Den enorme Diablo 3-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Sitter på jobben og chatter med en kollega, en ordentlig skapnerd med viktig stilling i administrasjonen osv

Filip Mauricio Fløgstad
11:05
Har du bestemt deg for hvilken klasse å spille?
Rudi
11:06
ja, wizard
er på level 4
Filip Mauricio Fløgstad
11:06
Ahh du får fortsatt på figuren fra betaen
Rudi
11:06
nei, bare startet det opp og testet så vidt i dag tidlig
Filip Mauricio Fløgstad
11:07
Hahahahaha
Rudi
11:07
:D
siden jeg ikke kom inn midatt i går

Og vi starter arbeidsdagen tidlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sto opp seks selv, ble vel level 4 eller der omkring på en snau halvtime.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Error 37 er fortsatt gjeldende?

edit: Jaja, kom igjennom etter et par forsøk
 
Banka en boss i act 2 nettopp sammen med en kamerat, blei disconnecta når han døde, nå kan jeg ikke lengere lage characters eller fortsette med min egen. GG Blizzard!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg har ikke sjans til å få logget inn og sutrer litt, får Error 37 og Error 315300. Buu Blizzard buu.
 
Jepp, kan se ut som at de har fått det for seg at de ikke skal gjøre noe med innloggingserverene. Så da kommer det til å være umulig å spille under peak hours de kommende dagene...
 
Kommer til å piratkopiere dette så fort folk får ordna noe greier som lar meg spille LAN uten internett. Det derre alltid online-DRM tullet er ren bullshit, FOR Å SI DET SÅNN.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg mistenker at mye av genererereringa skjer fra serverside (hvis du drar ut nettverkskabelen så støter du på hull i verdenen), og hvis det er tilfellet så må du nesten vente på at noen klarer å emulere en server.
 
Tidenes verste DRM?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fortsatt litt igjen til Starforce.

Ville forøvrig tro at genereringa foregår på hosten, som sender til serveren og så tilbake til klienten. Sånn at alt blir synkronisert, liksom.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Var på besøk hos en som prøvde å komme inn i et par timer. Så gikk det plutselig, også fikk han spille i minst fire-fem minutter før han ble kasta ut igjen, så jeg skjønner ikke helt hva det er dere klager over.
 

Lodin

Der Waaaah
So when I buy any other product be it cars, guns, electronics, anything mass produced really if something is wrong with it the manufacturer finds some way to compensate for my losses. After buying this and finding out the game is broken what can we expect for Blizzard to do? Most likely nothing, not only that we'll get to have these broken server issues day in and day out and i can guarantee they won't give us any money back nor will there be any free content releases we'll still have to pay for dlc to keep their "glorious" servers running since they don't make enough money already off other titles to at least fix the problems that they have from one game to the next. After this many years of operation Blizzard should know how to release a game and do it right the first time and not have to sell us a broken product then just apologize every day until they finally fix it. In case any Blizzard employees read this keep your notes on how to fix things and share them with the producers from one game to the next that way it isn't 30 hours to fix something its only 30 minutes.

E: Lol.