Den enorme Diablo 3-tråden

Samma, all drit til side så gikk det meste knirkefritt, bortsett fra å blir kasta ut av og til. Ser nå at spillet har ignorert at kameraten min og jeg har drept alt utenom bossene i act 1 og at samtlige achievements etter det ikke er lagt til. Tenker jeg skal ta meg tid til å lese litt til eksamen mens jeg prøver meg på en ny gjennomgang på nightmare. Gief dat epix osv.
 
fikk begynt å spille kl 09.30 i dag, og når serveren gikk ned nå i natt var jeg i act 2 nightmare, og level 37 med Witch Doctoren min :) nå er det litt powernappping, før man fortsetter i morgen :)
 

Lodin

Der Waaaah
Dro tidlig på jobb og skynda meg i dag for å kunne spille litt før jeg legger meg og serverne er såklart nede. Blizzard!!! :argh:

E: De har vistnok hatt no kuk i computern og så det snakkes om at karakterer blir rulla tilbake. Blizzard!!! :argh:

E: Oppe igjen og alt fungerer. Ihvertfall i Europa. :yoshi:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Etter en del surr i går kom jeg etterhvert inn og fikk spilt. Det var gøy.

Trenger ikke si så mye, det er Diablo 3 og selvom det ikke stinker originalitet er det det vi vil ha. Det eneste jeg etter de første timene har å utsette er den alminnelige kontrollen med å trykke dit man skal MEN det tar jeg på min egen kappe da jeg spiller med touchpad på mac, mangler høyre musetast samt blir lite nøyaktig når jeg skal hive spells og går for å stelle meg ved siden av monsteret isteden og blir spist.
Coopet for det meste i går, fikk besøk av en kollega og Fetthesten i verdenen min og det fungerer så sømløst det burde, blir nok mange flere timer i samarbeidsmodus. Mot slutten av kvelden ble jeg med en annen kollega som startet fra begynnelsen og fikk smake på "bare undersøke ett rom til" og plutselig var det ganske sent. Sånn jeg liker det.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Buggz: Jepp. Og har jo høyreklikk bare ikke den overflødige høyre musetasten.

Jæveltango: Topp nice full max high osv, men så har jeg den oppgraderte utgaven av denne så skulle bare mangle.

Agradula: Jeg skal kjøpe nå har bare ikke bestemt meg for hvilken. Kanskje lage en tråd å få dere til å bestemme.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det stemmer riffen, er bare lite praktisk.

Buggz: Det har du helt rett i.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Har fått spilt litt av og på, litt sporadisk siden vi hele tia blir dratt ut til virkeligheten igjen :argh:

Noe som irriterte litt ved første øyekast var hvor lett det er å skippe dialoger og sekvenser, ved uhell eller ei. Når man spiller med 3 andre så er det ca. null kjangs for å få med seg det folk sier siden det trengs bare én som impulsivt lukker dialogene eller at noen klikker på en anna npc imens.

You have!.. I... Go to!..
NEW QUEST
Unc... I'm... We n...
QUEST COMPLETE
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Får du alle dialogene der da? Jeg fant ikke dialogen mellom stranger og Leah som en fyr konsekvent skippa.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Han som bryter seg inn i spillet ditt, freser av gårde og gjør tre main quests på rappen mens alt du får av dialog er "Hail! ... We ... I ... Thank ...". Det er meg. Sorry.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ved første gangs gjennomkjøring liker jeg å få med meg det folk sier, plukker opp og hører på journalene mens jeg flyr rundt. Fra og med første figur er gjennom spillet blir det hypping bruk av esc-knappen eller lignende.
 
Dro faktisk til Tele2 før Diablo 3 Launch(10. mai), for å avlsutte bredbåndkontrakten min. Veit dere hvorfor? Fordi dette jævla spillet! State Exam finales er rett rundt hjørnet, fuck Blizzard, måtte bare gi ut spillet akkurat nå!

 

Blitt posta enda? Se meg give a fuck :smugdog: