Den beste Final Fantasy sangen

C

Crizpy

Gjest
#61
Og en elendig stemme og eller? teksta er uforstårlig alikevel. Er på japansk jo!!
Eller er det kinesisk? samme faen, ho kjærringa klarer ikke å synge
 
#62
Opprinnelig skrevet av Fisk+15.04.2004, 08.27-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@09.04.2004, 20.29
Hører mye.... Og spiller mye At Zanarkand... Fra FFX.. Digg sang å spille på piano ;)
hvis jeg ikke tar helt feil er At Zanarkand Piano Collections versonen av To Zanarkand? Har en mp3 som heter at zanarkand og det er PC versonen av to zanarkand. [/b]
Det er sikkert fullt mulig du har riktig! Men jeg mener "At", sjekka en side fort der sto det også "At".. Men siden du mener Piano Collections er jeg virkelig ikke sikker...
 
#63
Opprinnelig skrevet av Crizpy@15.04.2004, 14.04
Og en elendig stemme og eller? teksta er uforstårlig alikevel. Er på japansk jo!!
Eller er det kinesisk? samme faen, ho kjærringa klarer ikke å synge
Og atter en gang klarer du å bevise oss om at du ikke har evnen til å akseptere andres meninger.
 
C

Crizpy

Gjest
#64
Jeg sier bare fakta. ho klarer jo ikke å synge! alle hører vel det?
Det har jo ingenting med mening å gjøre
 
#65
Når jeg hører låten, lytter jeg faktisk til en veldig fin stemme -- etter min mening. Sangen passer meget godt til scenen der den blir spilt, og er fullkommen til å brukes under rulleteksten.
 
#66
Jwg har også oppdaget at "Feel My Blade" fra FFIX er ganske kul.
Det er fra begynnelsen, når skuespillet begynner...
 
#68
sitter å hører på d der opening theme til FFX, digger d... får en sånn savne feeling, fordi FFX var faktisk av en eller annen grunn d første FF spillet jeg har spillt.

fryktelig bra d der cloud theme også... foresten d blir for mye og ramse opp
 
#69
Jeg vil egentlig si at alle Final Fantasy Sanger Ruler skikkeli, men er jeg nødt til å si noen så blir det "Melodies of life" også "Aeris Theme" de to sangene er utrolig fine og må jeg si at noen sanger er bedre enn noen andre så blir det de to..

Som sagt alle Final Fantasy Sanger er gode..
 
#70
Sangen som spilles når man slåss mot siste boss i ff9, Necron, synes jeg var usakelig stilig. Bare en som har nevnt den, tror jeg 0_o Er det noen som vet hva den heter (og som vet hvor jeg skaffe den (lovlig))?
 
#72
Opprinnelig skrevet av pkg_inc@16.05.2004, 21.34
Sangen som spilles når man slåss mot siste boss i ff9, Necron, synes jeg var usakelig stilig. Bare en som har nevnt den, tror jeg 0_o Er det noen som vet hva den heter (og som vet hvor jeg skaffe den (lovlig))?
Jeg er temmelig sikker på at navnet du leter etter er «Last Battle». Dessverre har jeg ingen andre tips enn Ebay for å finne en plate med den på. Det vil si på en lovlig måte...

Om dette er et nytt emne, og jeg ikke har svart her før (Noe jeg mener jeg har gjort?) må jeg ytre at min favoritt i FF kanskje kan være «Frontier Village Dali» - selvsagt fra byen Dali innenfor det Alexandriske riket. Jeg liker også mange andre sanger, som «Aeris' Theme», «To Zanarkand», «Kuja's Theme», «Terra», «Zidane's Theme», og mange fler. Ikke overraskende er denne posten overflodet av FFIX-sanger.
 
#73
Opprinnelig skrevet av sisamez+16.05.2004, 21.59-->
<!--QuoteBegin-pkg_inc
@16.05.2004, 21.34
Sangen som spilles når man slåss mot siste boss i ff9, Necron, synes jeg var usakelig stilig. Bare en som har nevnt den, tror jeg 0_o Er det noen som vet hva den heter (og som vet hvor jeg skaffe den (lovlig))?
Jeg er temmelig sikker på at navnet du leter etter er «Last Battle». Dessverre har jeg ingen andre tips enn Ebay for å finne en plate med den på. Det vil si på en lovlig måte...

Om dette er et nytt emne, og jeg ikke har svart her før (Noe jeg mener jeg har gjort?) må jeg ytre at min favoritt i FF kanskje kan være «Frontier Village Dali» - selvsagt fra byen Dali innenfor det Alexandriske riket. Jeg liker også mange andre sanger, som «Aeris' Theme», «To Zanarkand», «Kuja's Theme», «Terra», «Zidane's Theme», og mange fler. Ikke overraskende er denne posten overflodet av FFIX-sanger. [/b]
Ikke glem "Tidus' theme"!!
Den er jo kjempe digg!
 
#74
Joda, den er veldig digg, men ikke «kjempe digg». ;)

(Jeg tror ikke du kan skylde på tastaturet for orddelingsfeil.)

Jeg gadd rett og slett ikke tenke over hvor mange rolige og deilige sanger det er, og valgte bare de enkleste.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#75
Opprinnelig skrevet av sisamez@16.05.2004, 21.59
Ikke overraskende er denne posten overflodet av FFIX-sanger.
Ikke overraskende med tanke på at det er det beste FF-soundtracket. Jeg spiller, som du vet, FFIX igjen nå, og jeg hadde glemt hvor brutalt bra musikken var. Og gjett hva, jeg er snart i Dali. Der er det som kjent en veldig koselig melodi og stemning.

Det meste av musikken i FF er bra, men det er enkelte melodier jeg ikke klarer å høre på utenom spillet, selv om de er utrolig bra. To eksempler er Auron's Theme og Otherworld. De fungerer bare ikke utenfor spillet. Gjelder dette bare meg, eller er det andre som kjenner seg igjen i det jeg skriver?
 
#76
Det meste av musikken i FF er bra, men det er enkelte melodier jeg ikke klarer å høre på utenom spillet, selv om de er utrolig bra. To eksempler er Auron's Theme og Otherworld. De fungerer bare ikke utenfor spillet. Gjelder dette bare meg, eller er det andre som kjenner seg igjen i det jeg skriver?
Jeg synes iallefall at auron theme er drit kul!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#78
Det meste av musikken i FF er bra, men det er enkelte melodier jeg ikke klarer å høre på utenom spillet, selv om de er utrolig bra. To eksempler er Auron's Theme og Otherworld. De fungerer bare ikke utenfor spillet. Gjelder dette bare meg, eller er det andre som kjenner seg igjen i det jeg skriver?
Jeg synes iallefall at auron theme er drit kul!
Ja, det gjør jeg også, men det jeg mente var at det ikke er noe særlig å høre på den utenfor spillet. Mye av musikken kan jeg fint nyte utenfor spillet, men dette er en av de det ikke fungerer med. Slik er det forøvrig med nesten hele MGS2-soundtracket også, som jeg også synes er meget bra.
 
#79
Er det bare jeg som elsker eyes on me fra VIII?
Fikk mer gåsehud enn jeg trodde var mulig da den ble spillt på ragnarok når den skulle lande på jorden igjen
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#80
Nei, du er nok ikke den eneste. Den scenen der er rett og slett nydelig. Husker veldig godt hvor rørt jeg ble den første gangen.