Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Du mener den gamle versjonen av Link?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du mener sug pikk og brenn i hælvete?
 

Lodin

Der Waaaah
Og der ble Watchy Dogs utsatt til våren en gang og ikke bare til PC. Enda en grunn til å vente med next gen med andre ord.

E: YESSS! Folk som har bestil PS4 eller XONE-bundle til launch får foreløpig beskjed om at de må vente til våren eller kanselere.
 

Lodin

Der Waaaah
Nei vent, nå lover både Amazon og Gamestop at folk får maskiner til launch og at de så får tilsendt spillet på et senere tidspunkt. Var vel ikke helt uventa at det skulle bli ordna.

Og bare fordi har noen åpna en 2DS og den skjermen er diger.

 

Lodin

Der Waaaah
Japan har endelig skjønt at PC er tingen. De gidder ikke lage spilla selv bare. Space Rangers er en serie som har pågått lenge og jeg skrev om 2 her. Det er da en typisk utforsk alt i verdensrommet bare at det har twin stick shooting, choose your own adventure og en ganske solid RTS-bit. Det har alt. Nå er Space Rangers HD ute på Steam og utgiveren er såklart SNK Playmore som stort sett gir ut sprite fightere. Wut? :psyduck:
 
Men hvorfor i huleste har ingen fortalt meg at Shadow Man er kommet ut på Steam?? En av mine kultfavoritter fra N64 (sammen med Body Harvest). Her er hvorfor:

1. Du starter spillet i voodoo-hoodoo bayou swampene, med en svart skranglete kis med *de* solbrilla og doble Desert Eagles.
2. Settingen foregår for det meste i en skitten, ekkel og ondskapsfull versjon av helvete som vasker gulvet med det meste annet i samme gate (Alice-spillene, Amnesia osv).
3. Bossene er seriemordere fra det ekte liv, og bosskampene går ut på å bli jaga av dem i deres egne "lairs" basert på deres tidsperiode og tilholdssted – Jack the Ripper jakter på deg i Londons kloakk f.eks.
4. Musikken og lydeffektene var så distinkte at jeg ennå kan plassere dem den dag i dag
5. Jeg minnes at storyen ikke var så verst
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
6. Kontrollsystemet var så verdiløst at jeg ikke orka å spille ferdig demoen en gang da jeg testa den for mange herrans år siden.
 

demake

Seksuelt godteri
Shadowman eide! Oppfølgeren var derimot bajs!