Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ingen har fortalt de gutta der at Postal kom ut i 1997, tydeligvis.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeeez ... Får håpe noen folk på randen får kjørt ut aggresjonen sin på dette istedenfor å ta det med ut i verden. Men.. jeg vet ikke.

Husker bare å ha blitt fysisk kvalm av et spill før, og det var Manhunt. Dette gir meg samme ubehagelige vibber, om ikke enda mer.

Litt synd, for med annet tema, litt farger og ålreit kontroller kunne dette vært småinteressant.

Edit:

The question you may ask is: why do they do this? These days, when a lot of games are heading to be polite, colorful, politically correct and trying to be some kind of higher art, rather than just an entertainment – we wanted to create something against trends. Something different, something that could give the player a pure, gaming pleasure. Herecomes our game, which takes no prisoners and makes no excuses. We say ‘yes, it is a game about killing people’ and the only reason of the antagonist doing that sick stuff is his deep-rooted hatred. Player has to ask himself what can push any human being to mass-murder. We provoke this question using new Unreal Engine 4, pushing its physics (or rather PhysX) systems to the limits and trying to make the visuals as good as possible. It's not a simple task, because of the game's non-linear structure and a lot of characters on the screen. But here at Destructive Creations, we are an experienced team and we know how to handle the challenge!

Edit#2: er det stemmen til Jon St. John (Duke Nukem)?
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Folk har saumfart den polske fjesboka til utviklerne og vel, det kommer vel ikke som verdens største overaskelse at de har tilknytning til nynazister og andre høyreekstreme. Noe sier meg at det ikke blir å finne på Steam med første. XD
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Man skjønner jo at spill har blitt litt for lite utfordrene når det blir så mye grining rundt såpass tam trailer. Hva driver running with scissors på med for tida egentlig?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er vel mer det at hele greia er så vanvittig gjennomsiktig; det er et voldsspill som har med meningsløs og uprovosert vold fordi det skaper blest. Merk at de ikke spesifikt knytter spillet opp mot en virkelig hendelse, men passer på å vise forsvarsløse og unge personer i traileren sånn at det er lett å dra Utøya-paralleller for eksempel. Like greit at ingen i media har bitt på akkurat det åtet - ennå.
 

Lodin

Der Waaaah
Det og de lager en kvasioppfølger til Postal 2 som fortsatt kjører i Unreal Warfare. Kan uansett ikke bli verre enn 3. :brainfuck:

Shadow of Hurrdurr har fått sånn derre fancy fotomodus hvor man når som helst kan pause spillet og dille med vinkler, linser og filtere. Ganske fett, ihvertfall på PS4 og PC siden de formatene har muligheten til å ta screenshots.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Shadow Warrior gis ut til PS4 i disse dager, og da passer det vel å minne om at det er et veldig ålreit skytespill hvis du er ute etter noe retro-greier som ikke sikter så mye høyere enn å oppdatere en gammal greie med fet ny grafikk, litt utvidet repertoar og skitbra våpen.
 

Terje

mostly harmless
Just Cause 3 er annonsert. Denne gangen er den oppdikta øygruppa i middelhavet, ellers blir det samme oppskriften: Styrt diktator ved å lage så mye helvete som overhode mulig. Lover forbedret fallskjerm og gripeklo mekanikker. Pluss ny vingedrakt. Kommer i 2015. Jeg er klar.

 
D

Doctor Downs

Gjest
...og der ble jeg moden for next-gen. Fy faen så hardt Just Cause 3 skal eie. Og det bildet? To (eller kanskje enda fler?) liner på én gang? Runkerunkerunkerunke.

Edit: Får faen ikke kjøpt GameInformer-abonnement. Ingen som har tilgang og kan poste litthehehe?
 
Sist redigert av en moderator:

Lodin

Der Waaaah
Er vel en god stund til dette dukker opp siden de fortsatt skal slippe Mad Minx en gang på nyåret? Tipper 2015 bare er svada.
Uansett blir det å eie selvom flere liner på engang ikke er så veldig imponerende med tanke på hva folk gjorde etter noen uker med JC2 på PC. :p
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Huh, Codemasters har slippi dette her på Steam uten noe fanfare. Som alle vet var det de som pleide å mekke Micro Machines og de spilla var jo litt fete. Får vel teste ut demoen.

morsomme fakta #139 Mikro Maskiner 2 på Sega Mega Drive hadde to kontroll porter i (nintendo)kasetten så du kunne spille 4 spillere samtidig :eng:


 

Lodin

Der Waaaah
Ikke så veldig mye nytt på Doritospaven sitt show i natt, men MGS Online fikk trailer og den er sånn passe episk. Ser og ut til at det er coop mot AIer, men jeg vil tippe det og har dill som deathmatch.

Også viste de litt mer av No Mans Sky.

E: Vent, showet er ikke ferdig enda! Jeg gikk glipp av trailer for nye Zelda, men nå er det en stringkvartett som spiller musikk fra spilla og folk i publikum skriker som noen dyr.
Oh shit, det er Koji Kondo på piano!

E: Hahaha, Far Cry 4 vant pris for beste sesongpass.

E: EEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeee

E: Kojima slapp ikke inn på after partyet! XD
They didn't let us in to after party due to the dress codes. Sneakers not allowed. Naughty Dog team also left because of that.
E: Awww, Roberta Williams og gubben vant ærespris.
 
Sist redigert: