Den enorme Diablo 3-tråden

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da ble jeg litt forsinka, men er klar whenever nå. Bare å si ifra på irc, skype, msn, whatever så geimes det ME3 frem til jeg hører fra noen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers da? Det ryktes at hvem som helst kan spille Diablo 3-betaen nå, så lenge de har en Battle.net-konto. Verdt å sjekke ut, spør du meg.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ikke jeg heller :(
Det sies at battle.net er nede generelt for tiden, så vi får prøve igjen seinere.

Artig å få lasta ned klienten da. Jeg forhåndsbestilte gjennom en amerikansk sjappe fordi kompisen hadde kreditt der, så jeg får bare en cd-nøkkel den 15de. Preload get.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare vær obs på at preloaden av retail-utgaven ikke kan brukes for betaspillings, du trenger en egen beta-klient til det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Niks, på samme måte som ovennevnte caveat.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
:ras:

Da må jeg bruke bortimot toooooooooooooooo timer på å laste ned hele greia når den kommer ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hardt liv.
 

Lodin

Der Waaaah
The Diablo 3 beta servers have been temporarily taken offline, after users discovered a glitch allowing free access to anyone with a Battle.net account. Community manager "Nethaera" said an update on the outages will be issued at approximately 11am PDT (2pm EDT). The beta is currently "unavailable until further notice."
Heh.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
nedtelling til greia crasher og børner og folk rettferdiggjør det med "njøø det er jo beta da fullversjonen blir myye bedre".
 
Ingen som hater på diablo, vi bare forutser hva som kommer til å skje, omtrent det samme som skjer hvert år når den første snøen kommer.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg hater ikke på diablo i det hele tatt, har forhåndsbestilt og prøver å periodisk logge meg inn i tilfelle sørverne åpner før tiden. Jeg synes bare det er artig med folk som er svarthvitt når det gjelder å like/mislike spill, til det punkt at de forsvarer blindt selv objektive småfeil.

Forholdet mitt med diablo er litt samma som halo. Liker spilla, men fremdeles artig å mobbe fanboysene - og da kan det virke som jeg mobber spillet noen ganger.