Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg driver og leker med tanken på å lage maps, men trenger insp og ikke minst en guru like presence som kan lære meg en ting eler to om leveldesign. Jeg kan modellere, og teksturere men har generell liten erfaring med leveldesign.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg driver og leker med tanken på å lage maps, men trenger insp og ikke minst en guru like presence som kan lære meg en ting eler to om leveldesign. Jeg kan modellere, og teksturere men har generell liten erfaring med leveldesign.
Tips: Finn et spill, en TV-serie, en film eller noe med omgivelser du virkelig, virkelig liker, og prøv å mekke noe som ligner. Altså, ikke gjenskap containerhotellet fra Storage Wars, men f.eks. atriet i et fænsi hotell eller noe sånt noe, eller en uteplass med forskjellige nivåer og tilfartsveier eller noe sånt noe. Og da mener jeg at du skal fokusere på layouten, ikke på at teksturene og shaderne har 8K-oppløsning og korrekt støv- og slitasjemapping. Greia er at du kan ta utgangene fra det første området og tenke ut hvordan de kan kombineres til å bli tilfarter til et nytt område i noenlunde samme stil, osv. Prøv deg fram. Brettmekking er for det første skikkelig vanskelig og for det andre mye mer av en kunst enn en vitenskap, så det gjelder å få en følelse for det og det får du bare gjennom å prøve. Mvh en som har mekka cirka hundre kolossalt ræva Quake-deathmatchbrett i sin tid.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn i tilfelle noen har glemt hvor jævla gode PlatinumGames er til å mekke spill, så har Ævvrogejmer en liten recap i anledning tiårsdagen (eller, "tiårsdagen", da).
Vanquish is another Platinum Games title that still stands alone: think about how many third-person shooters we see, and six years after release not a one can touch it. It's criminal that this hasn't yet seen a current-gen release or the PC version it so richly deserves.
Amen.
 

demake

Seksuelt godteri
Hypen, kjenner dere den?

 
Kjenner den så absolutt, men ikke på grunn av traileren. Har gått for full media blackout når det kommer til DS3. Med kapteinen sjæl bak roret igjen så kan ikke dette bli annet enn bra.
 
Så Unreal Tournament pre-alphaen ble nevnt over her. Lastet det ned i går og har spilt noen timer nå. Veldig artig, minner meg om UT2004 i timene på vgs. Holla @ a privileged white male om noen vil ta en runde eller to.
 
Jaddah, Postal Redux slippes neste måned og det blir å eie. Ihvertfall om de har oppdart kontrollen. Det har de sikkert fordi det kommer til PS4 også. Uansett er dette mye mørkere enn P2 og nærmere Hatred. Kisen du spiller som hører og ser ting og er overbevist om at alle rundt ham er demoner eller no. Orginalen var og ballevanskelig, men det var fordi hverken RWS eller noen andre hadde taket på twin stick shootere på den tida.
Er ikke helt sikker på om jeg liker at de har endra kisen så han ser ut som Postal Dude og har gitt ham stemmen, men vi får se.
Gler mæ.
 
Håper det stemmer og håper bildet til høyre også er en del av spillet.



Annet enn Darkest of Days kommer jeg ikke på no FPS hvor man er en supersoldat som reiser tilbake i tid og eier alle. =D
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Etter tre måneder med fem (?) kart kommer det endelig en ny utvidelse til Star Wars Battlefront. Det er en ny helt og ny skurk! Hvem kan det være? Grand Moff? Chewbacca eller Lando som alle roper etter?

Nei det er disse …