Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Hadde det vært Rage hadde teksturene i forgrunnen sett ut som de kom fra Unreal Tournament. Blir å eie.
Var du bevisst ironien med å koble utseende til et id-spill med utseende til et Epic-spill?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trodde jeg pleide å skrive det uansett hva du skrev som hadde med spillteknologi å gjøre, jeg. Quake 3-motoren.

PS Rage-motoren eier forøvrig. Rage eier også.

Shinra85

Spillegals effort emo
Holder smått på med det igjen nå om dagen. Testa først til PS3 da det kom ut og spiller nå på 360. Det er hysterisk hvor stor forskjell det er på konsollversjonene, tenker med ereksjon på hvordan det ser ut på en dugelig PC

Og spillet ? Vel, jeg liker universet veldig godt, skytinga sitter fett som tusan. Deilig stemning også. Får bare ikke følelsen av å ville utforske noe som helst. Samtidig så liker jeg det.

Så ja, hopper på å sier at det er undervurdert

Lodin

Der Waaaah
Ja sånn bortsett fra at det meste av verdenen ser ut som graut på nært hold er det fett. Skulle ønske det var mer RPGish og grunner til å utforske, men men. Skytinga og kjøringa er det viktigste og det funker utmerket.

Kom meg gjennom den første timen og første "dungeon" før andre ting opptok tida mi (heisann nyfødte tvillinger), men ble ikke helt blåst vekk. Grafikken på PC er også bare "OK", spør du meg, men jeg har til gjengjeld blitt ganske blasert på den type ting – jeg er han fyren med GTX680 som lukter på nyeste grafikkortet, husker dere kanskje.

Lodin

Der Waaaah
Aww yeah, nå har de sendt ut Shadowrun Steam-nøkler til alle backere. Åpner såklart fortsatt ikke før torsdag neste uke, men det er kos å ha i lista si.
Level editoren har allerede vært ute en stund og her er en irriterende kis som spiller et hjemmesnekra oppdrag.

Lodin

Der Waaaah
Jeg kjenner en kar som kjenner en kar (som også var nårsk) som var med på å starte opp IGN. De solgte det ganske fort når noe som het Snowball (lol) ville kjøpe opp sida.

E: Tjohei Yoshida! XD

Lodin

Der Waaaah
Ingen trailere, men her er noen mindre nyheter:

Nintendo har trademarka Mysterious Partner: Legend of the Fish With A Human Face og Mysterious Pet: Legend of the Fish With A Human Face borti Japan. Om ikke det er Seaman så vet ikke jeg.

Remaken av Flashback blir sikkert no bajs, men orginalen følger med som bonus. Så spørs det hvilken versjon det er snakk om.

Siste Phoenix Wright er blitt rata i statene og det har fått en M av alle ting. Så lenge selve beskrivelsen fra ESRB ikke er ute er det vanskelig å gjette hvorfor, men vi får håpe på noen skikkelig jævlige åsteder med blod og gørr.

Ser deilig, deilig ut! Må sei denne sjangeren er min favoritt for tiden. Har koblet xbox360'en min offline siden den er på datarommet uten kabeltilgang (må borre i vegger og drit for å fikse, gidder ikkje no) så det blir å komme gjennom Outland snarest, ja.

Lodin

Der Waaaah
Største faremomentet er vel at det er Double Helix som mekker det. Blir dette det første spillet deres som kan regnes som bra eller bare enda et G.I. Joe eller Battleship? :ehm:

Lodin

Der Waaaah
Oooh! Neil Gaiman og The Odd Gentlemen, mest kjent for P.B. Winterbottom skal lage no spillings. Blir garantert å eie.
Inspired by Gaiman's love of both supernatural and slapstick genres, the game follows the misadventures of a ghost who wants nothing more than a peaceful afterlife, and to kick out the motley crew living in the house he once called home. A gothic New England estate is the setting, with the storyline running from the 1920s all the way to the not-too-distant future. As the ghost tries harder and harder to get rid of the squatters, he also unravels the mystery of his own death and the after-life.