Den mellomstore indietråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det skvipet der kom ut etter Deepak Fights Robots, så ikke vanskelig å se hvem som har kopiert hvem.

Litt skuffa over at traileren ikke viste hvordan man jazzer opp vaginachakraen, forøvrig. Deepak Chopra's Vajazzle: The Game.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Nu jävlar.

Endelig opprant dagen hvor jeg fikk beta invite til SpyParty, og den dagen måtte selvfølgelig brukes til å male. :penga:

Uansett, fikk tatt noen testrunder aleine før jeg fant fram rulla og Ibux-en, og... vel, altså, du veit når du ser noe som er skikkelig uforståelig, men som likevel klarer å gi deg en følelse av at det er skikkelig komplekst og elegant, men mulig å få tak i hvis du studerer det? Den fascinasjonen, det er den man får av SpyParty. Hvis du nå lurer på hva dette oppkastselskapet egentlig går ut på, kan du jo få se videoen jeg fikk som opplæring da jeg kjøpte betaen ($15).


Så ja det er jævla kult og jeg har ikke en gang spilt det ordentlig ennå. Noen flere som har axx og som er med på no spillings?


The New SpyParty Character Art Style









 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det var som kjent *grafikken* som tok så lang tid å få til i den nåværende SpyParty-betaen.

Ellers, da? Vlambeer (Super Crate Box) begynner å få dreisen på Luftrausers og det må feires med en "launch trailer". I hermetegn siden det ikke er ute ennå.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
RPS repper:
“It’s definitely hitting PC – whether its through browsers or not we’re not quite sure of just yet, but PC for sure,” Vlambeer’s Rami Ismail told RPS.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har prøvd flere ganger nå, men det går ikke. Uansett leser jeg bare "Gaslamp" som om det består av ordene "ga" og "slamp".
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke at det fantes noen unnskyldning før, men nå har iallfall alle minus en god unnskyldning for ikke å spille Super Crate Box siden det er på Steam og seff fortsatt F2P.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er vel for å feire at They Bleed Pixels endelig er ute. Det ser ut som en ålreit spill.
No annet som også er ålreit er at Binding of Isaac skal remakes med en skikkelig motor og slippes til ihvertfall Live Arcade og PSN. Også PC igjen da. Det blir såklart masse nytt bæsj og blod å leke i.
 

Lodin

Der Waaaah
BROFORCE vil jeg si var jævla artig allerede som beta/demo. Det er da Metal Slug bare med "alle" helter fra klassiske actionfilmer og mer pixelert grafikk. Man skal ta seg gjennom bretta og redde bros og man skifter om til en ny fyr hver gang, litt som Super Crate Box. Det har og litt Worms i seg siden bretta er ødeleggbare og eksplosjoner skaper sinnsyke kjedereaksjoner. Lastes ned her.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Det der så ut til å eie. Må tas ned
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Have you tried turning Steam off and on again, det er da den 23. og Hotline Miami er ute. Det koster cirka en femtilapp, så hvis det skulle vise seg å suge (ikke spesielt sannsynlig) tåler du nok det tapet.

Edit: Oisann, er visst ikke ute helt ennå. Men i løpet av dagen!
 

Lodin

Der Waaaah
Preordra det hos GoG siden de pleier å slippe ting lenge før Steam, men neida. De må vente på dem av en eller annen grunn. :ras:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I løpet av dagen = nå, forøvrig!