Den enorme Diablo 3-tråden

Lodin

Der Waaaah
#62
Noen har lekka systemkrava og de er slett ikke gærne. Hvis de faktisk stemmer da. :tenke:

Operating System: Windows XP/ Vista
Processor: 1.4GHz or higher CPU.
RAM: 1Gb or more.
Video: 128Mb video card Dx9
Hard Drive Space: 4-8GB
Mac:
Operating System: MacOS X 10.3 (Panther) or better.
Processor:1.6GHz or higher.
RAM: 1Gb or higher, DDR RAM recommended.
Video: 128mb ATI or NVIDIA video card
Hard Drive Space: 4-8 GB
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#63
Om dem stemmer eller ikke, så kan man se på screenshotsene at dem er ikke spesielt ute etter å pushe hardware. Når jeg så bilder av f.eks dawn of war 2, så rynket jeg på nesen ved tanken av hva som kom til å skje med 50 monstre på skjermen. Denne følelsen får jeg ikke i det hele tatt av D3, og kjenner ingen som er urolige for systemkravene.
 
#65
Om dem stemmer eller ikke, så kan man se på screenshotsene at dem er ikke spesielt ute etter å pushe hardware. Når jeg så bilder av f.eks dawn of war 2, så rynket jeg på nesen ved tanken av hva som kom til å skje med 50 monstre på skjermen. Denne følelsen får jeg ikke i det hele tatt av D3, og kjenner ingen som er urolige for systemkravene.
blizzard er ikke akkurat kjent for å pushe hardware, de mer kjent for å gi ut spill som krever lite og alle kan kjøre og som har ganske så bra gameplay i stedet for grafikken. Noe som kan være like så greit når gameplayet blir konge.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Det er de samme Blizzard som mekka World of Warcraft vi snakker om her? Det spillet som fortsatt er det peneste MMO-et by a long shot? Bare sjekka.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#67
Jeg klarer ikke bestemme meg for om du la på tykt med ironi eller ikke der.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#68
Det samme World of Warcraft som ikke noensinne har vært kjent for å pushe hardware, ja. Det er akkurat det vi snakker om.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Men øh, det virker liksom som om folk mener at teknisk avansert grafikk som dytter kassa til randen av stupet = bra her. WoW er fortsatt nydelig å se på selv om det ikke gnur DX10 med shadere ut av nesa.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#71
Det var litt av poenget folk har prøvd å gjøre her, Pelsfar.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#72
Spesielt nydelig synes jeg nå ikke den noengang har vært, men motstandsdyktig mot tidens tann er den helt klart. Skal man lage et spill som skal vare i mange år må man enten dytte grensene så hardt at den henger med rent teknisk sett et par år til (Hellgate:London og Age of Conan), eller sidesteppe hele problemet ved å lage grafikk som ikke defineres av hvor mange polygoner som inngår i nesen til helten din.

Gjett hvilken løsning funker best a' gitt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#74
Fordi Pelsfar ville ha ting inn med teskje.
 

Lodin

Der Waaaah
#75
Nå kan man si mye rart om Hellgay, men høye systemkrav har det ikke. Det skalerer veldig bra i begge retninger så noe rigktig gjorde de i det minste med den motoren.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#76
Sånn sett er jo det en perfekt oppskrift for å lage et spill som skal vare i mange år... Bare at de glemte visst selve innholdet.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#79
Slutt nå å mase så inni satan om grafikken, det var bare oppstyr fra tilbakestående fanboys som ikke husker pastellfargehelvetet Diablo2 kunne være. Og hvis dere hadde RTFA, så hadde dere sett at det han stort sett prater om er at Diablo-spillene alltid har hatt en merkbar annereledes stil fordi det ble elaget av Blizzard North, mens resten av seriene av Blizzard. Nå som Blizzard North ikke er lenger og Diablo 3 er i Blizzards hender har den typiske gotiske stilen som separerte DIablo fra Starcraft/Warcraft endret seg. Jepp, han prater om design og arkitektur, ikke paletter.