Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Lodin

Der Waaaah
Pokken er et trademark fra Nintendo som har versert en stund, men ingen visste hva det var. Det er såklart et arkadespill mekka av folka som lager Tekken bare at det har Pokeymans.

Meh. Nilo vil sikkert spille det.
 

Terje

mostly harmless
Mer Saints Row? Men.. etter det forrige ble man hersker over hele universet. Hvor finner man fiender som fortsatt kan fremstå som en trussel?

I helvete.

 

Lodin

Der Waaaah
Litt skuffende at man spiller som Gat eller Kinzee. Forhåpentligvis kan jeg fortsette å være Cockney Bastard et stykke uti. Uansett er mer Sainty Row alltid velkomment selvom de begynner å dra resirkuleringa vel langt.
 
Passer egentlig meg bra, siden den kommer bundla med fireren på nye konsoller.

Jeg droppet nemlig den pga at den visstnok kjører røv på forrige generasjon, men er veldig klar for mer saints row. Hu heite russerdama mi med røde musefletter og gother-sminke trenger mer action.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Så... Steelport? Igjen? Med rødt filter?

Hmmmmm.

HMMMMMM!
 

Terje

mostly harmless
Nei, ny by faktisk. New Hades. Vet ikke hvor stor den er, men den skal være delt inn i fem områder/øyer med nok av aktiviteter. Hvor mye av det som er nytt er forsåvidt oppe i lufta enda. De kaller det DLC, men den er standalone. Trenger ikke eie SR4.
 
Resident Evil: Revelations 2 skjer
This concept teaser trailer portrays the essence of Resident Evil Revelations 2. Hidden secrets beckon to be discovered by anyone with eyes and wits sharp enough to find them.

Det jeg fant i hvert fall:
Under dørhåndtaket i starten, så er det en T. KANSKJE T-VIRUS? ELLER KANSKJE IKKE?
0:45 står ei dame med hårstilen til Rachel som lener seg på et bord det står en herb på. Også er det en
fyr i forgrunnen med en t-skjorte det står Terra Saves på, så er det vel et bilde av Queen Zenobia muligens
ved siden av han i bakgrunnen.
1:04 ei dame med et skilt det står "Itchy tasty" på : D Rett bak henne på veggen er det et håndavtrykk og
det som ser ut som en fiendetype fra Revelations.
Og det ser ut som jenta peker på en fyr som ligner litt på Leon på slutten?
Og mer gidder jeg ikke å lete.

Ser fram til det. Revelations var lett det beste siden 3.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Capcom: "Protagonists are not Jill and Chris. It's a new setting, new characters, new period." Det er sikkert satt etter RE6 altså ikke særlig interessant. Reboot plz.

Ellers da, Sony annonserte en waifu sim for Morpheus:

 

Jante

privileged CIS shitlord
Her er noen fugler som ikke suger (på første date)

 

Lodin

Der Waaaah
Jeg syns fortsatt noen burde lage en variant av det som heter Hateful Boyfriend. Han bruker hele dagen på nettet og spyr ut dritt om kvinnelige spillskapere og journalister og jobben din er å omvende ham. Når du får nok og stikker på byen hvor du møter en fra Kotaku som du såklart pøker er det GAME OVER.
 

Lodin

Der Waaaah
Var direct om Bayonetta 2 i natt uten veldig mye nytt. Uansett får vi i Nårge to utgaver, en til 400ish med bare 2 og en til 500ish hvor også det første følger med. De selges og hver for seg i esjappa og prisen blir den samme.
Også har Bayo enda et nytt kostyme:


 

Lodin

Der Waaaah
Oooh, Steamworld Dig får en slags oppfølger. Denne gangen er planeten fra orginalen trasha så roboten fiser omkring i verdensommet og det er en roguelike med turbassert kampsystem. Blir å eie.