Den beste Final Fantasy sangen

C

Crizpy

Gjest
#41
Opprinnelig skrevet av sisamez@01.04.2004, 21.32
Hvordan i alle dager kan folk like Suteki Da Ne?
Jeg ville foretrukket en skrikende katt og en vrinskende hest fremføre Hit me baby one more time MED hastighetsforandringer utført av programmet Windows Lydinnspilling, helst fortere, men kanskje katten skal synge sakte og hesten fort?

Den sangen er hårrivendes grusom og ødelegger hørselen min. Det er en synd at jeg må skru av lyden i en så fin scene i spillet. Selve melodien er super, takket være en viss Uematsu, men vokalen høres ut som en varm, men allikevel ekkel fjert.

Nei, fy og fy, den sangstemmen bør kastes på Springfield TireFire og resirkuleres som aske. Gjerne begraves dypt nede i helvete for min del.

*grøsser*

Men for all del, fin melodi.
Det er meg en gåte at folk faktisk kan synes at FFX musikken er bra, kontra de andre spilla som feks 6,7,8 eller 9...
Makan til rææva opplegg er helt utrulig.
eneste grunnen til at det kan "høres" bedre ut er at det er ps2 sikkert.
Hva skjedde med one winged angel, The exstrem, Cids`theme, Legendary beast + alle de geniale låtene i FFIX?
Faen feiler det folk?
 
#47
Husker ikke helt navnet, men liker kamp musikken fra FF8.
 
#48
FF IV - Main Theme
Den er sykt fin å høre på, spesielt den Keltiske versjonen jeg fant en gang jeg rota rundt på DC++
 
#49
FFVII - Anxious Heart
FFIX - Kuja's Theme
FFIX - Footsteps of Desire
FFIX - Dark Messenger
FFIX - Immoral Melody
FFIX - The Fall of Neo Kuja
FFIX - Terra
FFVII - Still More Fighting
FFIX - Sword of Doubt
FFIX - Jesters of the Moon
FFIX - Hunters Chance
FFIX - Last Battle


Jeg kan egentlig bare nevne i sanger fra FFIX i fleng... men disse ovenfor er ihvertfall favorittene mine!
Jeg tror Sizamez har rett... Det er ikke en eneste dårlig sang i FFIX...
 
#50
Jeg har da alltid rett, har jeg ikke?
En ting alle må huske på er at sangen/melodien kan være bra til spillet, selv om man ikke liker å høre sangene utenfor TV-skjermen.

Crizpy: Mislikte du musikken mens du spilte?

Det at folk liker noen musikk bedre enn annen musikk, kan selvsagt ha noe å si med hvor godt man liker spillpartiene der musikken spilles. For meg er det selvfølgelig ikke uten grunn at Frontier Village Dali elskes så utrolig høyt.

Hvilke minner... :)
 
C

Crizpy

Gjest
#51
Jeg misslikte det ikke, men hvis du kunne velge mellom 3milioner kroner og 2 milioner kroner?....
Hvis du ikke hadde hatt noe valg, og fått to mill, synes du det er bra.
Kan du velge, tar du 3 mill.

long story short, jeg skjønner ikke hvorfor folk vil ha 2 mill istedet for 3 :)
 
#52
Other world fra FFX er desidert dn feteste sangen fra alle ff spillene.. :thumbsup:
 
#54
Uten tvil Suteki da ne....
Hver gang jeg hører denne sangen, slapper jeg fullstendig av...
 
#55
Hører mye.... Og spiller mye At Zanarkand... Fra FFX.. Digg sang å spille på piano ;)
 
#58
SPOILER [X-2] -> -- Hva med låtene som blir spilt når Yuna & Co kjemper mot "hodet" til Vegnagun, og den aller siste kampen i spillet hvor det klikker totalt for Shuyin (den samme kampen hvor de mistenkelig store likhetene mellom Tidus og «the shadow» blir sløret av)? For meg er disse to sangene en av de beste jeg har hørt innen FF-serien. --

PS: Jeg tror faktisk teorien om Tidus SPOILER [X-2] -> -- og Shuyin -- som Matrim og jeg laget før FFX-2 kom ut, er helt korrekt.
 
#59
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@09.04.2004, 20.29
Hører mye.... Og spiller mye At Zanarkand... Fra FFX.. Digg sang å spille på piano ;)
hvis jeg ikke tar helt feil er At Zanarkand Piano Collections versonen av To Zanarkand? Har en mp3 som heter at zanarkand og det er PC versonen av to zanarkand.
 
#60
Favoritten min er definitivt introen "Other World" fra Final Fantasy X.
På en klar andreplass ligger preluden "Eternity" fra Final Fantasy X-2, og på tredjeplass ligger "Suteki Da Ne", (klinemusikken fra FFX) Utrolig vakker og romantisk! :$