Den enorme Diablo 3-tråden

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Har monk, wizard og witch doctor på level 13 nå. Demon hunter nærmer seg 12.

Solide saker dette. Melee-karakterene er kanskje litt vel effektive i forhold til ranged. Unntaket er kanskje Witch doctor, som blir ganske pervers når han får soul harvest.
 
Hadde litt av den omsatte følelsen jeg. Spesielt når det gjelder Monk. Demon hunter er bare insane, men er enig med Witch Doctor.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Mysteriet fortsetter, hvorfor løper Nilo så rart? Er det no buggy greier eller lag eller hva? Det ser jo vanvittig frustrerende ut.

Og folka jeg spilte med synes ikke det var så kult at du dilla rundt for deg selv :laugh:
 
Nilo tilpasser seg ikke dere, dere må tilpasse dere Nilo. Det er sånn verden fungerer! Kjørt barb og demon hunter, begge er veldig artige. Må få kjørt igjennom de resterende klassene så fort jeg får tid.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg har alle utenom DH opp til 9-12 og liker barb mest så langt. Fedt å løpe inn i folkemasser med Cleave og runen som eksploderer dudes når du dreper dem.

Witchdoctor hadde jeg litt problemer med å like. Firebats (SC2-referanse get) er kult og soul harvest er sinnsyk, men ellers var det så mange av skillsa hans som var så lite tilfredsstillende. Mulig det bare er jeg som synes pets og DoT's mangler samme type feedback man får fra å detonere en zombie med en øks i panna.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
200 crit med dire bat kan være ganske ålreit det også. Men ja, witch doctor er vel først og fremst for kontroll og for de som likte necromancer i Diablo 2. Spiller barbarian nå, han blir sistemann til 13.

Mest skuffet over: Wizard. Det er potensiale der, men det er lite wow-faktor over de spellene man får adgang til i betaen. Går veldig fort tom for arcane power og signature er ganske kjipt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jau, magic missile var ganske kjedelig, men spectral blades var artig. Jeg kjørte spectral blades og den derre treige bomba jeg ikke husker navnet på og digga det ganske mye.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Klikker meg rundt i battle.net for å finne fram no greier, merker at jeg er bæna fra WoW, at noen har sletta alle folka mine og mekka en fyr der :penga:
Tipper det er noe ala det yeti snakka om for ei stund sia hvor folk logger seg inn i andres kontoer for å spamme ellerno.

Har ikke hatt klienten installert på flere år, så jeg nekter å tro at jeg har falt for no keyloggings eller phishings.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, altså, jeg hadde ikke akkurat et passord som var enkelt å gjette eller bruteforce, så jeg antar at det enten har vært no lurings som Blizzard ikke har sagt fra om, eller en sikkerhetsgreie som har svikta. Bare sleng på en Authenticator-app så bør du være trygg.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Japp, fikk gjort det nå. Fyrte av en mail til support bare på trass i samma slengen, lurte på om dem kunne fortelle meg når og hvorfor detta skjedde.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da ble det gratis Diablo 3 på meg, har spilt serien lite og veeeeeeeldig lenge siden men sign me up and throw away the key!

Inb4 hvordan fikk du Diablo 3 gratis? Vel, "gratis" er kanskje mer korrekt da man får de om man spiller litt mer WoW. Som jeg signet opp for.
 
Begynner å få seriøse withdrawals. Dette spillet kommer til å ødelegge hvert fiber i kroppen min.

Første character.... Witch Doctor. Han er bare tøffest av alle.
 
Kjenner til den. Akkurat nå er ingenting morsomt og eneste som kan redde meg er Diablo 3. Bare å få unna eksamener og det som er før man kan ta del i helvete.
 
Jeg er enig med dere alle... passer jo så perfekt at jeg har avsluttende eksamen da spillet kommer ut.... RESISTANCE!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, hva slags skjermkort og prosessor bør du ha for å få spilt noe Diablo 3-ings om ei uke? Det meste duger, så lenge du ikke forventer maks detaljnivå og stæsj, ifølge denne omfattende benkemerkinga. Hadde vært interessant med en laptop-merking etter hvert også. Ikke at jeg forventer å få spilt D3 tilfredsstillende på den råtne Intel 4-drevne lappisen min, men men.
 

Lodin

Der Waaaah
Kjører Blizzard preload av spilla sine nå. Vurderer vel egentlig mest å gå ut å coppe en fysisk versjon siden det er så jævla overprisa på Bnet, men men.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
60€ for Diablo III er rundt 450 kroner akkurat nå, synes ikke det er så gæærnt.