to make it clear that the 5s and 6s it’s been receiving are plain wrong. There’s enormous ambition here, and much of it is realised. It’s on a huge scale, extremely involved, and for all its illogical inconsistency it holds itself together well.

And that’s just the single-player. Like Borderlands, I find myself actually wanting to play with other people – a feeling so rare to me I wonder if I’m coming down with something.
På den annen side gir Edge 3 av 10 (som, på Edges karakterskala, betyr "tre").

På den tredje side er omtalene til Edge lett det verste med bladet og de tar oftere feil enn de treffer nå om dagen.
 

oma

Village Drunk
#56
Jeg liker dette spillen.

For dem av dere som har det på pc også, har dere merket noe sære greier med load from last checkpoint? Jeg traff på nikolai og fikk awesome machete og nytt mission. Så presterer jeg å dø ca 30 sekunder senere, og jeg loader istedenfor å dø + miste penger, men når jeg loader, så er nikolai ingensteds å finne, mitt våpen er vekke og missionet jeg fikk er heller ikke der. Men pengene jeg brukte på å oppgradere said weapon er vekke. Rettighetene.
 

Lodin

Der Waaaah
#57
Å nei, noen hundre dollars som du plukker opp igjen omtrent med en gang. :qq:
Uansett er jeg nå kommet til Morseby, det andre kartet og ting heter virkelig opp. Heldigvis er jeg blitt så høy level at jeg one hitter de fleste lavere zombiene med de elektriske machetene mine. Fifan så awesome frihetsfølelse det gir. Helt til jeg møter en av kukkene med tvangstrøye, da stikker jeg med halen mellom beina.
Forøvrig får dette 300 bonuspoeng fordi det å fighte levende folk ikke er så pain i arslet som forventa. I motsetning til si Dead Rising så tåler ikke mennesker en dritt i dette og dør av et skudd i hodet. Sånt kan man like.

E: Og de som spiller dette uten analog slåssing er low tier. Sånn er det bare.
 
#59
In before old siden jeg akkurat tok en titt i spillshizzletråden. Ville bare påpeke dette sånn at ingen andre kan påpeke dette.