Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Problemet med PS2-emulering er at flere av spilla krever spesifikk knoting i koden. Med storspill som Ico/SOTC er såklart dette gjort for lenge siden. Verre at sikkert ingen noensinne gidder å få Transformers Armada oppe å gå skikkelig. :sukk:
 

demake

Seksuelt godteri
The Last Guardian har kanskje den vprste kontrollen på mange år. Herregud, så elendig. Jeg får også kreft av animasjonene til den kidden.

Men det er jævla koselig og pent å se på da, så jeg holder ut.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Oh my goooooood! Visste ikke dette før i dag, men Juubisoft har laget en VR-versjon av Werewolf. \o/


Hadde det kun vært for PSVR hadde det kanskje vært vanskelig å matche 8 spillere, men WW deler servere med PC-versjonen så det kan være PSVR-, Oculus- og Vive-spillere i samme game. Skal kjøpe det med en gang jeg kommer hjem.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Apropos koselig og pent å se på.

 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Det kom litt ekstra lønn min vei denne måneden, så jeg kjøpte meg like godt en Xbox One. Har opparbeidet seg en katalog med eksklusiver (Halo 5, Gears of War 4, Quantum Break, Sunset Overdrive, Forza Horizon 3) som jeg er interessert i å sjekke ut, og i tillegg er S-versjonen blitt veldig billig.

Førsteinntrykk er at byggkvaliteten på både konsoll og kontroll er veldig bra, mye bedre enn på PS4. Har i tillegg alltid vært svak for xbox-kontrollen sammenlignet med PS4.

Når man fyrer den opp, så sitter man igjen med et inntrykk av at dette er en død plattform. Ingen som er pålogget, lite aktivitet. PS4 er flinke til å skape et inntrykk av aktivitet via "What's new"-siden sin. Her er det lite slikt. Sjappa er også elendig. Man kommer inn i en slags Windows-store i steden for en dedikert en for Xbox, så man blir pushet filmer, apper og annet rask. Totalt uinteressant. I tillegg er det besynderlig lite reklame for kampanjer, salg og annet, i motsetning til PSStore, der man som regel alltid finner en god deal.

Men det er uansett spillene jeg er her for, og først ut er Gears of War 4. Har bare spilt det drøye to timer, men det er Gears. Og det er alt jeg vil ja. Ekstremt tight, og det kjører knirkefritt.

Tenkte forresten at mange av disse eldre ekslusivene hadde droppet pris hos Gamestop, så jeg kunne plukke opp en bunke med bruktspill. Fikk hakeslepp når jeg stakk innom avdelingen deres på Gunerius og så at de skulle ha 400,- for Halo 5, Sunset Overdrive og Quantum Break. Brukt! Er det noen spesiell grunn til at spillene er så dyre? Tidligere kunne man raske med seg spill til 99 og 150 rett som det var.
 
Sist redigert:

Drauden

SGs kollektive lillebror
Sjappa til Sony er forresten også elendig. Bare prøv å søke opp et spill liksom. Finnes ikke nok tid i verden.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Se der, ja. Blir å coppe i morgen. Det gjør forsåvidt at jeg skjønner enda mindre av Gamestops prissetting.

Gunerius-avdelingen er forøvrig den verste. Personalet har tydeligvis instrukser på å være mest mulig pågående rasshøl. SKAL DU HA EN TRYGGHETSAVTALE PÅ BRUKTSPILLET DITT TIL 30,-??? IKKE??? ER DU HELT SIKKER??? Du står der med parkas-jakke som tåler hundre minus og svetten renner, men du slipper ikke unna jerngrepet til karen bak kassa.
 
Fucking Gamestop! Da de starta opp her til lands måtte de også mase om forhåndsbestillinger og den blekka de droppa ganske fort. Fant vel ut at det var grenser for hvor mye sånt de kan pushe, men det er helt vanlige i de amerikanske filialene.
 
Slenger meg på Gamestop-rantinga siden eg opplevde nøyaktig samme maset på forsikring. På eit spel til 20 føkkings kroner. Eg flirte litt da selgeren nevnte game protection da eg ikkje kan huske å ha fucket opp spelplater. Menmen. Da kollegaen hans slengte seg på og veldig tydelig meinte eg burde ha game protection begynte eg å lure på om dei faktisk får problemer om dei ikkje møter kvoten sin, for sånn oppførsel er ikkje normalt.