Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Så det store Nintendo-spillet denne høsten er en relansering. For en jævla bombe det er.

edit: Er ikke Gamecube-spill uansett kompatible med Wii og WiiU? Hva skal Nintendo finne på om fire-fem år når de har relasert Super Mario Galaxy 2 og ikke har noen flere igjen å gi ut på nytt? Relansere relanseringene?
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har sjøl windwaker til gc og har testa det på Wii. Det ser ok ut, men ti ganger bedre ut med widescreen mod i dolphin-emulator. Relansering er justified i mine øyne.

Men, når det er sagt; ja, Nintendo må serpe deg. En ny IP ville ikke akkurat skadet.
 
Trenger de komme med en ny IP? De skraper bare sammen noe gammelt rask de ga ut til forrige generasjon og selger det for 699,- også kjøper alle det uansett.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
oj. Det så virkelig ut som tegneserien også!
Jeg liker det jeg har lest av det ihvertfall. har vel lest en 30-40 blader på padda. En del av historiene med Snøhvit og Bigby eier hardt. Men så dabbet det litt av bare.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Padda, ja. Jeg leste uhorvelig mye serier på ipad, før jeg ga den til dama. Har savnet det veldig, og sett litt på en Ipad Mini. Frykter at oppløsningen i kombinasjon med mindre skjerm vil gjøre det vanskelig å lese. Håper de snart lanserer en lettere Ipad Mini med retina-skjerm. Da har de pengene mine.
 

Lodin

Der Waaaah
Det blir så bra.

Noe annet som er bra er Deadliest Warrior, men spilla har vært rimlig meh. Det vil denne DLCen rette på.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Poster her jeg: Om noen kommer over en beta til Hearthstone er jeg veldig interessert!