Den mellomstore indietråden

Lodin

Der Waaaah
Og fordi vi aldri kan få nok bundeler dukka det opp enda en i dag. Little Big Bunch er da det samme konseptet som de andre og her får man med Frozen Synapse, Explodemon, Serious Sam Double D, Oddworld: Munch’s Oddysee og New Star Soccer 5. Sida har knela av trafikk, men så fort den dukker opp igjen skal jeg coppe. Vil teste ut Explodemon og det foopaalspillet.

E: Ny URL!
 
To be honest, it looks quite similar to Doom 3. Contrary to iD’s little gem though, PSISHOCK features higher-resolution textures, which is a plus in our books. It looks promising and since it comes from a single guy, it really deserves your attention.
:penga:
 

Lodin

Der Waaaah
Nå var første Penumbra og stort sett mekka av en fyr aleine og også da påpekte folk at det så ut som Doom 3. :p
 
Minner meg om Castles II. Virker som pacingen er omtrent like treig også.
 

Lodin

Der Waaaah
Ja så jeg lurer på åssen de skal kombinere det med fiender og multiplayer battles.

Men men, her er en ny Indie Royale. Nuclear Dawn ser fascinerende ut og Max og Pinglefjomsen fortjener spenn fordi det eier og er mekka av en nordmann og noen dansker. To andre spill og, men de veit jeg nada om.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen

Jeg vet ikke med dere, men dette ser ihvertfall meget fetthestete ut. Og som alle vet. Fetthest er fettbest.

:brainfuck:Det ser awesome ut!
 

Lodin

Der Waaaah
Ser ut som no for folk som likte Meatboy og det gjorde ikke jeg. Men men, Choplifter HD i dag selvom det strengt tatt ikke er helt indy.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dustforce husker jeg at jeg lasta ned en alpha av for et par år siden, det var skikkelig lovende men veldig upolert. Så... ja, autoget.
 
Dustforce ser kult ut. Ga meg lyst til å eksperimentere med mekanikkene – minner meg litt om første gang jeg så Skate.

(Som, for ettertiden, var noe sånt som "Eyh Skate er bare teit da EA skjønner ikkeno Tony Hawk eier uansett mest ... (2 minutter seinere) bare spille litt til da ... (en time seinere) OK jeg elsker Skate.")
 
Dustforce så ut som akkurat det spelet eg har lyst til å spele no. Så, det skal skaffes. Har forresten bursdag den 17 januar, så det blir pen bursdagsgave til meg sjølv! På etterskudd i alle fall. Har no kursings i Oslo den helga.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
hva faen er det opplegget der?!?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
The Fourth Wall

Har ikke prøvd det ennå, men virker interessant nok. Du styrer en dude rundt på skjermen. Holder du ctrl inne (tror det var ctrl) så beveger skjermen seg etter duden som da er sentrert i bildet. Tror jeg?

Les mer her



Og slik ser det ut. og det er gratis.

spiller det nå.

musikken. den.. eier. hiittil.

edit igjen:

Dette er ganske smart. jeg likere.