Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Forsiden er coveret til Halo av en eller annen grunn, så selvsagt gjør man det.


Så kan man lure på hvorfor i helvete det der ikke er standardcoveret, hvor feig er det mulig å bli?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva har Team Ninja drevet på med det siste tiåret? Blant annet en Souls-aktig greie med samurai-tema. Mmm-mmm!

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den bacon-traileren var litt kuriøs, for den så litt rough'n'ready ut selv om designen var dritsnygg. Det virka veldig stivt, om det gir mening. Ellers er tostyikkeskyter/RPG en kombo det finnes kriminelt få eksemplarer av, så kjør på sier jeg.

Ellers, har forholdsvis lyst til å stikke innom Teknisk museum den sjuende april merker jeg.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Vurderes her også. Har ei lita liste med folk jeg må få gjort i Olso mens jeg er der. Veier billig tog mot 8 timer hver vei. We get see.
 
Syntes egentlig ikke det hørtes så spennende ut. Å høre Romero preike om et spill han var med å mekke på for hundre år sida og et fag han vet lite om frister ikke mye. Selvom han er prettay liek a ponay.
Men jeg ser at Game On fra London er der med en haug med gamle arkademaskiner og konsoller og det er jo no. De har tilogmed en Pong-maskin som er så sjelden at ingen får prøve den.
Så jeg vurderer å dukke opp.

Også skyter Sony skudd:
 
Folk sier det ser ut som Halo, men ikke faen. Farta folk løper med der er Quake 3 eller UT. Lurer på åssen det funker på konsoll.
Glorious!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det ser ikke ut som Halo, men det ser ut som spillet som skal fri oss fra Team Deathmatch-tyranniet. Hvis det viser seg at det ikke har faens XP-gated progresjon eller at nevnte progresjon bare låser opp kosmetiske ting så er jeg lykkelig. Jeg liker ekstra godt at det endelig kommer noe som har den samme brutaliteten som nittitallets Doom-kloner (lik hvis du griner hver gang du kommer på at det en gang var navnet alle brukte på hele FPS-sjangeren), men med dagens græffiks. Har allerede betalt for det forråsiresånn.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ser ut som Quake 3, som vil si at selv jeg kommer til å teste litt multiplayings. Det har visst loadouts-system, ikke det gamle hvor det er noen dicks som camper rakettkasteren.