Den mellomstore indietråden

Lodin

Der Waaaah
Shitline Miami er patcha nå med bla. et nytt brett når man har runna det, reimplementert støtte for gamepad og diverse fikser som at kjelen på kokeplata nå har vann i seg. Jeg får såklart ikke testa fordi kurwaene hos GoG ikke får ut fingern. :ras:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ah, så det var en grunn til at jeg reagerte på det vannet. Nå har sånn ca. fått teket på musinga, så den kontrollstøtten kom litt sent merker jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ÅFYFAEN en patch som FIKSER noe jeg var MISFORNØYD med og KLAGDE på, hvordan VÅGER de altså jeg mener HALLO.
 

Lodin

Der Waaaah
Apropos ting å klage over så er det derre kubespillet til Millionbux ute til iOS nå. Tipper de andre versjonene dukker opp iløpet av dagen. Ihvertfall er det en svart kube man poker på og avslører grønne felter. Det tok en evighet å komme inn siden det først ikke fikk logga på serveren og så kræsja det. Til slutt fikk jeg skrevet fisemi, men så dukka det opp noen og klussa over kunstverket mitt. :ras:
Millionbux imponerer nok en gang.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Å skrive "Millionbux" istedenfor "Molyneux" er forbeholdt de som mener at fransk er noe man kan pådra seg ved utuktig omgang med thai-prostituerte.

Når det er sagt: Jeg fikk da skrevet "kuk" uten problemer, så mission accomplished. Zooma inn og hakka vekk et område like stort som iPod-skjermen mens jeg bråvsa litt, zooma ut og skjønte plutselig hvor lang tid det kommer til å ta å hakke vekk alt. Ja, og før jeg moste vekk de greiene hadde noen skrevet "I LOVE COCK" rett over der jeg holdt på; da jeg zooma ut sto det plutselig "I LOVE COOKING" der isteden.

Hadde det bare vært noen sjans for at jeg hadde giddet å sjekke det der regelmessig i håp om å bli den som ser hva som er inni, men akk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Laget av blant andre de som mekka World of Goo, folkens!
 

Lodin

Der Waaaah
Det er Nicalis som står for remakinga av Binding of Isaac. Det kan jo gå begge veier, men planen er da å få det ut på så mange platformer som mulig med ny 16-bit grafikk og coop. Blir forhåpentligvis å eie.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
IndieGames.com kårer årets tolv beste indie-spill. Kan ikke akkurat krangle med vinneren (spoiler det er Hotline Miami), men... Dust: An Elysian Tail på andreplass, seriøst? Slender på åttende plass? Journey? Meh. Uansett, flere gode tips der, da. Spill Frog Fractions'a.
 
Må stemme i eit Meh denne gangen. Skippet THQ-bundlen også, veit det er dritbillig men er eg ikkje interessert vil eg ikkje ha dei gratis ein gang uansett.

Filmen har eg allerede kjøpt btw. Den var bra!
 
Humblebundle get! Mest interessert i Issac og indiemovie, men alt skal testes. Vurderer sterkt å kjøpe "Thomas was alone" også. Det er nevnt som honuru mention i yetis link. Noen som har erfaringer med det?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Må stemme i eit Meh denne gangen. Skippet THQ-bundlen også, veit det er dritbillig men er eg ikkje interessert vil eg ikkje ha dei gratis ein gang uansett.
Jeg driter alltid i flesteparten av spillene. De gangene jeg gjør det, eller har kjøpt spillet fra før, så lar jeg mesteparten av pengene gå til veldedigheten, hvis jeg ikke har noen av spilla så gir jeg likt mellom veldedigheta og spillfolka, og et lite tips til humblebundlefolka. Dessuten, hvis man alltid gir over gjennomsnitter får man ganske mange kule soundtracks, så noen MEH vil jeg ikke høre om HumbleBundle. Da er "Student"-unnskyldningen bedre. blæh.
 

Lodin

Der Waaaah
Denna mekk sjæl-bundelen er ganske kjølig. Ihvertfall Recruits er Cannon Fodderish og copper man to stykker får man med La Mulana som eier hver dag alle dager.
 
Har nettopp skaffet meg en PC til jul og nå lurer jeg på hvilken indie-spill jeg burde spille først.
Er klar over at det er et hav med spill å velge mellom.

Er det noen gode nettsider der jeg kan sjekke ut hva som er nytt/best ?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Synes forøvrig også at Broforce, Dustforce, Meatboy, Retro City Rampage, Swords and Sworcercy og Jakobstown er gode spill.