Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Jeg har aldri klart å skjønne facinasjonen av katteører, øreklokker og hale. LoL smalt til med en karakter med katteører og sju jævla haler og folk gikk amok og jeg tror verden nådde tidenes største antall mastrubasjoner den dagen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Det beste Namco-slåssespillet er fortsatt Outfoxies. Figurene du kan spille: en tre meter høy afroamerikaner i dress, en olding i hypermoderne rullestol, tvillingbarn med svarte kapper og skrekkfilmstil, en sjimpanse i dress og flosshatt ++ Spillet fungerer på en måte som Smash bros. Sjekk det ut i MAME sporenstreks.

 

Terje

mostly harmless
Starcrawlers er en ting som ble kickstarta for en stund siden og er et førstepersons sci-fi RPG. Man beveger seg rundt i god gammeldags Dungeon Master stil, mens kamper ser ut til å være noe instanserte ATB-greier. Man styrer visst en gruppe leiesoldater som tar på seg diverse oppdrag fra småfolk og store selskap, ikke så nøye hva det er hvis det er penger i det. Lydsporet av Ben Prunty (FTL) er nesten klart og i den anledning har de sluppet en liten trailer. Ingen dato enda.

 
Noen har spilt myyyye System Shock 2.

Ser spennende ut, da.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
I dag er Resident Evil Remake HD Edition ute på Xbox 360, Xbone, PS3, PS4 og PC. De første ukene er Playstation-versjonene crossbuy.

De har lagt inn nye tweaks på kontrollene, og du kan velge mellom 4:3 og 16:9-oppløsning (fuck you Tim Schafer). PC-versjonen støtter høyere oppløsninger enn 1080 og lar deg velge mellom 30 og 60 fps. Ikke dårlig!
 
Kommer sikkert til å kjøpe det når havner på salg på Steam. Har vanskelig for å tro at jeg gidder spille mer enn 30 minutter uansett, såfremt det ikke er radikale endringer.
 

Lodin

Der Waaaah
Kosta bare 140 spenn så jeg plukka det ned sammen med Fiskeræv ut av Helvete. Så spørs det når jeg gidder ploge gjennom det.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Er vi klar for å gå tilbake til dobbel ve dobbel ve to i COD spillene våres?

 

demake

Seksuelt godteri
Får vi ikke skyte klutehoder lengre?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Veve to er den beste krigen med den minst sympatiske fienden. Slipper å tenke på det politiske korrekte når jeg skyter nazister.

Ikke at jeg kommer til å spille et nytt torskespill. Er denne serien fortsatt populær?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Laveste seertall på Twitch på lenge, så jeg begynner å tro at serien omsider har mista piffen i hovedstrømmen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Snart lekker det en scene med kastrasjon av en babysel eller noe lignende, så kommer hypen nok engang