Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Jante

privileged CIS shitlord
Jeff og Dan titter på den lille nye NESen og den virker fet. Vil nesten ha.
Også verdt å se fordi Jeff kan så jævlig mye om spilla.
Den er selvfølgelig utsolgt overalt, med neste leveranse i Skandinavia uti januar fordi Nintendo suger røv.
 
Så Pressfire ga Watch dawgs 2 god tilbakemelding, er dette watch dogs vi ville ha sist? Ser forøvrig at det rocker en alrigth 84 på metacritic.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Drit i det, Toonstruck er ute på Steam! Med tanke på systemkravene går det rett og slett ikke an at det er noe mer enn en DosBox-emulert greie, så da er det fritt fram å peise over i f.eks. ScummVM hvis du vil det. Søtti spenn, det synes jeg jammen du skal unne deg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Steep er ute i åpen beta på Steam iallfall, muligens på noe konsollings også (aner ikke, gidder ikke sjekke). Det er da det nyeste vintersportsspillet fra Ubi hvor du bare blir plonka ned på en fjelltopp og får beskjed om å pelle deg ned, enten på ski, med ekorndrakt eller på hasjplanke. Det er ikke helt Tony Hawk, men det er ganske langt unna å være realistisk. Et sted mellom Tony Hawk og Skate på arkade/realisme-spekteret, tipper jeg. Og ja, jeg veit at de to er skatespill.

Ellers? Masse græffiks, den beste snøshaderen jeg har sett, noen veldig lite imponerende grantrær, og ganske sjarmerende frangelsk tekst rundt omkring. Det er veldig beta og veldig Ubi (du kikkerter etter steder å kjøre fra istedenfor å klatre opp i tårn, men du veit dealen), men det er også veldig moro og skikkelig lovende. Dog: Ganske grunt, virker det som. Vi får vha simn.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Regner med at jeg dobbeldipper på Switch, om så bare for å støtte dette fantastiske spillet og nindies. Antar at Switch også kommer til å ha den beste konsollversjonen hvis ryktene om multitouch stemmer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Elsker Stardew Valley. Fantastisk verden.
Blir å skaffe på nytt, evt også til Switch når jeg får skaffa det om 4-5 år
 
Ser Red Dead Redemption kommer neste uke til Playstation Now. Hva er egentlig det? Har vi det her på bjerget? Hvorfor kan de ikke bare slippe en årntlig utgave av det??
 
Om de slapp en skikkelig utgave av det hadde du ikke hatt noen grunn til å betale månedlig for den bedritne strømmetjenesten deres. Og nei, jeg trur ikke de har giddi å gi oss det ennå.
 
Jeff Kegel dreit forøvrig litt mer på Konami under showet. Bla. var kisen låst inne i et kott de siste seks månedene av produksjonen og hadde ikke lov til å snakke direkte med noen på teamet. Mulig det forklarer litt om sluttproduktet.

Sånn ellers var det ikke mye spennende på gang. Unfarted 4 vant omtrent alle priser, men Dishonored 2 ble i det minste beste action/adventure.
Sånn ellers kommer en oppdatert versjon av Bulletstorm. Logisk nok dukker Douk opp denne gangen.

Prey eksisterer fortsatt og er fortsatt Bioshock.

Også ble Guardians endelig annonsert uten no konkret info.

E: Kom ikke helt fram, men tjukken i Death Stranding traileren er Del Toro. Heh.
 
Sist redigert: