Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Oh shit, remaken av System Shock 1 ser bra ut. Hovedproblemet med orginalen er at det er forferdelig arkaisk og knotete. Ser ut til at de har greid å mekke et moderne spill av det. :yoshi:
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
4200.

Da.
Dere får ha det gøy med VR. ser ikke ut som jeg kommer til å ha det med de prisene der.
sukk.
 
Kjøp en PS4 for de to spilla, men ikke kjøp den for PSVR. Sony elsker å slippe ut dritt til tinga sine og så ikke gi noe støtte for de regner med at andre gjør det. Bare se på Move, PSP og Vita. Du har og ting som kameraene deres og PSTV.
Den saken der dauer på ei grein om ikke andre utgivere støtter den og det gjør de ikke.
Om folk hacker den så den funker som en Oculus er jeg klar, men ikke faen ellers.
 
D

Deleted member 91

Gjest
4200.

Da.
Dere får ha det gøy med VR. ser ikke ut som jeg kommer til å ha det med de prisene der.
sukk.
Bare nysgjerrig, men hvor mye trodde/håpa du det skulle koste? Tatt i betraktning at alternativene skal koste 7000 og 9000 kroner liksom
 
Sist redigert av en moderator:
D

Deleted member 91

Gjest
Den saken der dauer på ei grein om ikke andre utgivere støtter den og det gjør de ikke.
Fra Pressfire-artikkelen ganon posta:

Sony skryter over at over 230 spillstudioer verden over jobber med PlayStation VR, fra små indiestudioer til store selskaper som 2K Games, Electronic Arts og Ubisoft.

Hos disse selskapene er det nå mer enn 160 konkrete titler som er under utvikling, og Sony regner med at minst femti av disse vil bli utgitt allerede i år.
Og Move/kamera trengs ikke for cockpit-spill, hilsen en som seriøst vurderer det bare pga Trackmania og Ace Combat...

Edit: Kødda, ifølge Eurogamer trenger du kameraet for headtracking, noe som får meg til å lure på hvorfor de i det minste ikke slenger det med i pakka, istedet for f eks headsetet som sikkert er ganske garbo.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg begriper uansett ikke hvordan PSVR kan bli noe annet enn rass med tanke på hva slags maskinkraft som kreves for VR. Blir det frimerkeskjermer med GameBoy-oppløsning og 30hz? Er faktisk fortsatt litt gira på VR, men da er det nok Vive til PC som virker mest interessant per i dag. Vente til prisen synker litt, bare.
 
D

Deleted member 91

Gjest


Som virker helt ok? Grafikken blir nok naturligvis redusert sammenlignet med en PC til fjorten tusen, men jeg tror det kan være håp for noe Good Shit. Litt som et mellomtrinn mellom Gear VR og Vive. Den nye Battlezone-traileren gir kanskje en grei pekepinn på hvor landskapet ligger:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jøss. Joda, å lage spillet sitt uten teksturer er jo en måte å løse det på.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
VR-kjøret fyres opp


Eve gunjack er en railshooter. Jeg rynker litt på nesa av hvor mange spill i den lista som ikke trenger å være VR.
Men vil spille.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)

Anime-prologen til det nye Phoenix Wright: Kurain Kingdom som kommer til vesten i sommer en gang. Ser ganske kult ut. Maya er tilbake, hun er tydeligvis på trening i et slags prestevelde som har bannlyst alle forsvarsadvokater og heller bare utspør et slags orakel.

Håper forøvrig de også utgir Dai Gyakuten Saiban på engelsk en gang! Det er et slags Phoenix Wright satt til Sherlock Holmes' London og det ser ganske kult ut! Ser foreløpig ut til at det ikke blir lokalisert, da.