Den mellomstore indietråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har bare spilt det bittelitt, og det er en pek-og-klikker bare med skytings. Første puzzle er at du må finne penger til parkeringsautomaten, og da må du bort til bilen og skrive "search" sånn at du finner en mynt mellom setene. Så vil ikke automaten gi deg noen billett og det funker ikke å velge "unjam", så da må du skrive "kick" og så får du billett. Skal teste mer etter hvert, men Zelda+Ultima+Robotron virker ikke som noen dårlig beskrivelse. Og jeg liker grafikken veldig godt, hvis den er en turnoff for deg vil du antageligvis få mindre ut av det.
 

Lodin

Der Waaaah
Hurra. Det ble aldri no av La-Mulana til Wii i Europa eller USA så nå kommer remaken på PC istedet. Neste uke. :yoshi:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Aw yeah. La-Mulana eier så dette blir bra.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Det der... Farg meg smågira
 
Er spent på hvordan jeg kommer til å spille det der, med tanke på at jeg er typen som alltid velger å være snill framfor ond i alle spill og får alt for lett sympati for fiktive figurer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er spent på hvordan jeg kommer til å spille det der, med tanke på at jeg er typen som alltid velger å være snill framfor ond i alle spill og får alt for lett sympati for fiktive figurer.
rett og slett som en simulator for det norske fengselsvesenet
 
Et annet indiespill som jeg først fant i går er slenderman. Kort forklart handler spillet om den tynne mannen man ser for seg når man går i skogen på nattestid. Konseptet er også veldig enkelt, alt man skal gjøre er å finne åtte ark som er plassert rundt i skogen man befarer. Anbefales å IKKE se trailere/reaksjonsvideoer etc før etter man har opplevd det selv. Spilles i mørket med hodetelefoner.

Link: www.Slendergame.com
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men nå, da? Jo, nå er Deepak Fights Robots gratis, så lenge du ser på reklamer innimellom. Hvis du lurer på hva Deepak Fights Robots er for noe, så er det et ganske stilig lite spill inspirert av Bubble Bobble men med en god del egne twists. Kort fortalt så er du kontorrotta Deepak som uten videre blir transportert til robothula og der skjer det ting. Antageligvis det beste håndtegnede, Bubble Bobble-inspirerte indiespillet med funky sitarjazzmusikk jeg har spilt de siste par årene.