Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Du vil definitivt ikke spille det enda, iallefall. Så video, digga konseptet, kjøpte av nysgjerrighet, ble umiddelbart skuffet. Jeg tåler jank og bugs i early access-spill, men faen... Det vprste Unity har påført spill er det kriseræva fps-eksempel-scriptet de la med som det viser seg at skummelt mange bruker. Da spesifikt hvordan spilleren akselererer fra stillestående til å småtusle over det som føles som 10 sekunder. >_<
 
Mye drama og sinna spilljournalister for tida. Bethesda har gått ut og bekrefta at i likhet med Doom vil ingen andre enn youtubere få tilgang til Skyrim HD og Dishonored 2 før dagen før det slippes og sånn blir det med framtidige spill også. Det er såklart en skamdale. Men men, om ikke annet har Beth i det minste baller til å si dette konkret.
Hakket bedre enn EA som kun har sendt koder til Tit and Fail 2 til pressefolk de er rimlig sikre på at vil gi gode anmeldelser. Jim Sterling og RPS f.eks får ikke. Polygon fikk derimot, men var ikke særlig imponert så de blir sikkert også svartelista.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette gjelder stort sett spill innenfor AAA-kategorien, og dem kjøper jeg så få av i løpet av et år at jeg enten er brennsikker på at jeg skal ha det og dermed forhåndsbestiller (for muligheten til å få preload pluss at jeg er jævla dårlig på å styre penger og liker å ha sånne kjøp unnagjort), eller venter til det har sunket ned på omtrent halv nypris. Jeg skjønner at folk blir bøse når det åpenbart blir forskjellsbehandlet for at utgiverne skal kunne styre hva som skrives og vises om produktene deres, men øh de andre gidder ikke si fra en gang selv om de har akkurat samme praksis, som Lodin også påpeker. Så øh, tuskings i spillbransjen, hvem er overraska.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Norsk omtale av norsk spill, den der tar jeg med et middels saltutvinningsanlegg ass. For all del, jeg tror og håper at det blir bra, men får nok vente og se. Det første jeg fant da jeg testa betaen var en bug som brakk hele spillet, for eksempel.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har virkelig ikke snøring, men det er mekka i GameMaker Studio og det har innebygd støtte for eksport til både PS4 og Xbone så det burde være muligheter.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Har spilt ca. halve Uglegutt, men skal ikke si stort om det.
Her er en urelatert video:
Off topic, men leste meg nedover på kommentarene på den tubben der nå.

heh

malapropos: kompis av meg lagde en dokumentar om Owlboy-gutta for et par år siden, som sin dokumentareksamen. Tror de sa at den skulle releases i sammenheng med release av spill.

bare noe jeg tenkte på
 
Sist redigert:
Jeff og Dan titter på den lille nye NESen og den virker fet. Vil nesten ha.
Også verdt å se fordi Jeff kan så jævlig mye om spilla.
 
Sist redigert:
Kotaku har snakka med en kis fra Cuba som ikke spiller tuba med rumpa, men prøver å mekke spill. Utifra tubben ser prosjektet rimlig røv ut, men med tanke på hva han og kumpanen sliter med er det alikevel interessant. Teknologisk sett er de kommet et godt stykke siden jeg var der i 97 og vanlige folk ikke engang hadde lov til å eie TV.
 
Vanlige folk hadde vel ikke lov til å eie TV når jeg var der i 2006 heller så.
 
Merker kroppen er jævlig klar for dette på fredag. :yoshi:

Stusser dog over at Delilah er tilbake. Rimlig sikker på at Daud drapsdrepte henne ettertrykkelig i DLCet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
PS4 seff, må jo ha bedre græffiks når det koster så mye mer!