Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Shinra85

Spillegals effort emo
Om ikke annet så er de klar over hvilke segmenter spillet apellerer til utenom barn
 
Jeg slår til om Snoop er spillbar figur og slarver gjennom samtlige verselinjer fra Doggystyle mens man spiller.
 

Lodin

Der Waaaah
Snoop har ikke en dritt med spillet å gjøre annet enn starten på den reklamen og det syns jeg var litt merkelig. Istedet for å være han kan man kle ut han tjukken som Vaas i denne nye versjonen.

 
Ganske skeptisk til dette. Animasjonene ser forferdelig ut.
De har visst brukt Hero engine, som er det samme som ble brukt i SW TOR. For de som ikke har prøvd SW TOR er Hero engine søppel.

Det blir vel den største satsningen på en MMORPG som kommer på konsoll, det blir jo interessant.
 
Kroppen min er så innmari klar for Tex Murphy.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Lightning Returns: Final Fantasy XIII kom ut i Japan forrige uke. Solgte 277 082 eksemplarer. Det er 50 % lavere enn debutuka til XIII-2, som igjen solgte en million færre eks. enn FFXIII da det kom ut. Aue.

Solgte fortsatt bedre enn Super Mario 3D World
 

Lodin

Der Waaaah
Kanskje de nå endelig innser at de bør få ut fingern og starte skikkelig på 15 Versus: Infinite Abysmality: The Moogleing?
 
Den eneste måten de kan håpe på å få igang salgstallene igjen er å lage noe helt annet enn en remake av FFsju.

Jeg er innmari gira på noe med produksjonsdesignen og den åpne verdenen fra FFXII + mer fysisk navigasjon à la Assassin's Creed, samt med en svulstig, men oppriktig engasjerende historie på stor skala—tenk litt i gata til Ringenes Herre-filmene, som (stort sett) lyktes på makroplan, men spesielt på mikroplan. FFXII og FFXIII hadde begge mye for seg, men det skal mer til for å gi folk hakeslepp nå enn før, og begge to bommet litt på blockbuster-merket på ulike måter.

Men om Squenix nå setter seg fore å lage den episke, systemfylte, sjarmfylte blockbusteren jeg vil ha, og gir en lang, lang faen i FFsju og annen uinspirert fan service, kan man kanskje begynne å gjenskape den følelsen av "attehæwowfytti" som FFsju en gang i tiden ble kjent for. Spill trenger ikke koste hundre millioner dollars for å engasjere og sjarmere på et basalt plan.

Men litt vågale og kreative må man være, først.
 
Blir en retro-modus i Ninja Gaiden Z

Ser bra ut det der. Spesielt reaksjonen han får da han får vite at your body are a bomb.